Chapter [25]

106 3 0
                                    

အခန္း ၂၅

“ ပိုင္ပိုင္”

      ပိုင္ပိုင္ သူ႕ နာမည္ကို ေခၚသံၾကား၍ လွည့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ မိုးေသာက္ျဖစ္ေနသည္။

“မမ ဒီကို ဘာလာလုပ္တာလဲ၊ ပိုင့္အိမ္ကိုေရာ ဘယ္လိုသိတာလဲ”

“ မင္းပဲ မမကို ေျပာျပထားတာေလ၊ မင္း မမွတ္မိေတာ့ဘူးလား... ပိုင္ပိုင္၊ မမ မွားခဲ့တဲ့ အမွားေတြအတြက္ မမ ေနာင္တရေနပါၿပီ၊ စက္ကလည္း မမကို မုန္းသြားၿပီ ပိုင္ပိုင္”

“ ဦးစက္ကြင္း အမုန္းနဲ႔ မမက ထိုက္တန္ပါတယ္လို႔ ပိုင္က ေျပာမယ္ ထင္ေနလား... မမ၊ Sorry ပဲေနာ္၊ မမရဲ႕ ေထာင္ေခ်ာက္ထဲမွာ ထပ္ၿပီး အမိခံေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး၊ ဦးစက္ကြင္းက မမကို လြယ္လြယ္နဲ႔ မုန္းမယ္လို႔ ပိုင္မထင္ဘူး၊ မမ ဘာေတြမ်ား ထပ္ၿပီး ႀကံစည္ေနျပန္ၿပီလဲ၊ ပိုင့္ကို ေျပာျပပါအုန္း”

“ပိုင္ပိုင္ မမက မင္းကို ညာေနတယ္လို႔ မင္းထင္တာလား...၊ မင္းက မမကို မယံုၾကည္ေတာ့ဘူးေပါ့”

“ဒါဆို မမ ဦးစက္ကြင္းနဲ႔ ကြာရွင္းလိုက္ေတာ့ေလ၊ အဲ့ဒါဆို မမ အမွားေတြအတြက္၊ ေနာင္တ တကယ္ရလာတယ္ဆိုတာ ပိုင္ ယံုမယ္”

“ မမ တကယ္ေနာင္တရေနတာပါ။ မမ လုပ္ခဲ့မိတဲ့ အမွားေတြ အတြက္ေပါ့၊ ဒါေပမယ့္ မမ မင္းရဲ႕ ညီမေလး ရင္ေသြးေလးေမြးၿပီးမွ ကြာရွင္းပါ့မယ္လို႔ ကတိေပးထားတယ္”

“ မမ ပိုင့္ကို ညာတယ္။ အခုလည္း မမ ပိုင့္ကို အသံုးခ်ဖို႔ လာလိမ္ေနျပန္ၿပီ၊ အဟင္း ဒါေပမယ့္ ပိုင္ပိုင္ဆိုတဲ့ ကြၽန္ေတာ္ တစ္ခါပဲ အလိမ္ခံမယ္၊ အခု ပိုင့္အိမ္ထဲက ခ်က္ခ်င္း ထြက္သြားပါ”

“ ပိုင္ပိုင္ မင္းေရာ မင္းမိသားစုေရာ နာက်င္ရမယ္၊ ငါ့ကို ဥေပကၡာျပဳထားတဲ့ လူေတြေရာ နာက်င္ရမယ္”

“မမက ဥေပကၡာနဲ႔ တန္တာကို၊ ဥေပကၡာနဲ႔ တန္တဲ့လူကို ဥေပကၡာျပဳတာ၊ ဘာေတြမ်ား အံ့ျသစရာေကာင္းလို႔လဲ၊ မမက မမရဲ႕အမွားေတြအတြက္ တစ္သက္လံုး ေပးဆပ္ေနရလိမ့္မယ္၊ နာရီတိုင္း၊ မိနစ္တိုင္း၊ စကၠန္႔တိုင္း၊ နာက်င္ေနရလိမ့္မယ္၊ မမဘ၀မွာ ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ေပ်ာက္ဆံုးေနလိမ့္မယ္၊ မမ ကြၽန္ေတာ့္ ၿခံထဲက ထြက္သြားေတာ့၊ ထြက္မသြားရင္ ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ ဆြဲထုတ္ေပးမယ္”

♡ဦးရဲ႕ အခ်စ္ေတြနဲ႔ ေရွ႕ဆက္မယ္ ♡Where stories live. Discover now