Müslüman Genç Kız 3

51 8 29
                                    

Esselamü aleyküm ve rahmetullah kardeşlerimmm!

Müslüman genç kız'ın 3. bölümünü yazacağız ve son bölüme özel olarak rakamın hakkını verip gerçekten de 3 kız kardeş yazacağız. O yüzden kısa tutmak gibi bir takım sorunlarımız... yok :D Bizim ne zaman kısa bölüm yazdığımızı gördünüz? (sırıtkan emojiler :)

Öncelikle herkese selam, sevgi ve dualarımı iletiyorum... Müslüman genç kız bölümlerinde olduğumuz ve olmak istediğimiz, olursak ALLAH'IN (cc) bizden razı olacağı hal ve davranışları yapmayı ve yazmayı hedefliyoruz.

Yaptıklarımız amenna ama yapamadıklarımız için bu yazı veya başkası farketmez: görmeye, okumaya hatta yazmaya ihtiyacımız var, sürekli unuttuğumuz hakikatleri. İnsana has en belirgin özelliğin unutmak olduğunuda hatırlayalım. Çünkü bu bir çok açıdan çok hikmetli bir olay. Aynı zamanda bir imtihan vesilesi olduğunu düşünüyorum ben. Aktif hafızamızın sürekli olarak 24 saat içinde yenilendiğini ilmi çalışmalardan biliyoruz. Ben bundan şöyle bir sonuç çıkarırım:

Demek ki unutmaya yüz tutmayacak bir dava bilincine ihtiyacımız var. Ama unutkanlık gibi bir özellik de verilmiş... Hmm, acaba imtihan tam bu noktada başlıyor olmasın? Her dış baskıya maruz kaldığımızda, yaşadığımız çevrede psikoljimiz kötü etkilendiğinde,  imtihanlar üst üste geldiğinde... Bakalım hatırlayıpta hakikate tutunmaya "ÇABALAYACAK" kaç kişi olacak..?

Özellikle bir yeri büyük yazdım, dikkatinizi çekti mi?

Bu büyük yazdığım başlık ben de dahil çoğu gençliğin unuttuğu bir şey. Buna dikkat çekmek istiyorum. "Çabalamak" dedim. Maalesef şu an dünyaya hakim olan ideolojilerin başında kapitalizm geliyor ve nice izm'ler...

Bu ideolojilerin bize dayattığı en önemli şeylerde biri, Başarısızlığa yer yok! Başarısız insana yer yok! Başarılı olma zorundasın yoksa dışlanırsın! Buradan başarısız olun gibi bir anlam çıkarmayacağınızı düşünerek devam ediyorum. Bu bize ne anlatıyor sizce?

Sonuç odaklı bir yaşam anlatıyor. Bir şeyleri yapmak için çabaladın mı ? Önemi yok çünkü başarısız olursan kimsenin gözünde zerre kadar değerin olmayacak. Neden mi? Çünkü başarılı olabildiğin kadar varsın, kendini başkalarına kanıtlayabilidiğin kadar varsın!

Şuna bakar mısın? Dünyamızı hangi zihniyetler ele geçirmiş... Bunun ucu değerlerini başarı üzerinde aramaya çalışan bir nesile götürdü bizi ve sonrası küçük çocukların kalplerinde açılan yara izleri ve daha da acımasızı bu zihin sömürgesinde onlarında bu sistemde yer alma savaşı gösteriyor! Kimse bu sisteme karşı gelme cürreti gösteremedi ama ben size bir şey diyim mi?

BU ACIMASIZ SİSTEMİ ANCAK İSLAM BOZAR! AMA NEYLE BOZAR? İSLAMI YAŞAYAN MÜSLÜMANLARLA BOZAR...

Şimdi uçuk bir laf etmiş olabilirim ya da altı çok boş kaldı değil mi? Gelin dolduralım...

Çağımızdaki algı körleşmesinden dolayı kendi dinimizi, kütürümüzü, halkımızı bir tür aşağı görme eğilimindeyiz. Buna haşa kuran da değil. Af buyrun gençler ama gerçekler böyle, belki siz değilsiniz ama bir başkası. Şöyle açıklamak istiyorum ki postmodern dönemin bize aşıladığı şeylerden biri de "özgürlük" kavramı. Ama nasıl bir özgürlük kavramı ise kişinin her şeyi yapabileceği kanısı ortaya çıkmış.

Ben de bunun aksine diyorum ki; her istediğini yapabilmek özgürlük değil köle olmaktır. Neye ve kime? Kendine dostum! Her istediğini yapıyorsun iyi veya kötü ama kapitalist dünya senden sonucu kesinlikle başarı olması beklenen bir çalışma bekliyor. Şimdi bir kritik yapalım.

Bu kapitalist dünya sana "buranın çok eğlenceli bir yer olduğunu ve her şeyi yapabileceğini" lisan-ı haliyle söylüyor. Ama önüne de dağ gibi bir engeli çakıyor! neyi mi? BAŞARI.

SORARLARSA NE DİYECEKSİN ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin