Ιωάννας(Άννυς)POV
"Τώρα κάντο. Και άνοιξε να αεριστεί το δωμάτιο. Μην έρθω και δεν το έχεις κάνει.", πρόσταξε επιτακτικά η βασίλισσα του νοικοκυριού, η μις τέλεια, η μαμά της χρονιάς.
Και κάπως έτσι βρέθηκα σαν την Σταχτοπούτα να ξεστρώνω σεντόνια και παπλώματα για να τα τινάξω στο μπαλκόνι.
Γενικά περνάω τέλεια. Εσείς; Όλα καλά; Τι γνώμη έχετε για την εκμετάλλευση ανηλίκων;
Με τα χίλια ζόρια τραβάω το πάπλωμα, το οποίο έχει σκαλώσει κάτω από το στρώμα και με παιδεύει εδώ και δέκα λεπτά.
Ηλίθιο σκατόπραγμα του κάτω κόσμου. Αυτή η βλακεία ζυγίζει πεντακόσια κιλά!
Προχωρώ προς την μπαλκονόπορτα ενώ βρίσκομαι χωμένη κάτω από το πάπλωμα.
Δύσκολη η ζωή της νοικοκυράς.
Ανοίγω με δυσκολία την μπαλκονόπορτα και βγαίνω στο μπαλκόνι φορτωμένη σαν τον γάιδαρο. Ακουμπώ το πάπλωμα στην κουπαστή των κάγκελων και σκουπίζω το μέτωπο μου.
*Το παίζει και καλά κουρασμένη*
ΟΤΑΝ..
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ
Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ
ΟΙ ΔΩΔΕΚΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΙ
Ο ΑΓΙΟΣ ΕΦΡΑΙΜ
Η ΟΣΙΑ ΠΕΛΑΓΙΑ
ΟΙ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΓΑΒΡΙΗΛ ΚΑΙ ΜΙΧΑΗΛΟ Νίκος φτιάχνει κάτι στην πισίνα και..
*Παίρνει βαθιά ανάσα*
ΦΟΡΑΕΙ ΜΟΝΟ ΦΟΡΜΑ!
*το γυναικείο πλήθος λιποθυμά και η συγγραφέας τρέχει να φέρει νερά*
Και εκεί που απολαμβάνω το θέαμα με το στόμα ανοιχτό και τα σαλάκια να δημιουργούν λιμνοθάλασσες ουπς μου πέφτει το πάπλωμα.
Τι;
ΑΑΑΑΑ ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ!!!!
Κοιτώ έντρομη το πάπλωμα καθώς πέφτει και προσγειώνεται πάνω στο κεφάλι του Νίκου.
"Αααααααα! Βρέχει κουβέρτες! Καλυφτείτεε χωριανοιιιί!", άρχισε να φωνάζει ενώ έτρεχε πάνω κάτω με το πάπλωμα στο κεφάλι σαν κοτόπουλο.
*Χτυπάει ασταμάτητα και με δύναμη το κούτελο της*
Τι πάω και διαλέγω θεέ μου;! ΤΙ;!
Έπρεπε να καταλάβω ότι δεν το έχω με τις επιλογές όταν ήμουν εφτά και πήγα με το μπαμπά μου να παίξουμε τυχερά παιχνίδια σε ένα προπατζίδικο.
Τότε έπρεπε να καταλάβω ότι δεν το 'χω. Έπρεπε να το είχα καταλάβει όταν ζωγράφισα αστεράκια, λουλουδάκια και καρδούλες στα κενά για τα νούμερα!
DU LIEST GERADE
Έρωτας, Αναρχία και Πυρομανία [ʟ.ᴀ.ᴘ]
JugendliteraturΤρεις φίλες. Τρία καλά κορίτσια που ως μόνο τους μέλημα έχουν τα μαθήματα τους και να κάνουν περήφανους τους γονείς τους. Μήπως όμως βαρέθηκαν να είναι πάντα σωστές; Μήπως μέσα στις φλέβες τους κυλάει κάτι που δεν γνωρίζουν; Μήπως αυτό είναι το ρίσκ...