🌹9🌹

426 41 5
                                    

Ανδριάνας(Άριας)POV

Ξύπνησα πάλι από την γλυκιά μελωδία που προέρχεται από το στόμα ΤΩΝ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΩΝ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ , ΤΟΥ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΥ ΓΑΪΔΟΥΡΙΟΥ, ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΗ ΤΟΥ ΓΕΙΤΟΝΑ!!!

 Προσπαθώ να βγω από τα σκεπάσματα του Μπόμπ του Σφουγγαράκη με παταγώδης αποτυχία.

Η προσπάθεια μετράει.

Σκατά μετράει, αλλά τέλος πάντων. Είμαι σίγουρη ότι η ικανότητα αυτής της προσπάθειας είναι εξίσου καλή με αυτή της Άννυς στα μαθηματικά.

Δεν ξέρω αν το ξέρετε...Η Άννυ είναι μαθηματική διάνοια. Ναι ναι παιδιά όπως το ακούτε, ΔΙΑΝΟΙΑ!!

Γελάστε κόσμε ελεύθερα. Ελεύθερα και δυνατά να ακουστείτε μέχρι το σπίτι της Άννυς!

Flashback (Τρίτη Γυμνασίου)

Στην ώρα της γεωμετρίας:

"Ψιτ Άρια. Τι κάνουμε σε αυτή την άσκηση;"

"Απλά γράφεις τι τρίγωνο είναι το καθένα."

"Α ναι ρε! Νταξ το 'χω. Θενκς."

Πετάει τη γλώσσα έξω και τη δαγκώνει στο πλάι του στόματος της. Πιάνει το στυλό και αρχίζει και γράφει με πάθος.

Λέω και εγώ η ανίδεη ας ρίξω μια ματιά να δω τι γράφει.

Τα ματάκια μου τυφλώθηκαν. Είχα που είχα λίγη μυωπία με ξέκανε.

Νταξ δεν μπορώ να πω. Τα είχε πάει καλά σε γενικές γραμμές. Είχε βρει το ορθογώνιο τρίγωνο...

Με διακριτικές κινήσεις της έδειξα ένα τρίγωνο και της ψυθίρισα:

"Αυτό είναι σκαληνό."

Με κοίταξε λες και την έβρισα.

"Πας καλά; Ισοσκελές είναι."

"Τι λες μαρή σκαληνό είναι."

" Ισοσκελές είναι ρε τούβλο. Αφού έχει ί-σα σκέ-λη."

Είπε συλλαβιστά για να το κάνει και καλά "κατανοητό".

"Μαλάκα είσαι βλήμα! Κοίτα το λίγο!"

Έρωτας, Αναρχία και Πυρομανία [ʟ.ᴀ.ᴘ]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora