17. fejezet

6.6K 333 266
                                    

Harry 

Louis nagyon szórakozott hangulatban lehet, bár miután megitta azt a hatalmas korsó sört, szinte egyszerre, mielőtt hazaindultunk, keverve a vodkás italaival, valószínűleg hatással volt rá. Mindenesetre édes így, egy kicsit spiccesen.

- Nekem tetszik a Balthazar! - nevet fel, miközben még mindig a madár tetoválásaimnak próbál nevet adni, de olyan szörnyűségek jutnak eszébe, hogy az arcom fogom.

- Rettenetes... - rázom a fejem nevetve, és ahogy Carol halkan kinyitja az ajtóm, látom, hogy mondani akar valamit, de aztán Louis hangja belé fojtja a szót.

- Nekem igenis tetszik - áll ki az ötlete mellet. - Oké, az egyik madarad már tutira Sebastian, a másikat kiválaszthatod te. Végülis a tieid.

Carol csak némán elvigyorodik, és visszacsukja az ajtót, miután kimegy. Tudom, hogy mire gondol, de nyilvánvalóan hülyeség. Mint azt ma megtudhattuk, Louis-nak már fél éve van valakije, és mielőtt megzavartam az üzenetemmel, éppen meg akarta dugni. A barátnőm szerint nem kellene feladnom ezt a dolgot, de nekem ma a maradék kis reményem is elszállt, ami felépült bennem, mióta jóban vagyunk Louis-val. Ha csak egy kicsit is másképp nézne rám, a helyzet is változhatna, de ez egyáltalán nincs így. Már egyértelműen a barát zónában vagyok, ezt többször elmondta, amikor bemutatott bárkinek is, és minden hülye tudja, hogy innen már kibaszottul nincs kiút. Nem mondom, hogy nem örülök ennek. Sokkal jobb Louis jóbarátjának lenni, mint egy srácnak, aki csak távolról csodálja őt, de a szívem mélyén azért nem a legjobb érzés.

- Oké, legyen Ryan - felelem, de abból, ahogy hangosan felnevet, már tudom, hogy ki fogja gúnyolni.

- Komolyan? Ebben semmi különleges nincs!

- Jól van, Lou, akkor legyen Balthazar - adom be a derekam mosolyogva.

- Helyes - terül el az arcán egy győzedelmes vigyor. - Vidd lejjebb a kamerát.

- Hm? - pillanatnyi meglepődésemen jót mulat, aztán megismétli az előző kérését.

- Mi van még rád tetoválva? - kérdi, és elszántan fürkészi a felsőtestem, amennyire láthatja a kamerán át. Ettől érzem, hogy elpirulok, ezért talán jobb is, ha picit elveszem a képet az arcomról. - Ó, igen. A lepke. Nagyon perverz.

- Mi a fene perverz van benne? - hitetlenkedek, és a hasamra nézek, hogy van-e bármi olyan részlete a tetoválásomnak, amit nem vettem észre.

- Az, ahol van. Amivel érintkezik minden alkalommal, amikor valaki megdug, és te elmész - feleli nemes egyszerűséggel. Jézusom, teljesen természetesen mondja ezeket. Vagy nagyon részeg, vagy túl mélyen vagyunk már ebben a barátság dologban, és azért ilyen közvetlen. Biztos vagyok benne, hogy Andyvel is ilyen. Főleg a vörös srácot ismerve. - Központi szerepe van. Biztos, hogy szándékosan ráélveznék.

- Oké, Lou - nevetek fel zavaromban, és úgy emelem a telefonom, hogy ne lássa a pillangót. - Hiszek neked. De a lepke lány, és Darcy lesz a neve.

- Emma - vágja rá, mintha licitálnánk, és azt hiszem a legjobb, ha megint engedek neki. Úgysem nyugszik addig. - A Darcy nem lepke név.

- Ja értem, ellenben az Emmával - bólogatok, mintha épp az iskolapadban ülnék, de el kell nyomnom egy gyors ásítást közben. - Akkor legyen Emma. Az egy népszerű lepke név.

- Fáradt vagy?

- Igen, de holnap legalább pihentetőbb napom lesz - válaszolok egyből, és ő minden szavam érdeklődve figyeli. Megmelengeti a lelkem. - Csak a live-ban lesz jelenésem.

Live Porn (Befejezett)Where stories live. Discover now