🌹24🌹

475 37 21
                                    

Ιωάννας(Άννυς)POV

Σαν να θέλει η τύχη να με δοκιμάσει, σαν να θέλει το κάρμα να με εκδικηθεί, σαν να με τιμωρεί το καλό Χριστούλη, σαν να προσπαθεί το σύμπαν να με εξοντώσει...

Η μάνα μου κανόνισε ο Νίκος να έρθει ΟΛΗ αυτή τη εβδομάδα ΚΑΘΕ μέρα γιατί λέει πως έχει δει βελτίωση στον κήπο και για να επανέλθει πλήρως χρειάζεται εντατική φροντίδα.

ΚΑΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΗΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΤΑΝΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΡΕ ΜΑΝΑ;! ΔΙΑΚΟΣΑΧΡΟΝΟΣ ΓΕΡΟΣ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΟΥ;!

Θα είναι τέρμα ότι πιο άβολο να κυκλοφορώ με αυτόν στο σπίτι. Μου είπε ξεκάθαρα ότι δεν θέλει ούτε να με βλέπει.

Και να που χρειάζεται η μπέρτα του Χάρυ του Πότερ!

Νταξ είναι λίγο κιτς και εκτός μόδας αλλά θα μου έσωζε την ζωή γκαηζ.

Γιατί είμαι σίγουρη ότι όταν συναντηθούμε θα με σκοτώσει ή εγώ από την ντροπή, την σύγχυση, την νευρικότητα, και όλα τα σχετικά που θα με καταβάλουν εκείνη τη στιγμή, θα ψοφήσω.

Με μισεί και με το δίκιο του. Και εγώ αυτό θα έκανα μάλλον. Φοβάμαι τόσο πολύ να τον αντικρίσω που.....

Γκρρρρρρρ.

Θέλω να με καταπιεί η γη. Ή έστω μια γιγαντιαία φάλαινα όπως τον φτωχό Τζεπέτο και τον Πινόκιο.

Πλησιάζω την μπαλκονόπορτα και τραβώ την κουρτίνα. Ανοίγω το ένα φύλλο της πόρτας για να μπει καθαρός αέρας στο δωμάτιο, όταν μια γνωστή φωνή φτάνει στα αυτιά μου.

Πότε ήρθε; Γαμώτο.

Wait a minute please.

Τραγουδάει Καρρά ή μου φαίνεται;

"Απ' το Βορρά μέχρι τον Νότο να μ' αγαπάς δεν βρήκα τρόποοοο....."

Ο ΓΚΟΣ.

ΟΝΤΩΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΚΑΡΡΑ.

Κάνει φωνητικά λάθη, μα ακούγεται σαν μελωδία. Σαν άσμα Αγγέλων.....

Δύο λεπτά.

*Βάζει το μικρό δαχτυλάκι στο αυτί της, το τρίβει με μανία και βγάζει το μαντάμ Τισό με τα κέρινα ομοιώματα. Ίου*

Γράψτε λάθος.

Είναι ένα φαλτσένιο παράφωνο βλαχαδερό. Μπορεί να έχει ωραία φάτσα αλλά η φωνή είναι χλαπάτσα.

Είμαι σχεδόν σίγουρη πως είδα ένα περιστέρι πάνω στα καλώδια της ΔΕΗ να κλείνει τα αυτιά του με τις φτερούγες του.

Έρωτας, Αναρχία και Πυρομανία [ʟ.ᴀ.ᴘ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat