🌹11🌹

441 42 1
                                    

Ιωάννας(Άννυς)POV


Το τηλέφωνο μου χτυπούσε σαν τρελό και κόντεψα να μπουρδουκλωθώ στις σκάλες καθώς έτρεχα για να το προλάβω πριν κλείσει. Ξέρετε τα κλασικά, για να μην χρειαστεί να καλέσουμε πίσω και χαλάσουμε κάρτα.

#τσιγκουνιαολεε

"Παρακαλώ, ομιλείτε. Στο τηλέφωνο η υπέρλαμπρη μεγαλειότητα μου."

"ΙΩΑΝΝΑ!!! ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ!!! ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ!!!ΑΓΚΚΚ!!! ΒΡΕΣ ΦΤΗΝΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΗΔΕΙΩΝ!!! ΑΑΑΑΓΚΚΚ!"

Είπε μια φωνή που ούρλιαζε, σπάραζε και χτυπιόταν σαν καλαμάρι από την άλλη γραμμή. Κοίταξα την οθόνη, έλεγε " Κωλοφωτιααά🔥🦒" aka η Μαρ.

"ΑΓΙΕ ΦΑΝΟΥΡΙΕ ΠΟΙΟΣ ΠΕΘΑΝΕ;;!!!"

Ρώτησα ψύχραιμα, ως γνωστό τέρας ψυχραιμίας. Ναι αυτό....

"ΕΜΕΙΣ!!! ΑΑΑΑΓΚΚΚ!!! ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕΕ!!!",συνέχιζε να χτυπιέται σαν φώκια που υπέστη εγκεφαλικό επεισόδιο.

"Λοιπόν άκου. Δεν είναι τίποτα. Μην αγχώνεσαι. Απλά αυτή την άσπρη σκονούλα που βάζει η μαμάκα στο πλυντηριάκι δεν θα την ξαναβάλεις στο στόμα σου. Είναι τζιζζ! Ντάξει;;;"

"Μιλάω σοβαρά Ιωάννα! Τηλεφώνησε στην Ανδριάνα! Σε μια ώρα να είστε στο γνωστό! Και πρόσεχε!"

Είπε και μου το έκλεισε. Οκ με είπε Ιωάννα. Μιλάει σοβαρά. Τώρα εγώ να πανικοβληθώ;;;

Όχι. Πρέπει να δείξεις χαρακτήρα, πυγμή, δυναμισμό και...

ΠΑΝΑΓΙΑΑΑ ΜΟΥΥΥΥΥ!!! ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΝΕΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΘΑΝΩ!!! ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ "ΜΕΙΝΕ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΜΟΥ" ΣΤΟ ΓΟΥΑΤΠΑΝΤ!!!

(ευχαριστείς αργότερα την μεγαλοψυχία και την υπερλαμπροσύνη που με διακατήχε την ώρα που σκέφτηκα το προμοσον! evelinetrue )

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΚΗΔΕΙΑ;;!!! ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΑΘΗΚΗ!!! ΑΦΗΝΩ ΤΙΣ ΚΙΛΟΤΕΣ ΜΟΥ ΣΤΙΣ ΞΕΒΡΑΚΩΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ!!! ΑΦΗΝΩ ΤΑ ΣΕΜΕΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΠΛΕΚΑ ΣΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ!!! ΘΕΛΩ ΚΟΙΝΟ ΤΑΦΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΤΕΣ ΜΟΥ!!! ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΛΥΒΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΙΤΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΑΝΑΛ! ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΡΕΠΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΚΕΗΚΣ!!!

Α ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΕΣ! ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!!

ΗΡΕΜΗΣΕΕΕΕ! ΑΝΑΣΟΥΛΕΣΣΣΣΣ! ΜΕΡΕΝΤΑΑΑΑ!

Μερέντα! Έχεις δίκιο! Τρέχω κάτω και ανοιγοκλείνω τα ντουλάπια της κουζίνας.

ΓΟΥΕΡ ΑΡ ΓΙΟΥ ΜΑ ΦΡΕΝΤ ΜΕΡΕΝΤΑ;;;;

Έρωτας, Αναρχία και Πυρομανία [ʟ.ᴀ.ᴘ]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz