Bejelentés

43 5 0
                                    


Sziasztok! 

Először is szeretném megköszönni, hogy olvassátok és követitek a történetemet, és hogy hagytok magatok után csillagokat! ^ ^ 

Tudom nem vagyok egy gyors író, de remélem ezek mellett is van hogy izgatottan várjátok a folytatást, bevallom én minden rész előtt izgulok, hogy úristen most mi fog történni. 
Igen, én írom, de a kezem olykor olyanokat tud produkálni, mint hogy elküldi Baekhyunt a Jeju szigetre. Why?

Na de most félre téve a magán dolgokat, szeretnék kicsit a történetről beszélni. 
Szerintem érzitek hogy ez egy kis fordulópont, vagy egy évad vége egy sorozatnál. 
Ahogy írtam a 15. részt és a 16.-at ( igen-igen hamarosan jön az is) egy új kép fogalmazódott meg a fejemben, mely egy új borítóképhez vezetett. 

Ezt most meg is mutatom nektek: 

Kicsit szürkére vesszük a fonalat Baekhyun távolléte miatt (Igen szeretnélek megnyugtatni titeket, egyszer majd valamikor visszatér) - Valamint Chanyeol az elkövetkezendő részekben igen nagy szerepeket fog kapni, így úgy éreztem neki is rajta kell...

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Kicsit szürkére vesszük a fonalat Baekhyun távolléte miatt (Igen szeretnélek megnyugtatni titeket, egyszer majd valamikor visszatér) - Valamint Chanyeol az elkövetkezendő részekben igen nagy szerepeket fog kapni, így úgy éreztem neki is rajta kell lennie a borítón.

Na és Kai. Lehet hogy nem minden részben van jelen, de Kainak nagy szerepe van, amit majd a következő részben meg is tudtok. 

Tehát a következő rész egy új évad kezdete ha fejezhetem így ki magamat. 
Minden bizonnyal még lesznek ilyen szakaszok a történetben, amit remélem jól fogtok fogadni, na meg ezt is ovo

Valamint abban is bízok hogy az új borítókép elnyeri a tetszéseteket, az enyémet nagyon elnyerte, jobban mint az első ovo

Nyugodtan fejezzétek ki magatokat, mit gondoltok~ 
Hamarosan újra jelentkezem, már  következő résszel és az új képpel -^  ^-

Sziasztoook~

Restaurant [Befejezett]Onde histórias criam vida. Descubra agora