Arkadaşlar öncelikle hepinize merhaba hikayemi beğenip okuyan herkese teşekkür ederim ....
Şiddet ve cinselik olan yerler var okuyan arkadaşlar dikkat etsin ve sizden ricam bunun bir dram hikayesi olduğunu unutmayalımKüçük bir rahatsızlık geçirdiğim için geç yazıyorum
Hepinizi çok seviyorum
🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊🕊
Hüma duyduğu cümle ile yıkıldı nasıl bir adamdı bu nasıl bir insan biran melek biran şeytan kalbi parçalanırcasına haykırdı yandım allahım dercesine isyan etti kendini zorla attığı banyoda kaç saat durdu bilmeden karnının üstüne duran ellerini sanki korumak istercesine sardı izin vermem eğer bir can taşıyorsam izin vermem dedi...
🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭🎭
Cihangir odadan çıktıktan sonara kendini diyarbakırın en yüksek tepesine attı kurtar beni kaldım araftan kurtar ben yaşayamıyorum al canımı kurtar diye bağırdı... ya küçük karısı hamile ise diye delice sorularla boğuşup durdu sonra öfke ile küçük şeytan beni kokusu baştan çıkarıyor aklımı kaybettiriyor diye haykırdı ellerini saçlarına geçirdi arabaya yaslanarak yere çöktü saatler birbirini kovaladı cihangir ise içindeki canavarla savaştı eğer hamile ise tek çare o bebeğin yok olması diye mırıldandı evet evet yok olmalı o bebek yok deyip ayağa kalktı arabayı çalıştırdı konağın yolunu tutu yeni aydınlanan havaya baktı konak halkı daha uyanmamıştı bir hiddetle çıktığı odaya geri döndü... odadan içeri girdiğinde küçük karısı yatağın içinde kıvrılmış uyuyordu cihangir usulca yaklaştı dürtükleyerek "uyan" dedi hüma ise ağır baş ağrısı ile uyuduğu yataktan dürtülme sonucunda yine baş ağrısı ile uyandı kaşısında gördüğü cihangir ile zorca yutkunarak "ağam" dedi cihangir ise ödün vermeyen otoriter sesi ile "kalk hazırlan" dedi hüma korkak ses tonu ile "nereye" diye bildi cihangir ise kükreyen sesi ile "sana hazırlan dedim kadın sorgula demedim" diye hümayı çekiştirerek yataktan kaldırdı... hüma vücudunu saran korku ile ağır adımlarda yatak odasına girdi uzun mint yeşili belden kuşaklı gömlek model bir elbise giydi ayaklarına siyah botlarında geçirdi saçını taradı ağlamaktan kızarmış gözlerine baktı hafif bir makyaj yapıp uzerinde serin havaya önlem olsun diye hırkasını giydi onu kapıda bekleyen cihangir karısına bakıp iç çekti bu küçük kız gerçektende güzeldi hemde çok güzel cihangir derdin düşüncelerden sıyrıldı sadece "yürü konutunu verdi karısı korkak adımlarla cihangiri takip etti ne yapacağını ne diyeceğini bilmeden arama Diyarbakır sokaklarında ilerlerken hüma yaklaştıkları hastaneyi görüp korkaka bir ses tonu ile "ne den geldik buraya" dedi cihangir ise "o içindeki şeyden kurtulmaya " dedi hüma ise ağlayarak "daha varlığından bile emin değiliz ağam ne olur geri dönelim" dedi ancak cihangir çoktan arabayı durdurmuş hümanın kolundan tutup sürüklemeye başladı...
👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻👶🏻
Doktor sabahın köründe gelen tuhaf ikiliye baktı küçücük bir kız kocaman adama direniyor resmen yalvarıyordu cihangir dur dur diyordu...
Doktor ortama düşen hıçkırık sesleri ile " ne oluyor beyfendi sakin olun" dedi cihangir ise sert ve otoriter sesinden ödün vermeyerek " işine bak doktor işine karım hamile mi değil mi ona bak" dedi doktor buralarda çok rastlamıştı bu tarz durumlara adam baba olmak ister kendinden küçük kızı kuma alırdı doktor acıyan gözlerle baktı gerçeği bilmeden " ben kadın doğum uzmanı değilim saat dokuzda başlar mesailer ben nöbetçiyim" dedi cihangir ise sert sesi ile "test mest yap söyle doktor o kadar bekleyemem " dedi doktor karşısındaki tuhaf adama baktı birde yanındaki korkudan titreyen küçük beden başını tam derce saladı hümaya bakarak "bu taraftan" dedi...Alınan kan sonucun yarım saat dolmasın bekliyorlardı cihangir ise daha fazla beklemeye dayanamadı dışarı çıktı deli olmak üzereyi yapamazdı bunu oğluna yapamazdı dayanamazdı emresinden başkasının ona baba demesine başkasının onun yerine o konakta koşup oynasına mırıldandı "ben bi tek emrenin babasıyım"
Bu sırda hüma korkudan ne yapacağını bilemiyordu elinde kağıtlarla gelen doktoru gördü... koşar adım yanına yaklaştı "yalvarırım hamile isem söyleme ona öldürecek " dedi doktor karşısındaki kıza baktı "anlamıyorum" dedi hüma ise bir hıçkırık kaçtı azından "kocam bebek istemiyor eğer olursa onu öldürüm" dedi doktor ilk kez karşılaştığı durumla ne yapacağını bilmeden karşısındaki küçük kadına bakıp "hamilesin" dedi hümanın ağlaması şiddetlendi o sırda gelen kişiye sert sesi ile ortama bomba etkisi yaratı "doktor sonuç ne" dedi cihangir doktor ise ne diyeceğini bilmeden yanında yalvaran gözlerle bakan kadına baktı cihangire döndü...
Arkadaşlar beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum
Düşüncelerinizi belirtin
⭐️⭐️ dokunup volt vermeyi unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esir bir kuşun öyksü
RomansaO senin çoçuğun dedi kadın... Adam öfke ile benim tek evladım var o da öldü kadın Bu günü unutma ağa ellerinde kendi çoçuğun kanı var sakın unutma diye bağırdı kadın ve yumdu gözlerini. Acımasız bir adam kendi çoçuğunu bile yok sayan kalbine zincir...