Chapter [13]

83 6 0
                                    

အခန္း ၁၃

“ညီမေလး မနက္ျဖန္ ေက်ာင္းသြားရမယ္ေနာ္ စာေမးပြဲ နီးေနၿပီမဟုတ္လား ညက် အိမ္ျပန္ၿပီး အိပ္လိုက္ေနာ္ ေဆး႐ံုမွာက လူနာေစာင့္ တစ္ေယာက္ပဲ ေစာင့္ရတာ”

“ ေဖေဖက အိပ္ေပ်ာ္ေနတာ ျပန္မႏိုးလာေသးဘူးလား...”

“ ေဖေဖက ပင္ပန္းလို႔ အိပ္ေနတာပါ။ ညီမေလး အိမ္မျပန္ေသးတဲ့ အခ်ိန္ ႏိုးလာရင္လဲ ႏိုးလာမွာေပါ့ ေတြးၿပီး ၀မ္းနည္းမေနနဲ႔ ၾကားလား ေဖေဖက ဘာမွမျဖစ္ဘူး”

“ ဟုတ္ကဲ့ မမ”

       ပန္း သူမရဲ႕ ညီမေလးကို ၾကည့္ကာ ၿပံဳးမိသည္။

“ ပန္းေလး ဘာေတြ ၾကည့္ၿပီး ၿပံဳးေနတာလည္း”

“ ညီမေလးကို ၾကည့္ၿပီး ၿပံဳးေနတာ လာ ထိုင္ေလ မမ တစ္ေယာက္တည္းလား...”

“ တစ္ေယာက္တည္း လာလို႔ တစ္ေယာက္တည္း ျမင္တာေပါ့ ဘယ္ႏွေယာက္ ျမင္ေနလို႔လဲ ဧကန္န...တစ္ေယာက္ေယာက္ကိုမ်ား ေမွ်ာ္ေနတာလား”

“ ဘယ္သူ႕ကိုမွ မေမွ်ာ္ပါဘူး မမရ ဒီအတိုင္း ေမးလိုက္တာပါ ေဖေဖက ေမ့ေဆးအရိွန္ေၾကာင့္ ထင္တယ္ အခုထိ အိပ္ေနတုန္း”

“ အဲ့ဒါဆိုလည္း ပန္းေလးနဲ႔ အေဖာ္အျဖစ္ ေနေပးမွာေပါ့ ညီမေလးကို ျပန္လႊတ္လိုက္ေလ”

“ မမပန္း အိျမတ္က ေဖေဖနဲ႔ စကားေျပာၿပီးမွ အိမ္ျပန္မွာေနာ္”

“ အင္းပါ မမကလည္း ညီမေလးကို ျပန္မလႊတ္ပါဘူး ဒီမမက စေနတာပါ”

“ မမက မစပါဘူး အတည္ေျပာေနတာ”

       ေႏြ ပန္းရဲ႕ ညီမေလးကို ၾကည့္ကာ စခ်င္စိတ္ေတြေပၚလာတာ အမွန္။

“ ဟိုမွာ.မနက္က  လူႀကီး မမ ေဆး႐ံုကို ခဏခဏ ဘာလာလုပ္တာလဲ မသိဘူး”

        အိျမတ္ရဲ႕ စကားေၾကာင့္ ပန္းႏွင့္ေႏြ လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ စက္ ျဖစ္ေနသည္။

“Sorry မုန္႔၀ယ္ေနလို႔ နည္းနည္း ၾကာသြားတယ္”

“ သူေဠး ပန္းတို႔ေၾကာင့္ ေတာ္ေတာ္ ပင္ပန္းေနပါၿပီ မုန္႔မ၀ယ္ပဲ လူပဲ လာရင္ပဲ အဆင္ေျပပါတယ္”

“မုန္႔ေတြက မမ ၀ယ္ခိုင္းလိုက္တာပါ ပန္းရဲ႕ ေဖေဖ မစားလည္း ပန္း ဗိုက္ဆာတဲ့ အခ်ိန္ စားလို႔ရတာေပါ့ ညီမေလးလည္း စားလို႔ရတယ္ေလ ဟုတ္တယ္ေနာ္”

♡ဦးရဲ႕ အခ်စ္ေတြနဲ႔ ေရွ႕ဆက္မယ္ ♡Where stories live. Discover now