Mevsim'in Ağzından
Sonunda gideceğimiz yere varmıştık. Binanın dışı çok güzeldi. Boran direkt yanıma gelip kapıyı açtı ve arabayı kitlediği gibi de elini belime atıp beni kendine çekti. Beraber gitmeye başladık. İçeri girdik ve girdiğimiz gibi de çoğu kişi Boran'ı görüp selamlaşmaya geldi. Boran beni de davetlilere tanıttı. Tabii Fransızca konuşulduğu için hiçbir şey anlamıyordum. Boran ile bir masaya geçtik. Herşey çok güzeldi. Boran yanıma oturup sandalyemi kendine çekti. Kulağıma eğilip;
" Umarım katil olmam. Sana demiştim bu elbiseyi giyme diye herkes sana yiyecek gibi bakıyor." dedi ve sinirden soludu.
"Abartma kimsenin bana baktığı falan yok tamam mı? Biraz sakin ol ve rahatla." dedim etrafı izlemeye başladım.
Boran bir süre sonra bana döndü v3 konuştu.
"Bitanem, ben bazı kişilerle konuşmaya gidiyorum. Sen burada otur ben hemen gelirim tamam mı? Biliyorsun kimseyle konuşma, göz göze dahi gelme tamam mı bebeğim?" dedi imalı imalı.
"Tamam merak etme." dedim ve Boran da memnun olmuş gibi kafa sallayıp gitti.
Mira'nın Ağzından
Bu akşam bir davet vardı ve hazırlanıp evden çıktım. Davetyerine geldiğimde Boran ve Mevsim'in burada olduğunu gördüm. Ben de vakit kaybetmeden içeri girdim ve bazılarıyla konuştum sonra Mevsim'in tek kaldığını gördüm. O yöne doğru yürümeye başladım. Evde uzun uzun düşünmüştüm ve Mevsim'e yakınlaşmayı düşündüm. Sonra da Boran ile ayrılması için elimden geleni yapacaktım. Planım buydu en azından. Yanına gittim ve oturdum. Bana baktı.
"Sen Boran'ın eşi olmalısın." diye başladım söze.
Mevsim'in Ağzından
Yanıma sarı saçlı, yeşil gözlü estetik yapılmış gibi duran burunlu bir kız geldi ve oldukça bakımlı olduğu belli oluyordu.
"Sen Boran'ın eşi olmalısın." dedi. Şaşırmıştım. Sonunda Türk bir kişi vardı.
"Eşi değil sevgilisiyim sizinle tanısıyor muyuz?" diye sordum çünlü yanıma böyle gelip sohbeti böyle başlatması biraz tuhaftı.
"Ahhh ne kadar kabayım. Ben Mira." dedi ve elini uzattı.
"Ben de Mevsim. Memnun oldum." dedim.
"Ne zamandan beri sevgilisiniz Boran'ın yanında böyle kişiler görmeye çoğu kişi alışkın değil."
"Daha yeni sayılır." diye kısa bir cevap verdim.
"Anladım." dedi. "Boran'la ben çok eskiden arkadaşız. Arkadaşlığımız çok uzun zamanlara dayanıyor. Bir aralar ortaktık. Sonra bir nedenden dolatı anlaşamadık." dedi ve yeşil gözlerini kıstı.
"O zaman siz çok uzun zamandır tanışıyorsunuz." dedim. Kafasını salladı ve gülümsedi. O arada Boran yanımıza geliyordu.
Boran'ın Ağzından
Bunun Mevsim'in yanında ne işi var. Başımın belası ya. Hemen yanımdakilerden müsaade isteyip onların yanına gittim. Mevsim bana gülümseyerek bakıyordu. Mira ise geldigimi yeni fark ettiginde bana dönüp sinsice gülümsedi. Ona ters bir bakış attım ve sinirime yenik düşüp Mira'ya dönüp sert bir şekilde konuştum.
"Aaa Mira. Ne güzel tesadüf biraz konuşabilir miyiz?" dedim ve cevap olarak...
Merhaba arkadaşlar. Bu bolüm biraz kısa oldu ama gerçekten geçerli sebeplerim var. Çok zor günler geçirdiğim söylenebilir. Ama yine de buraya yazmak beni rahatlatıyor. Okunma sayımız artıyor. Kendinize iyi bakın. Son birşey daha;
Ekrana dokun,
Kenarda sol tarafta bir yıldız var gördün mü?
Ona dokun... teşekkürler.
SAYIMIZI BİLELİM.
( Çok oy= Pazar yeni bölüm gelecek. 3500 kelimelik.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADERİMDE SEN VARDIN (Tamamlandı)
RomanceDaha 20'sinde olan kaçak bir gelin Acımasız,ruhsuz bir mafya ... Mevsim❤Boran Kaderimde Sen Vardın isimli ilk kitaptır. Kitap Kapağı: @gizli1ruh