🌹32🌹

439 36 20
                                    

Άγγελου POV

Σβήνω το τσιγάρο μου στο κουτάκι της μπύρας και εκπνέω τον καπνό, που πριν λίγο γέμισε τα πνευμόνια μου.

"Μήπως να το περνάγαμε ένα βάψιμο;", ρώτησε ο Στέφανος και κοίταξε το μηχανάκι του, το οποίο είχα κάνει ήδη κομμάτια από εχθές που μου το άφησε.

Ήρθε να επιβλέψει ο μαλάκας. Φτιάχνω τα αυτοκίνητα και τα μηχανάκια της ομάδας τόσα χρόνια και αυτός ήρθε εδώ να μου το παίξει επιτηρητής, να δει αν κάνω καλά τη δουλειά μου.

Γνέφω βιαστικά ένα ναι και βάζω ξανά το τσιγάρο ανάμεσα στα χείλη μου ρουφώντας μια ικανοποιητική ποσότητα.

"Σκέψου να πηδάς γκόμενα πάνω σε αυτή τη μηχανή. Αχ φανταστικό.", εξέπνευσε και χαμογέλασε πονηρά.

"Πας καλά ρε μαλάκα; Δεν βολεύει. Εκτός και αν η γκόμενα είναι ψηλή. Τότε πάω πάσο.", γέλασα και έσβησα το τσιγάρο στο κουτάκι.

"Ώρε είναι αυτή που έχω βάλει στο μάτι...δύο μέτρα γυναικάρα. Άσε με και δεν ξέρω που να τη βρω."

"Ποια καψουρεύτηκες ρε παπάρα;",γέλασα με το απελπισμένο ύφος του.

"Έχει και καλύτερο- είναι ανήλικη. Αλλά πολύ ωραία ανήλικη.",έκλεισε πονηρά το μάτι και με τα χέρια του σχημάτισε καμπύλες στο αέρα.

"Σιγά ρε μαλάκα, λεπτομέρεια. Και η δικιά μου ανήλικη είναι.",σήκωσα αδιάφορα τους ώμους και πήγα προς το κομματιασμένο μηχανάκι του.

"Θέλω να σε ρωτήσω κάτι, αλλά υποσχέσου ότι δεν θα με κράξεις μαλάκα.",είπε καθώς ερχόταν προς το μέρος μου.

Ώρε πούστη μου τι θέλει πάλι;

"Ρίχτο.", είπα απότομα και έσκυψα στο μηχανάκι για να ξεκινήσω επιτέλους και να με αφήσει ήσυχο κάποια στιγμή.

"Πιστεύεις στον κεραυνοβόλο έρωτα; Ξέρεις αυτόν από την πρώτη ματιά.", χαμογέλασε πλατιά.

Αχου είναι ερωτευμένος ο παπάρας. Μπράβο του. Στα αρχίδια μου.

"Θες σοβαρά να σου απαντήσω σε αυτό ρε μαλάκα;", γέλασα ηχηρά.

"Υποσχέθηκες να μην κράξεις αρχίδα!", φώναξε και ναι πάλι στα αρχίδια μου.

"Πως την λένε την βασανισμένη;", ρώτησα, χωρίς να με ενδιαφέρει πραγματικά, και συνέχισα να γελάω με τη κουταβίσια έκφραση του.

"Δεν ξέρω ακριβώς."

"Περίμενε..ΤΙ;", ξέσπασα σε ξέφρενα γέλια, "Πως γίνεται να μην ξέρεις το όνομα της ρε μαλάκα; Τι ερωτεύτηκες; Όραμα;"

Έρωτας, Αναρχία και Πυρομανία [ʟ.ᴀ.ᴘ]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang