37.Bölüm 2.part

19.4K 850 59
                                    

Hüma ağılayarak kalktı yerinden "telefonum nerde" dedi amar elindeki telefonu kadına uzatı "eşiniz neden kaçırdı oğlunuzu" dedi hüma ağlayarak hırsla konuştu " çünkü ruh hastası manyağın teki ah cihangir allah belanı versin bunuda yaptıysan öldüreceğim seni" dedi hırsla telefonu civan yazısına gelerek dokundu "civan" dedi civan ağlayan kadının sesini duyunca "ne oldu hüma" dedi amar olan biteni dinliyordu karşısındaki kadın kan kardeşinin can dostunun karısı olma olasılığını düşünüyor bir gün önce hayatında yaşadıklarını dinlediği kadın mıydı karşısındaki cam mavsi gözleri ile çoçukluğunu anımsatan kadın "kaçırdı oğlumu kaçırdı" dedi hüma civan "kim kaçırdı yenge" dedi hüma "cihangir oğlumu kaçırdı" dedi civan" imkanı yok yengi" dedi hüma "ben dubaideyim iş için geldim bu gün iki adam zorla bir arabaya bindirmiş kaçırmış civan" diye haykırdı amar hümanın elindeki telefonu çekti "civan sen misin" dedi civan "amar abi" dedi "civan beni dinle hüma hanımın oğlu kaçırıldı anladığım kadarı ilede o gerizekalı abin yapmış" dedi civanın yanına konuşmayı dinleyen aile şokla cihangire baktı "yemin ederim haberim yok baba yerlerini bilsem ölüme göze alıp gelir miyim yanınıza" dedi civan" amar abi abim burda ve hiç bişeyden haberi yok" dedi cihangir civanın elinden telefonu aldı "lan benim karımın senin yanında ne işi var" dedi amar "oğlum geri zekalımısın sen konumuz o mu" dedi cihangir "geliyorum ben ben gelene kadar karıma dikkat et bulabildiğin kadarda bilgi topla ve telefonu hümaya ver" dedi amar "cihangir kız perişhan" dedi cihangir "uzatma amar hümaya ver" dedi amar elindeki telefonu hümaya uzatı "cihangir" dedi "allahın cezası oğlum nerde nasıl korkmuştur nasıl kaçırdın söyle çabuk yerini" dedi cihangir derin bir nefes aldı "hüma benim alakam yok yerinizide bu gün öğrendim ama şimdi yanınıza geliyorum oğlumuzu bulacağım söz"dedi hümanın ağlaması şiddetlendi "oğlum nerde cihangir" dedi cihangir "ağlama güzelim ağlama geliyorum sana söz bulacağım oğlumuzu döktüğün her göz yaşı için bunu yapanların burnundan getireceğim " dedi hüma "cihangir" diye döktü göz yaşlarını civan ali ağa cihangirin yanın geldi "abi ne oluyor" dedi "uçağı hazırlat hemen dubaiye gidiyoruz" dedi ali ağa "neler oluyor söyle artık oğlum " dedi.
"Baba ali asafı kaçırılmış hüma dubaide bizde yanına gidiyoruz siz buralara haber salın civan sende  istanbula haber sal koçum" dedi üst kata çıktı "ana temiz gömlek var mı" diye seslendi fatma hanım "hümanın odasında her şeyin yerli yerinde duruyor" dedi cihangir odaya girdi karısın hakim olduğu kokuyu soludu "ben senin için oğlum için ölürüm kadın" dedi yatağın yanındaki küçük komidin üstünde oğlunun gülerek çekildiği fotoğrafı eline aldı "sana söz oğlum çok iyi bi baba olacağım artık söz aslanım söz" dedi elinden fotoğrafı yerine bırakıp odanın içinde bulunan giyinme odasına girdi üstündeki gömleği çıkardı askıdan aldığı özenle asılmış takımı eline aldı ütülü gömleği üstüne giydi odanın içindeki küçük çantaya bir kaç parça kıyafet koydu. Odaya geldiğinde yatağın sol tarafında duran komidin üstüneki lacivert üstünde beyaz çapa şekilleri olan floru  eline aldı burnuna götürerek kokladı hümammm dedi hümamm....

Esir bir kuşun öyksüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin