🌹44🌹

402 34 9
                                    

Μαριλένας(Μαρ)PoV

"Και κάπως έτσι η αδελφή σου το βράδυ της πρωτοχρονιάς θα βρίσκεται σε δύο διαφορετικά μέρη. ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ. Τέλειο;!", σαρκάζομαι στα όρια νευρικού κλονισμού και παρατηρώ τον Πάνο που κάθεται δίπλα μου στο παγκάκι έτοιμος να ξεσπάσει σε γέλια.

"Πραγματικά έχεις μπλέξει τα μπούτια σου.", λέει χασκογελώντας και ξύνει το κούτελο του.

"Μπράβο, μπράβο. Πάρ' τον στο γάμο σου να σου πει και του χρόνου. Καλά τι σας κάνουν στον στρατό και έχεις γίνει τόσο αναίσθητος;"

Και το βόδι γελάει. Βρε λες να είναι διπολικός; Πριν μια ώρα τσακωνόταν με την μαμά και τον μπαμπά και κοντέψαμε να γίνουμε πρωτοσέλιδο εφημερίδων επειδή...βασικά μαντέψτε για τι τσακώθηκαν.

Τι; Για πολιτικά; Ούτε καν. Για την απόφαση του να περάσει παιδαγωγικό; Όχι καλέ, για αυτό έχουν σκοτωθεί εδώ και χρόνια.

Έλα θα το πάρει το ποτάμι. Τσακώθηκαν γιατί ο Πάνος ήθελε να πάρει εμένα και τον μικρό και να μας πάει βόλτα.

Σας δίνω λίγο χρόνο για να απορήσετε τι σκατά πάει λάθος με τους γονείς μου. Η απάντηση; Όλα! Τα πάντα πάνε λάθος με αυτούς!

Τελικά όμως πέρασε το δικό του. Κατά κάποιον περίεργο και μαγικό τρόπο πάντα ο Πάνος πετυχαίνει να γίνει το δικό του. Το πως το καταφέρνει μάλλον δεν θα το μάθω ποτέ.

"Και πως τον λένε είπαμε τον λεγάμενο;"

"Άγγελο.",λέω και νιώθω τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν και μόνο στην αναφορά του ονόματος του.

Γαμώτο δεν έπρεπε να αφήσω τον εαυτό μου να νιώσει τίποτα για αυτόν. Όλο αυτό το πανηγυράκι θα τελειώσει αργά ή γρήγορα και τα σπασμένα θα τα χρεωθώ εγώ η ηλίθια που πήγα και τον-

Όχι όχι, παραλογίζομαι. Απλά μου αρέσει και νιώθω καλά μαζί του. Αυτό είναι όλο, τίποτα παραπάνω.

"Καλά θα δω τι μπορώ να κάνω.", μου λέει και πιάνει το χέρι μου σφίγγοντας μαλακά τα δάχτυλα μου, αποπροσανατολίζοντας με από τις σκέψεις μου.

"Αν είναι θα πω στην Αλεξάνδρα ότι θέλω να σε πάρω μαζί μου να κάνουμε πρωτοχρονιά με την παρέα μου και κάπου εκεί όλως τυχαίως θα κανονίσουμε να σε πάω στο σπίτι του τύπου ή να έρθει να σε πάρει αυτός. Θα τις δούμε αργότερα τις λεπτομέρειες.", προτείνει και δεν μπορώ να αγνοήσω τον τρόπο με τον οποίο αναφέρεται στην μάνα μας. Έχει τουλάχιστον πέντε χρόνια να την φωνάξει "μαμά".

Έρωτας, Αναρχία και Πυρομανία [ʟ.ᴀ.ᴘ]Onde histórias criam vida. Descubra agora