23. fejezet

7.8K 331 132
                                    

Harry 

Rettenetes volt a ma reggel, és annyira aggódtam azért, hogy mi lesz velünk Lou-val. Nagyon féltem, hogy az egyik pillanatban majd kimondja, ennyi volt, és nem kér belőlem többet. Elmondja, mennyire nem tetszik neki az igazság rólam, és szedjem a dolgaim. Egy hatalmas gombóc növekedett a gyomromban, és készült belülről kiszorítani belőlem az életet, amiért megkaphattam őt, végre az enyém volt ennyi várakozás és ábrándozás után, és végül még azelőtt veszítem el, hogy megszokhatnám az érzést, milyen az, ha mellettem van.

Aztán amikor megcsókolt, és a lelkemre kötötte, hogy hívjam, ha végeztem a teremben, mintha egy különleges gyógyszert kaptam volna, ami azonnal feloldotta a gombócot, ami megölni készült. Végül ahogy végeztem, írtam neki, és a kékszemű hercegem már az autójának dőlve várt rám a ház előtt, amikor hazaértem. Még a zuhanyzóban csatlakozott hozzám, mintha neki is szüksége lett volna rá. Először csak a fürdésről szólt, és beszélgettünk, kérdezett arról, hogyan és mit szoktunk csinálni Alexel, aztán az egyik pillanatban durván szakította félbe a beszámolóm, mintha dühös lenne rám. Felnyögtem, amikor a vállam megragadva fordított a fal felé, és a nedves csempének préselte a testem. Szinte levegőt venni se tudtam a vágytól, amikor a nyakamba csókolt, és néhány pillanat múlva már a merevedése simult a fenekemhez. Láttam már zuhanyzós pornót, de soha nem forgattam olyat. Nem csak az élmény volt így új, amit Lou okozott nekem a langyosan csobogó víz alatt, hanem a helyszín is, így okozva számomra a tökéletes, és utánozhatatlan első élményt a párás üvegfalak közt.

Ezeket az emlékeimet használom most fel, hogy elélvezzek viszonylag gyorsan a nagyszünet előtt. Lou ma nem dolgozik, Andy pedig a hasát sütteti egy gyönyörű szigeten Josh-al, szóval kénytelen vagyok egyedül enni, de legalább felhasználhatom ezt az időt arra, hogy megnézzem az előzetest abból a filmből, amit Alexel, és a szexi félistennel forgattunk. Lou ebben is lehetetlenül dögös, mint minden helyzetben, és az összes videóban, ami készül róla. Még mindig alig bírom elhinni, hogy már két napja őt ölelve alszom el, és a mellkasán ébredek. A legcsodálatosabb teremtés, akit valaha láttam, és végre az enyém. Még mindig nem múlt el minden aggodalmam, mert a dolog borzasztóan kezdetleges, és az észvesztő szeretkezésünk után is éreztem, hogy nyomasztja a dolog, amit nemrég elé tártam, de remélem, hogy túléljük ezt az akadályt. Egy kicsit olyan, mintha folyton gondolkodna, agyban máshol járna, de mindeközben az ujjai cirógatóak, és úgy kényeztet, mintha a kiscicája lennék. Nem tudok igazán aggódni, amíg így bánik velem, de persze bennem van egy kis feszültség miatta. Még lenne vissza az öt perces előzetesből nagyjából másfél perc, amikor anyu neve villan fel a képernyőn.

- Szia, kicsim, nem zavarlak, ugye? - köszön azonnal, és a hangja jókedvű, ha az időt nézem, valószínűleg hamarabb végzett ma a munkában, és már otthon van. Régen jártam odahaza, és szinte biztos vagyok benne, hogy ezt szeretné számon kérni rajtam.

- Nem, épp ebédszünetem van - felelem lazán, mintha tényleg csak kiugrottam volna a konditerem recepciójáról, hogy megebédeljek, és nem csak egy csodás hazugság lenne az egész. - Hogy vagy?

- Jól, csak hiányzik a kicsi fiam - mondja kedvesen, és a hangjára megszakad a szívem.

- Nekem is hiányzol, anyu - felelem keserűen, és az ujjam a szám elé teszem, amikor Alex leül velem szembe, jelezve, hogy maradjon csendben. Csak bólint egyet, és némán kezdi el majszolni az ebédjét. - Valamikor hazaugrom.

- Arra gondoltam, hogy ha szabad vagy mostanában, akkor megmutathatnád a lakásod, főzhetnénk valami vacsit, és ehetnénk nálad - vázolja fel a kész tervét, mert szinte biztos, hogy már akkor pontosan tudta, hogy ezt akarja, amikor felhívott. - Mit szólsz? Ha szeretnéd vihetem Gemmát, és Robint is.

Live Porn (Befejezett)Where stories live. Discover now