Esselamu aleyküm ve rahmetullahu ve berekatüh kardeşler 🤗
Nasılsınız ?
Bizlerde iyiyiz ama biraz buruk içimiz. Kitabımızın final bölümü çünkü 😶
Aslında bu bölümü sizin için ayırdık ve fikirlerimizi söylemek istedik. Sizden de kitap hakkında fikirlerinizi almak istiyoruz 😍
Bu satırda fikirlerinizi sunabilirsiniz. ❤️
Grubun ablasından ;
GafletUykusuu ile tanışmadan önce wattpad de girmek için yalnızca kitap okuyordum. Okumak okumak okumak, başka da pek bir iletişim kurmuyordum. Bazen arada okuduğum kitaptan yorumlar yapardım.
Bir gün yine bir kitaba yorum yaptım ve o yazar kardeşim beni hizmet için bir projeyi davet etti. İlk başlardan tereddüt ettim Yapamam diye, olmaz diye nasıl yapabilirim hiç bikmiyorum yapmadım ki! Hep hizmet gördüm, hiç hizmet etmedim ki!
Sonra bu güzel projeye dahil oldum. Çok güzel kardeşler edindim o kadar güzel ki ahiret kardeşlerim. Ben onları gerçekten Allah için çok sevdim. Allah rızası için. Sonra Sorarlarsa Ne Diyeceksin? başladı.
Önceleride araştırmayı severdim ama Peygamber Efendimiz (Sallallahu aleyhi ve sellem)'in şu sözü gerçekten de bu grupta daha fazla anladım. "Size birlik halinde bulunmanızı tavsiye eder; ayrılıp dağılmaktan şiddetle kaçınmanızı isterim. Zira şeytan, yalnız başına yaşayan insana yakın olup, beraber bulunan iki kişiden uzaktır. Kim Cennet'in ta ortasında yaşamak isterse, toplu halde bulunmaya baksın." (Tirmizî, Fiten, 7)
Gerçekten de cemaat halinde olunca birçok fikir oluştu. Benim aklıma gelmeyenler onların aklına geldi, onların aklına gelmeyenler benim aklıma geldi. Birlik olunca gerçekten de güzel işler başardık. Yani en azından ben buna inanıyorum birlikten kuvvet doğduğuna. Aklımın köşesine gelmeyen bilgiler edindim araştırmaları çok yaptık. Birlikte olunca araştırma duygusu daha da kabardı.
Az önce dediğim gibi ben önceden de araştırmayı severdim ama arkadaşlarla birlikte ahiret kardeşlerim ile birlikte daha bilinçli bir araştırma içine girdik.
Benim hayatıma bu proje çok şey kattı. İlk başta dediğim gibi çok değerli kardeşler ahiret kardeşleri elde ettim çok kişiyle tanıştım çok değişik bilgiler elde ettim geliştik tecrübe edindik. Öğrendik, öğrendiklerimiz ile bilgi alışverişi yaptık. Sizleri bilgilendirirken aslında en çok kendimiz bilgilendik.
Elhamdülillah, Elhamdülillah, Elhamdülillah ❤️
Grubun öğrenci sağlıkçısından ;
Bu kitaptan önce kendi profilimde yazdığım birkaç kitap vardı. İlk olarak onlarda daha çok dini hassasiyetim oluşmaya başlamıştı. Daha sonra ' Gaflet Uykusu ' projesine başladık birkaç arkadaş. ( Başlamak bile neredeyse 3 ay sürdü :) )
Daha sonra bölümler ilerledikçe eksik olduğumuzu fark etmiştik ara verdik. Tekrar başladık.
Bu süreç bana çok şey kattı. Hem bilgi, hem tecrübe konusunda. İnsanlık için neler yapabiliriz sorusuna daha kolay cevap bulur oldum.
Başka projeler başlattık arkadaşlarla. Bu gruplarda aynı kişiler yoktu ama bir amacımız vardı. Ve bu amacımız ilk başta Allah rızasıydı.
