Chapter[24]

91 3 0
                                    

အခန္း ၂၄

“တကယ္ေပါ့၊ စက္ကြင္းဆိုတဲ့ ကိုယ္က၊ ေပးထားတဲ့ ကတိကို မျဖတ္တက္ဘူးေလ”

“ကတိဆိုတာ အတိုင္းအတာ တစ္ခုထိပဲ ေပးႏိုင္တာပါ။ အဲ့ဒီအတိုင္းအတာကို ေက်ာ္သြားရင္ေတာ့၊ ကတိဆိုတာ မရိွေတာ့ဘူး၊ လြယ္လြယ္နဲ႔ ျပတ္သြားႏိုင္တယ္”

“ဦး ကတိကို ေစာင့္ထိန္းႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားမွာေပါ့၊ ကတိက အတိုင္းအတာ တစ္ခုကို ေက်ာ္သြားရင္ လြယ္လြယ္နဲ႔ ျပတ္သြားႏိုင္တယ္လို႔ မင္း ေျပာတယ္ေနာ္၊ ဦးတို႔ ေပးခဲ့တဲ့ ကတိကို ျပန္စဥ္းစားရင္ လြယ္လြယ္နဲ႔ မျပတ္ႏိုင္ပါဘူး၊ မစဥ္းစားပဲ ထင္ရာလုပ္လိုက္မယ္ ဆိုရင္ေတာ့၊ ျပတ္သြားႏိုင္တာေပါ့”

“မမမိုးေသာက္ ၀မ္းနည္းေနတဲ့အခါ အျပင္မွာ ထုတ္မေျပာခဲ့ေပမဲ့၊ ဦး စိတ္ထဲမွာ မမ မိုးေသာက္ကို မထိခိုက္ မနာက်င္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးပါ့မယ္လို႔၊ ေျပာခဲ့ဖူးတယ္ မဟုတ္လား...”

“ မင္း ကိုယ့္စိတ္ကို သိေနတာလား...၊ ၀န္ခံပါတယ္။ ဦး သူ႕ကို ကာကြယ္ေပးပါ့မယ္လို႔ စိတ္ထဲမွာ ေျပာခဲ့ဖူးတယ္”

       ပန္း စက္ရဲ႕ မ်က္ႏွာေလးကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္ၿပီး ၿပံဳးလိုက္ကာ။

“ဒါဆို ဦး မမမိုးေသာက္ကို ဆက္ၿပီး ကာကြယ္ေပးလိုက္ေနာ္၊ ပန္းကိုေတာ့ ဦးရဲ႕ ေမတၱာေတြက ကာကြယ္ေပးပါလိမ့္မယ္၊ ဦး ပန္းကို ခ်စ္သည္ျဖစ္ေစ မခ်စ္သည္ျဖစ္ေစ၊ ဦးရဲ႕ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာေတြက ပန္းကို အၿမဲတမ္း ေဘးအႏၲရာယ္က ကာကြယ္ေပးေနပါလိမ့္မယ္၊ ပန္း အခ်စ္ကိုလဲ ဖန္တီးယူပါ့မယ္”

“ လိမၼာတယ္။ ဦးရဲ႕ ပုပၸါးေလးက”

“ဦး ပန္းတို႔ ေအာက္ဆင္းရေအာင္ေလ၊ ေဖေဖနဲ႔ေမေမတို႔ ျပန္လာေတာ့မယ္ ထင္တယ္”

“ အင္း... ဆင္းရေအာင္... ”

       စက္ ပန္းရဲ႕ လက္ကို ဆြဲကာ ေအာက္သို႔ ဆင္းလာခဲ့သည္။

        အခ်စ္ဆိုတာ တစ္ခါတစ္ေလ အရမ္းဆန္းၾကယ္လြန္းသည္။ ခ်စ္သူေတြ မဟုတ္ပဲ လက္ထပ္ၾကရသည္။ အခ်စ္မပါပဲ လက္ထပ္ၾကရသည္။ တခ်ဳိ႕က အခ်စ္ေၾကာင့္ လက္ထပ္ခဲ့ေပမဲ့  တစ္ေယာက္ႏွင့္ တစ္ေယာက္ နားလည္မႈမရိွ၍ ကြဲကြာၾကရသည္။ တစ္ေယာက္ႏွင့္ တစ္ေယာက္ ယံုၾကည္မႈမရိွ၍ အမုန္းပြားကာ ကြဲကြာၾကရသည္။ ထိုအရာေတြေၾကာင့္ ေသေၾကပ်က္စီးၾကရသည္။

♡ဦးရဲ႕ အခ်စ္ေတြနဲ႔ ေရွ႕ဆက္မယ္ ♡Where stories live. Discover now