UMÛDA TOHUM EK

68 10 45
                                    

Rahmân ve Rahîm olan الله 'ın adıyla...

Peygamber Efendimiz (sallallahu aleyhi ve sellem) : “Eğer bir kötülük görürseniz, elinizle düzeltin. Elinizle düzeltmeye gücünü yetmiyorsa dilinizle düzeltin. Dilinizle düzeltmeye de gücünüz yetmiyorsa kalbinizle buğz edin. Fakat buğzetmek imanın en zayıf derecesidir.” buyurur. 

Yine sevgili Peygamberimiz (sallallahu aleyhi ve sellem) : “Hiçbiriniz kendisi için istediğini mü’min kardeşi için de istemedikçe hakiki iman etmiş olmaz.” Buyuruyor.

Hazreti Ali (radıyellâhü anh) : “Bir zulmü engelleyemiyorsanız en azından onu duyurun.” Der. 

***

Bizlerde buna binaen Zulme uğramış İslâm beldelerinin sesi olmak için bir araya gelen genç kardeşleriniz.

Belki biraz sesimiz cılız çıkacak ama الله Teâlânın rızası için yola çıkanların şüphesiz ki sesleri yükselir. Ve bizlerde bunu Umûd ederek MAZLUMLARIN neler çektiğini ne yaşadıklarını sizlere aktarmak istiyoruz. Bizler, mazlum kardeşlerimizin sesine ses olmak istiyoruz BİİZNİLLAH.

Kardeşlerim dünyada mazlumlara o kadar çok zulmediliyor ki! İnsan öğrendikçe şaşıp kalıyor, şaştıkça ise utanıyor, nasıl bu kadar kör olabildim diye. Bilgisizce, zulümlerden bi haber yaşıyoruz. Acı ve zulmü medyadan gördüğümüz kadar biliyoruz.(ki buda bizlere ne kadar bildirebilirlerse o kadar bilebiliriz.) Bunların medyaya duyurmak için  kendini bile feda eden insanları peki?

Sizlere kaç ülke işgal altında diye soru soracak olursak kaç tane sayabilirsiniz?

Kaç Mazlumun sesini duyabiliyoruz?

İşgal altındakilerin kaç tanesi senin din kardeşin?

Ve bu işgallerin sebepleri nelerdir diye sorsak?

Unuttuk mu Bedir Savaşını? Hani o meydanda babalar, oğullar, abiler, kardeşler vb. Vardı da Müslüman Mücahidler kendi kanından olanlara kılıç çekip, İslâm dininden olan kardeşleriyle omuz omuza idiler.

Sahi unutulup gitti mi kardeşlik?

Hani deriz ya içimizdeki ukdeyle "ah keşke ASRI SAADETTE yaşasaydık" diye. Peki şimdiki asırda kardeşlerimize sahip çıkamıyoruz, ya o kutlu asırda nasıl sahip çıkacaktık!

Duanın mü'minin en güçlü silahı olduğunu bildik ama hiç bundan öteye gitmedik... Sahi bundan başka elimizden gelen birşey yok mu zulme uğrayan kardeşlerimiz için...?

Halis niyet?
- tamam

Samimi bir dua?
- evet o da var.

Ama sanki eksik birşeyler de var...

Bu sebeple kardeşlerim gelin hep beraber önce işgal edilmiş MAZLUM COĞRAFYALARI öğrenelim bilgi sahibi olalım, ardından onlara sahip çıkalım.

Sizleri davet etsek, ben varım der misiniz?

Onların seslerine ses olur musunuz?

Eğer sizlerde ben varım diyorsanız sizleri UMÛDA TOHUM EK'MEYE davet ediyoruz...

____________________________________

"Bir taş at.  
Bir taş daha at.  
Bir şiir ateşle.
Bir yumruk yükselt.
Sesini yükselt."
Malcomx

______________________________________

Diğer kitabımız olan UMÛDA TOHUM EK kitabına davetlisiniz kardeşlerim😊

RABBÎM yürüdüğümüz bu yolda bizleri muvaffak eylesin.
ÂMÎN

Hayırla kalın.

Selâm ve dua ile...

SORARLARSA NE DİYECEKSİN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin