🌹20🌹

428 38 6
                                    

Μαριλένας(Μαρ)POV

"Δεν βγαίνει η μαλακία! Σφήνωσε!", φωνάζει η Στρουμφίτα.

"Να έρθω να βοηθήσω;;;",ρωτά η άλλη η μαλάκω.

"Να έρθουμε να στο βγάλουμε;",την ρωτώ και ανοίγω διακριτικά την κουρτίνα του δοκιμαστηρίου.

Η κολλητή μου έχει πέσει κάτω σαν παράλυτη μπάμια και προσπαθεί να βγάλει το τζιν που μας έπριξε να πάρει -και τελικά πήρε- ένα νούμερο μικρότερο.

"Βοηθήστε με!!! Δεν θέλω να πεθάνω από ασφυξία!!! ΠΕΘΑΙΝΩΩ!!!",κλαψουρίζει δραματικά.

Μια και δυο πιάνουμε η καθεμία από ένα πατζάκι ενώ η Άννυ κρατιέται από τις κρεμάστρες του τοίχου και αρχίζουμε να τραβάμε το πιο κολλητό και από UHU τζιν.

Ξαφνικά μια πωλήτρια εισβάλει στο δοκιμαστηρίο μας και αρχίζει να ουρλιάζει.

"Ιιιιιιιι τι κάνετε εκειιιιιιιί!!! Έχουμε ξεφύγει!!! Θα φωνάξω την αστυνομίαααα!!!", ουρλιάζει η γεροντοκόρη πωλήτρια.

"Ααα ωραία μιας και θα πάρετε την αστυνομία ζητήστε να σας συνδέσουν με τον διοικητή, τον μπαμπά μου.", λέω με υφάκι αφήνοντας το πατζάκι της Άννυς που πέφτει κάτω σαν καρπούζι. (Η Άννυ όχι το πατζάκι, αυτό ακόμα σκαλωμένο στο πόδι της είναι.)

"Ααα συγγνώμη,κάντε τη δουλειά σας. Εγώ δεν σας είδα ποτέ. Α και έχουμε προσφορές στα πουλόβερ, τώρα που έρχεται και ο χειμωνούλης.",μας ενημερώνει η σαρανταπεντάρα γεροντοκόρη πωλήτρια και κλείνει την κουρτίνα μας αφού φεύγει τρέχοντας.

Μετα από πέντε λεπτά  καταφέραμε να της κατεβάσουμε το τζιν μέχρι τους γοφούς. ΠΡΟΟΔΟΣ!

"Αφου αγάπη μου δεν είσαι σκίνι, έχεις πιασίματα. Τι θες με το νούμερο της Ανδριάνας;;;;",την ρωτώ και σκουπίζω με την αποστροφή της παλάμης μου το μέτωπο μου.

" Μα έχω χάσει κιλά!", παραπονέθηκε και γύρισα το σώμα της προς τον καθρέφτη.

"Η κοιλιά σου έρεψε αγάπη μου, οι θεσπέσιοι κώλοι είναι ακόμη εδώ!",της επισημαίνω δείχνοντάς της το σώμα της.

" Τυχερός ο γκόμενος, θα έχει να πιάνει.",κουνάει πονηρά τα φρύδια της η Άρια και......

.......

.......

Και με μια κλοτσιά βρεθήκαμε και οι δύο έξω από τα δοκιμαστήρια.

"Πηγαίνετε να το φέρετε σε 36 ηλίθιες.", προστάζει μέσα από την κουρτίνα.

"Να πας μόνη σου, δεν θα κάνουμε το δουλικό προσωπικό σου!", της αντιγυρίζω και βγάζει το κεφάλι της ελάχιστα από την κουρτίνα κοιτώντας με με ύφος ντααα;;;

Έρωτας, Αναρχία και Πυρομανία [ʟ.ᴀ.ᴘ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora