Arkadaşlar öncelikle kusura bakmayın ben bölüm atım sanıyordum ama atmamışım tedavi sürecinde bi hastalığım var birde kpss çalışıyorum bunun için kafam fazla yoğun kusura bakmayın iyi günler ve iyi okumalar...Hüma cihangirin sözleri ile çakılıp kaldı ne demek hazırlan hümanın beyninde dolaşıp durdu bu soru hızlıca merdivenlerde çıktı cihangirin dediği odaya girdi her taraf siyahın tonları ile bezenmişti hüma ürkek adımlarla geçti içeri hazırlan hazırlan tek dolaşan buydu zihninde kapısı olmayan hafif ışık süzülen tarafa doğru döndü banyo idi burası camdan bir duşa kabin siyah ve grini.tonları bir lavabo vardı hüma hızla elini yüzünü yıkadı geri döndü odaya kapısız bir bölüm daha vardı giyinme odası olduğu beli idi hüma içinden bu adamın kapı anlayış niye yok diye geçirdi o sırda yatağın üsdünde duran geceliğe baktı gözleri kocaman açıldı hazırlan demişti hazırlan kalbi ağızında atıyordu adeta geceliği iki eliyle kaldırdı lacivert derin dekolteli bi gecelik hüma ne yapacağın şaşırdı ama biliyordu cihangirin şakası yoktu aklına koyduğunu yapardı biliyordu hüma... hüma aynada baktı yansımasına kalçaların zor kapatan geceliğe baktı oğlu için mecburdu yapacaktı yapmalıydı
Cihangir odaya girdiğinde karşısındaki kadına bakarak memun olmuş şekilde tebessüm etti iki adımda hümaya yaklaşarak belinden kavrayıp kendine çekti iki mavi göz kilitlendi cihangir huzur veren koku dediği kokuyu solumak adına hümanın boyun girintisine soktu kafasını derince sokudu küçük bir öpücük kondurdu hüma korku ile "yapma" dedi cihangir "olmak zorunda " dedi geceliğin üstünden elerini hareket ettirmeye başladı hüma cihangiri durdurmak adına kolun tutu cihangir ise kararan gözleri ile karşılık buldu bu dokunuşu cihangir arsızca ellerini hümanın kalçalarına getirip sıktı hüma ise acı ile inledi gözlerinden yaşlar sıcım gibi akmaya başladı cihangir hüma ile yatağa doğru adımaladı hümayı yatağa yatırdı "korkma tam korkama ben özür dilerim " diyerek saçlarını sıvazladı hüma ise şaşırmışı şekilde baktı cihangir göz yaşlarını elleri ile sildi "izin ver yanında uyuyayım izin ver sen ben oğlumuz bir aile olalım ben cihangir ağa hayatımda ilk kez özür diliyorum bir kadından ilk kez sana karşı hatalı olduğum kabul ediyorum lütfen oğlumuz için" dedi hüma ise ne yapacağını bilmiyordu karşısındaki adamın dengesiz haleri kalbin ritmine zarardı oğlu için canın verirdi ya üzerse diye geçirdi içinden hüma ya oğlumu yıkarsa ne yaparım diye geçirdi içinden ama karşısındaki adam acıyla baktı kendine pişmanlıkla o sırda bir ağlam sesi duyuldu odaya hüma hızla kalktı yataktan aynı şekilde cihangirde ikili hızla çıktı odadan küçük oğulların odasına girdiler küçük çoçuk yanan ışıkla dahada çok ağladı " neyey dittiniz çok kayanlıktı" dedi hüma cihangire dönerek " gece lambasını niye yakmadın" dedi cihangir şaşkınca " şey unutmuşum" dedi küçük oğluna sarıldı " özür dilerim affet " dedi asaf sıkıca sarıldı babasına hüma oğlun ıslanmış altına baktı cihangir ise sarıldığında fark etti hümaya dönerek " asaf bizle uyusa bu gün annesi hem biz baba oğul birlikte duş alalım " dedi hüma şaşkındı karşısındaki o gaddar adama ne olmuştu sadece başı ile onayladı cihangiri ikili siyahlarla kaplı odaya geldiler asaf etrafa baktı babasın kucağında banyoya girdi asaf ilk kez bu kadar yakındı babasına bi yandanda korkuyordu cihangir asafı lavabo taşın oturu üstünü çıkaracağı sırada "şey " dedi asaf cihangir "babam ne oldu" dedi asaf "anne delsin" dedi cihangir "canınım yaktım ne oldu asaf" dedi asaf ağlayarak "anne delsin" dedi hüma asafın küçük çantasını kaştırdı içinden çıkardı tşhört ve şortu aldı eline odaya girdi bu sırada odadan gelen ağlama sesi ile direk banyoya girdi "ne oldu" dedi cihangir "anlamadım ki bi anda ağladı annem gelsin diye " dedi hüma oğluna sarılıp "annem ne oldu" dedi asaf cihangiri göstererek "o didsin sen cıp cıp yaptır ditsin" dedi cihangir hızla çıktı banyodan hüma ise oğlunun göz yaşlarını sildi tamam diye fısıldadı üstünü çıkardı küçük oğlunun kendi üstündeki geceliğe aldırmadan duşa kabine girdi su ayarlayıp fıskiyeyi tutu bebeğin üstüne saçlarını köpürtü vücudunu güzelce yıkadı kapın dışında asılı havluyu aldı bebeğini iyice sarıp kuruladı kucağına alıp çıktı banyodan üstü başı hep ıslanmıştı asafı yatağa bıraktı deli dana gibi dolanan cihangire döndü "asafı giydir misin çok ıslandım bir şeyler giyip geleceğim" dedi asaf annesin ayaklanması üzerine yeniden ağladı " anne" dedi cihangir ise asafa yaklaştı " bilmeden bir şey mi yaptım " dedi hüma ise "bilmiyorum" dedi asaf ise cihangire bakarak "didsin şimdi didsin " dedi hüma şaşkınca asafa baktı cihangir ise ne yapacağını bilemez şekilde baktı hüma asafa sarıldı "annem ne oldu baba bilmeyerek bişey mi yaptı" dedi asaf kafasını iki yana hayır anlamında saladı hüma anlammıştı asafın üstünü giydirip yatağa yatırdı giyinme odasına girdi cihangire ait bir tşhörtü üstüne geçirdi odaya geldi asaf koca karyolanın ortasına oturmuş babasına bakıyordu hüma oğlunu yanına gelip kucağına çekti "bebeğim babaya niye öyle yaptın bebeğim " dedi asaf "ayıp " dedi hüma anlamış şekilde baktı cihangir ise hiç bir şey anlamış şekilde baktı hüma "bebeğim babalar çoçuklarının giydire bilir banyo yaptırabilir " dedi asaf "anne dedi sana anneden amçadan deden babanne diydir cıp cıp yaptır" dedi hüma "babalarda yaptır" dedi asaf "hayıy yaptırmaz" dedi inatla cihangir anlamış şekilde baktı yatağın yanına gelip "peki baba bu gün asafla uyusa olur mu" dedi cihangir. Asaf cihangire sokuldu "oyuy" dedi ilk kez anne ve babası ile uyudu asaf arkadaşlarından hep duyuyordu annemle babamla yatım diye ilk kez aile olduğunu hisseti küçük çoçuk hüma ise cihangirin çaresizliğini gördü ve bir şeyin farkına vardı kendilerini yanında tutmak için herşeyi yapardı cihangir ise kalbindeki sızıyı fark etti yıllardır ailesinden ayrı kalan yanına kızdı oğlu ile arasındaki duvara baktı sinirlerine hakim olup oğlunu karısın kazanacaktı...
Beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum
⭐️ dokunun
Görüşlerinizi bildirin
Arkadaşlar öncelikle teşekkür ederim ancak kpss hazırlandığım için yazabildiğim kadar yazıp yayınlıyacağım hafta içi üç bölüm atmaya çalışıyorum hepinizin bölüm beklediğini biliyorum elimden geldiğince atacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir bir kuşun öyksü
RomanceO senin çoçuğun dedi kadın... Adam öfke ile benim tek evladım var o da öldü kadın Bu günü unutma ağa ellerinde kendi çoçuğun kanı var sakın unutma diye bağırdı kadın ve yumdu gözlerini. Acımasız bir adam kendi çoçuğunu bile yok sayan kalbine zincir...