Chapter [6]

126 6 0
                                    

အခန္း ၆

“သားငယ္ ေမေမ နားၾကားမွားတာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူးေနာ္ သားငယ္ပဲ အဲ့မိန္းကေလးေရွ႕မွာ ေျပာခဲ့ၿပီး”

“ေမေမကလဲ ဗ်ာ သူမေရွ႕မွာ ကြၽန္ေတာ္က ကိုယ္မင္းရဲ႕ အရည္ခ်င္းေတြကို ယံုၾကည္ပါတယ္ဆိုၿပီး ေပၚတင္ေျပာလို႔ ျဖစ္ပါ့မလား သူမက မိန္းကေလး ယံုၾကည္မႈ လြန္ကဲေနလို႔ မရဘူးေလ အဲ့ဒါေၾကာင့္ပါ ေမေမလဲ သူမကို ယံုၾကည္တယ္ မဟုတ္လား...”

“ေမေမလည္း ယံုၾကည္တယ္ သား...  ေနာက္ၿပီး အဲ့မိန္းကေလးက သြက္သြက္လက္လက္ ရိွမဲ့ပံုေလး”

“ သြက္သြက္ရိွတဲ့ ပံုကေတာ့ ေျပာမေနနဲ႔ ရွပ္ပ်ာရွပ္ပ်ာ ျဖစ္ေနမွာ ကြၽန္ေတာ္ ျမင္ေယာင္ေနတယ္...”

“ သားငယ္ အဲ့မိန္းကေလး အေၾကာင္းကို ေတာ္ေတာ္ေလး စံုစမ္းထားတာလား တကယ္ပဲ သားငယ္ မမ  ေျပာသလို သားငယ္က... ”

“အစည္းေ၀းခ်ိန္ ေရာက္ၿပီ ေမေမ”

        စကားမၿပီးဆံုးေသး သူမ ေရွ႕မွ ထြက္သြားေသာ သားျဖစ္သူ စက္ ေနာက္သို႔ သူမ လိုက္ခဲ့သည္။ အစည္းေ၀း ခန္းထဲေရာက္ေတာ့ လူစံုေနၿပီ ျဖစ္သည္။

“ အားလံုး မဂၤလာပါဗ် ကြၽန္ေတာ္က ဒီကုမၸဏီ ပိုင္ရွင္ စက္ကြင္းပါ အစည္းေ၀းလုပ္ရျခင္း အေၾကာင္းကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔ ကုမၸဏီဟာ ျမန္မာႏိုင္ငံမွာ ထိပ္တန္းစာရင္း၀င္ ကုမၸဏီတစ္ခု ျဖစ္လာၿပီမလို႔  ကုမၸဏီကို အရင္ကထပ္ ပိုတိုးတက္ေအာင္ လုပ္ဖို႔လိုအပ္ပါတယ္ ၀န္ထမ္းအသစ္ေတြလည္း ေခၚမယ္ model သ႐ုပ္ေဆာင္ အသစ္ေတြကိုလည္း ေခၚမယ္ ေနာက္ဆံုး ေျပာခ်င္တာကေတာ့ အလုပ္ကို အခ်ိန္တိက်စြာ လုပ္ဖို႔ပါပဲ လုပ္အားခကိုလည္း အရင္ကထပ္ ႏွစ္ဆ ပိုေပးမယ္ ကန္႔ကြက္စရာ ရိွလား”

        စက္ တိက်စြာ ေျပာေနေသာေၾကာင့္ မည္သူမွ် ေခါင္မေထာင္၀ံ့ၾက။

“ ကန္႔ကြက္စရာ ရိွလားဗ်...”

        စက္ ဒုတိယအႀကိမ္ ေမးသည္။ မည္သူ႕ထံမွ တုန္႔ျပန္သံ မၾကားရ။

“အန္ကယ္  ... ပန္းပုပၸါး မလာေသးဘူးလား ေႏြရဲ႕ အစီစဥ္ ပ်က္သြားလို႔ မရဘူးေနာ္ အန္ကယ့္ သမီးရဲ႕ အရည္ခ်င္းကို ဒီေနရာမွာ ျပတာ အေကာင္းဆံုးပဲ ”

♡ဦးရဲ႕ အခ်စ္ေတြနဲ႔ ေရွ႕ဆက္မယ္ ♡Where stories live. Discover now