Bu rıza doğrultusunda güzel bir kitap yazdığımızı düşünüyorum. Eksikleri vardır elbet. Onları da tamamlarız inşaAllah 🤗
Sizden şahsi olarak en büyük isteğim dua. Dua, müminin silahıdır. Unutmayalım. Sadece bize de değil. İhtiyacı olan herkese. Ve maddi durumunuz yeterince yardımda bulunmak. Sadaka vermek. Çünkü 1 liraya ihtiyacı olan çok insan olduğunu unutmayın.
Diğer kitaplarımıza da bakmayı ihmal etmeyin 😍
Sizlere benim söyleyeceğim şeyler bu kadar kardeşler. 🌸
Grubun en küçüğünden ;
Sevgili Sorarlarsa Ne Diyeceksin Ailesi, sanırım bunu son kez soruyorum, nasılsınız? İnşaAllah iyidirsiniz. Beni soracak olursanız ben de iyiyim bin şükür..
Söze nasıl başlayacağım bilemiyorum zaten vedalardan hiç mi hiç hazzetmem, her neyse.. Daha önce söylemiştim size ben bu ailenin en küçüğüyüm diye -aile diyorsam da aile ha, birbirini Allah için çok seven ve bu yolda omuz omuza olan minik ama sevimli bir aile âdeta- ben bu ailede biraz daha büyüdüm..
Ben bu projeye şirin mi şirin biri vesileyle dahil oldum ve inşaAllah yüzünü kara çıkarmam duasındaydım hep (dediğim gibi ailenin en küçüğü olmam tecrübe ve bilgi konusunda da onlardan geride olduğumu gösterir, ilk yola çıkarken o kefil oldu bana). Şimdi bu projenin sonuna geldik bu hem gurur verici hem de insanın içini burkuyor.. Çok sevdiğim ablalar edindim ve pek çok konuda bilgi sahibi de oldum, inşaAllah size de sirayet etmişimdir.
Kim bilir (Allah bilir :D ) belki bir gün yine bu aileyle başka bir proje için bir araya gelir, sırt sırta verip sizlerle bir araya geliriz. Aslında biz biribirimizden ayrılmayacağız ama Sorarlarsa Ne Diyeceksin artık okuyup öğrenenlere ve bilgilerini tazeleyenlere emanet. Sizleri biz çok sevdik, Allah için.
Allah'a emanet olun güzel insanlar. ❤️
***
Bu güzel ve önemli yazıları sizinle paylaşmamızın nedeni; sizlerin artık bir şeyleri görüp olanları fark ederek, okuyup araştırmanızı istememizdir kardeşler.
Çok fazla bilgi katamıyoruz sizlere. Okuyup sıkılıyorsunuz bölümlerde. Merak bile etmiyorsunuz belki de.
Bizde zorlanıyoruz bazen. Bu bölümleri sizlere kendi dilimizle yazamıyoruz kimi zaman. Bulduğumuz bilgileri okuduğumuz sitelerden, dergilerden, makalelerden topluyoruz. -Tabiki önce güvenirliklerini araştırıyoruz. -
Bunların sonucu olarak hiçbir tebrik beklemiyoruz aslında. Önce Allah rızası için başladık bu yola ve yine Allah rızası için devam edeceğiz Allah'ın izniyle.
Eğer Allah için bir şeyler yapıyorsanız asla,
Yılmayın.
Pes etmeyin.
Ve unutmayın, Allah kaybetmemizi istemiyor. İsteseydi zaten biz ilk kaybettiğimizde bizi bırakırdı.
Sizde Allah için bir şey yapmaktan çekinmeyin. Sonuna kadar devam edin davanızda. Sonu güzel olacak inşaAllah❣️
Bu bölümle ' Sorarlarsa Ne Diyeceksin ? ' kitabımız sona erdi. Diğer güzel kitaplarımıza da sizleri bekleriz 🤗
Gelince burdayım demeyi unutmayın e mi ? ☺️
Sizleri Allah için çok seviyoruz. En güzele emanetsiniz kardeşler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SORARLARSA NE DİYECEKSİN ?
ChickLitSorarlarsa ne diyeceksin? Hiç düşündün mü kardeşim? O zaman... Dur. ✋ Ve oku! İçindeki cılız merakın seni ele geçirmesine izin ver ve ilk bölümü tıkla... Biz oradayız.