KLAANIEIHIN KUULUMATTOMIA
Viima - Punertava naaras, jolla on siniset silmät ja valkoinen vatsapuoli; kulkukissa (kutsuttiin pentuaikoina Ruusuksi).
Havu - Mustavalkoinen läikykäs kolli, jolla on siniset silmät; kulkukissa.
Saraste - Kilpikonnakuvioinen naaras, jolla on vihreät silmät ja vatsapuoli valkoinen; kulkukissa.
Hiili - Musta kolli, jolla on siniset silmät; kulkukissa.
Jäkälä - Mustavalkoisen kirjava läikykäs kolli, jolla on vihreät silmät; kotikisu.
MYRSKYKLAANI
Päällikkö:
Suotähti - Harmaa pilkullinen naaras, jolla on vihreät silmät.Varapäällikkö:
Varishammas - Musta kolli, jolla on siniset silmät; Kelotassun mestari.Parantaja:
Haukkahämy - Tummanharmaa raidallinen kolli, jolla on vihreät silmät, sekä vatsapuoli ja hännänpää valkoinen.Soturit:
Aurinkoaskel - Vaalean kellanpunainen kolli, jolla on vihreät silmät.Nopsapilvi - Valkoinen naaras, jolla on vaaleanharmaita läikkiä ja siniset silmät.
Kyyhkytuuli - Harmaa naaras, jolla on meripihkanväriset silmät; Aamutassun mestari.
Laikkuhammas - Musta kolli, jolla on siniset silmät ja rinnassa valkoinen laikku.
Käärmekynsi - Tummanharmaa raidallinen kolli, jolla on meripihkanväriset silmät.
Karhunvatukkajalka - Pieni, pilkullinen harmaa kolli, jolla on siniset silmät; Haapatassun mestari.
Jääsulka - Valkoinen naaras, jolla on vihreät silmät.
Kirkaskukka - Valkokirjokilpikonnakuvioinen naaras, jolla on meripihkanväriset silmät.
Hiirihäntä - Harmaa kolli, jolla on meripihkanväriset silmät.
Oppilaat:
Kelotassu - Vaaleanruskea raidallinen kolli, jolla on vihreät silmät.
Haapatassu - Vaaleanruskea naaras, jolla on siniset silmät.
Aamutassu - Valkoinen naaras, jolla on kellanpunaisia läiskiä ja vihreät silmät.
Kuningattaret ja pennut:
Kipinäturkki - Tummanoranssi naaras, jolla on meripihkanväriset silmät ja valkeat käpälät; odottaa Aurinkoaskelen pentuja.Sulkaturkki - Vaareanharmaa naaras, jolla on tummempia raitoja ja meripihkanväriset silmät; Varishampaan pentujen, Yöpennun (Musta kolli, jolla on siniset silmät), Hallapennun (Valkoinen naaras, jolla on meripihkanväriset silmät) ja Huurrepennun (Vaaleanharmaa naaras, jolla on leopardikuvioita ja siniset silmät) emo.
Klaaninvanhimmat:
Kuoriaisnenä - Tummanruskea läikykäs kolli, jolla on meripihkanväriset silmät; melkein kuuro.Apilavarsi - Vaaleanruskea naaras, jolla on vaaleampi vatsapuoli ja siniset silmät.
TUULIKLAANI
Päällikkö:
Kaarnatähti - Ruskea raidallinen kolli, jolla on meripihkanväriset silmät.Varapäällikkö:
Kottaraissilmä - Musta kolli, jolla on vilreät silmät.Parantaja:
Hunajahäntä - Vaalean kellanpunainen raidallinen naaras, jolla on vihreät silmät; Hiekkatassun mestari.
YOU ARE READING
Soturikissat - Emoton Pentu
Fanfiction"Väärä kissa nousee suureen valtaan, mikä paha enne on. On taisteltava, muuten ei selvitä voi. Veri virtaa lampeen punertavaan - vaan kuka sinne kuolla saa, on se arvoitus ainiaan." Varhaishiirenkorvan aikaan syntyy punavalkea kulkukissapentu, nimel...