25. Bölüm

24K 901 106
                                    

Hüma diyarbakır lafını duyunca şaşırdı cihangir dönerek "neden gideceğiz ve ne zaman gideceğiz " dedi cihangir hümaya dönüp "hesap vermeyi sevmem kadın bir daha hesap sorma bana yarın gideceğiz" dedi hüma ezilen küçük kız modundan çıkması gerektiğini biliyordu ancak buna gücü yetmiyordu bir an cesaretin toplayıp "cihangir biz senin oyuncağın değiliz istediğin yere sürükleyeceğin sordun mu bana işlerin uygun mu diye" dedi cihangir şaşırmış şekilde küçük karısına baktı karşısında hep itat eden kızın yerinde duran kadına baktı tek kaşını kaldırarak ve konuştu "küçük karım büyümüşte bana karşı bile geliyormuş " diye sinirli şeklin dalgaya vurarak bastırdı asaf ise annesi ile babası arasındaki durumu anlamaya çalışıyordu hüma "işlerinden dolayı yoğun bir haftadayım cihangir bu günde senin yüzünden gidemedim kaç kere armışlar biz senin oyunyağın değiliz hayatlarımız var oğlumuz sayende kaç gündür okula gitmiyor dur artık cihangir dur" diye bağırdı asaf şaşkınca annesine baktı annesin sesin yükseltini hiç görmemişti
Cihangir hırsa karısın yanına yaklaştı adeta burnundan soluyordu sinirlerine hakim olmaya çalışır şekilde "hüma sabrımı sınama ne diyorsam o dün hatırlatmak zorunda bırakma beni " dedi cihangir açık açık tehdit etmişti hümayı oğlunu göremesin demenin kibarcasıydı bu...

Son konuşmadan sonra etrafı saran derin bi sessizlik sonrası cihangir çalışma odasına girmiş hüma asafa yiyecek bir şeyler hazırlamış oğluna yemek yediriyordu cihangir hızlı hızlı merdivenlerden indi
"Hüma" diye seslendi hüma kafasını kaldırıp kaşısındaki adama baktı "acil çıkmam gerek sizde eve bırakacağım toparlanmaya başla bi süre Diyarbakıra gitme işi iptal "dedi sert sesi ile hüma merakla sordu "ne oluyor cihangir " cihangir otoriter sesi ile " soru sorma kadın ne diyorsam onu yap" dedi hüma azın içinde homurdandı "tasmada tak tam olsun " diye cihangir tek kaşını kaldırarak tısladı "hadi kadın hadi " dedi...

Hüma ve cihangirin son konuşmasıydı bu cihangir hümayı kendi evine bırakalı üç saat geçmiş. Hüma usul usul toplanmaya devem ediyor küçük oğlu ise oyun oynuyordu
🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭

" Delireceğim nasıl ya nasıl arada hesap sorar hüma için kim o adam bana karım için hesap sordu dalmaya bak ya hüma iki gündür işe gelmiyor cihangir bey işlerimiz aksıyor ayriyeten hüma hanım çok merak etim yavşağa bak bidr azın yaya yaya konuşuyor ulan ben o ağızı kırmaz mıyım lan benim karım hüma istersem o işe hiç gidemez it herif sanane lan  " diyip elindeki bardağı karşı duvara fırlatı civan abisine hayretle baktı "sakin ol abi" diye bildi cihangir ise "ne sakin lan ne sakin adamın teki beni arayıp karım hakında ayar vermeye çalışıyor hüma artık çalışmayacak" dedi civan abisine hayretle bakarak "abi bu yengemin kararı " dediği an sözün kesen cihangir oldu "başlatma lan kararına benim karım o benim ben ne dersem o otursun evde ali asafla ilgilensin" dedi civan "abi arkanda döret sene önce bıraktığın kız yok ünlü bir mimar o" dedi cihangir hırsla masayı yere indirdi "benim karım benim kim olduğu umrumda değil gerekirse eve bağlarım" dedi civan abisine ne dese yok diyeceğini bildiği için sinir kat sayısı git gide tırman adama baktı " tamam bizim şirkete çalışın ben ikna ederim yengemi" dedi cihangir tek kaşın kaldırdı "civan başka bir olasılıkta yok bu ayın sonuna büyük toplantıdan sonra diyarbakıra gideceğiz en az bir ay kaşacağız ona göre hazırlıkları yap" dedi masadan kalktı mekan çıkışı sarışın bir kadın yanında durarak "geceyi bende geçirmeye ne dersin" dedi o sırada gazeteci ordusu fotoğrafların çekip "cihangir bey hanım efendi sevgiliniz mi" gibi sorular yöneltiyordu cihangir hiç kimseye cevap vermeden hızlıca arabasına bindi ve uzaklaştı... üç saat önce hümayı bıraktığı kapın önüne geldi zile bası kapı açılınca karşısında mini şort askılı ile duran kadına baktı kaşlarını çatarak "bu kılıkta mı kapı açıyosun sen kadın " dedi hüma "bu saat senden başka kim dayanır kapıma cihangir " dedi cihangir aferin dercesine bir sırıtış peydah oldu suratında hıza içeri girdi kapıyı kapatı "ali asaf nerde" dedi hüma "uyuyor" dedi cihangir ise anladım dercesine kafasın saldı hüma arkasın döndü gideceği sırada kolunu hızla tutup kendine çekti hüma ne olduğunu anlamadan dudaklarına yapıştı...

Beğeni ve yorumlarınız bekliyorum
Beğeni 100 yorum 80

Arkadaşlar bazı sorunlar yaşıyorum daha önce belirtmiştim biten bi ilişkim ve kafa karışıklıkları ne yapacağımı bilemiyorum bu yüzden kısa bi bölüm oldu ama devamı gelecek
Sevgi ile kalın...

Esir bir kuşun öyksüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin