Louis
Harry a sarkain hintázik, és látványosan őrlődik a Porsche-t bámulva. A kezei karba fonva, és a száját csipkedi az egyikkel, szóval nyilvánvalóan valami nem tetszik neki. Erősen hezitál. Ez egy gyönyörű autó, nem értem mit gondolkodik ennyit.
- Na? - lépek közvetlenül mellé, mert talán csak egy kis biztatásra van szüksége, bár én úgy is elfogadnék egy ilyet, ha képet se mutatnak róla.
- Nem is tudom - ingatja a fejét homlokráncolva. - Ez nem igazán az én világom, Louis.
- Nem baj, akkor nézzünk körül - indulok el a többi kiállított darab irányába.
- Mármint, úgy értem ez - mutat körbe a szalon összes autóján. - Azt hiszem én nem vagyok az a sportkocsis típus.
- Akkor mit szeretnél? - mosolyodom el, mert mindezt olyan édesen mondta, mintha attól félne, hogy elítélem érte. - Valami suv, vagy esetleg egy terepjáró?
- Hol tudok venni régi autókat? - csillannak fel a szemei, ahogy felém fordul és lenéz rám. Biztos hülye vagyok, de esküszöm, mintha napról napra magasabbra nőne. - Klasszikusokat.
- Szóval klasszikus - harapom be az ajkam mosolyogva, ahogy hangosan elgondolkodom ezen. - Lehet, hogy olyat csak rendelni tudunk neked, de nézzünk utána. Talán valami régi kedvenc?
- Azt sose tudjuk megszerezni - ingatja meg a fejét, és a mosolya is felvillan.
- Ki vele! - húzom fel a szemöldököm.
- Egy klasszikus Ferrari - feleli, szinte már szerényen húzogatva a vállat, mintha valami semmiségről lenne szó. - Egy Dino.
- Bravo! - Elismerem, ez egy különleges darab, bár én a modern autókat szeretem jobban. A pacim a legtökéletesebb, mégis, az egy nem hétköznapi különlegesség. - Akkor irány a Ferrari szalon.
- Már azért kinevetnek, mert eszünkbe jut bemenni - horkan fel Harry, és úgy beszél, mintha nem engedhetné meg magának.
- Pénz beszél, Harry - ingatom a fejem, és az autóm felé indulok, a göndörrel a nyomomban. - Hidd el, egészen addig, míg ki nem derülnek a kereteid, úgy bánnak majd ott veled, mint egy multimilliomossal.
- Ez tetszik! - vigyorodik el, ahogy beugrik mellém a kocsiba, és csak a fejemet rázom mosolyogva. Örülök, hogy egy kicsit sikerült magát elengednie, mert azóta, hogy megtudtuk, megállás nélkül a közös forgatásunkon stresszelt. Az első talán nem ment olyan gördülékenyen, igen. Bár oda kell tűzni hozzá, hogy a mai napig az oldal egyik legnézettebb videója, pedig már vagy két éve volt. Mostanra pedig azt hiszem, Harry igazán belerázódott ebbe. Nincsenek váratlan meglepetések, vagy eszement titkok. Egyszerűen megcsináljuk, mint a profik. Egy kicsit talán még kíváncsi is vagyok, milyen vele együtt dolgozni most.
- Ez volna amit keres? - mutat felénk egy képet a kezében lévő tableten.
- Istenem! - nyöszörög Harry, és göndör tincsei közé meríti az ujjait, hogy hátradobja a haját, ami már néha teljesen a szemébe lóg. - Ez az! Ezt akarom!
- Várólistára tehetjük, ha ki szeretné majd próbálni - bólint az értékesítő, mire önkéntelenül felhúzom az egyik szemöldököm.
- Szerintem félreértette őt - szólok közbe, és mindketten felém fordulnak. - Rendelést adnánk le rá.
- Rendben - feleli azonnal a pasi, és egyből elindul a számítógép felé, Harry pedig miután ad nekem egy kis mosolyt, boldogan követi.
YOU ARE READING
Live Porn (Befejezett)
FanfictionA 16 éves Harry Styles hallja, ahogy az osztálytársai pornófilmeken vihorásznak a tesi öltözőben. Ez szöget üt a fiú fejébe, aki csordultig van kielégíthetetlen vággyal és szexuális frusztráltsággal, hála a tomboló tinédzser hormonoknak. Csak a köze...