Part 18.
جین به تی وی بزرگی که تو مرکز شهر تمام اطلاعات فلش رو حتی با تمام صحنه های دلخراشی که پسرا و دخترای جوون رو به زور توی کلاب ها یا کشتی سوار میکردن تا به فروش برسونن و تمام صحنه های تجاوزی که با تار کردن صورت دخترا که توسط جئون _ رئیس پلیس کشور _ وزیر امور خارجه و خیلی های دیگه از بزرگترین سیاست مدارها شگل گرفته بود روی تصویر بزرگ تی وی نشون میداد .
تمام ماشین ها ایستاده بودن و به صحنه روبرو که تو تمام تی وی های بنرهای تبلیغاتی تو سراسر شهر پخش میشد نگاه میکردن .
خیابون اصلی ترافیک شده بود و همه با گوشی هاشون از صحنه مقابل فیلم میگرفتن
جیهوپ پوزخندی زد و سمت جاده فرعی پیچید و با پوزخند رو به جین کرد :
_ تبریک میگم سرگرد ...خیلی طول کشید اما بالاخره موافق شدیم .
جین به سختی لبخندی زد و دستشو روی پاهاش فشرد و اروم لب زد :
_ به لطف تو بود ...باورم نمیشه جونگکوک انقدر راحت تونست همه سیستم هارو هک کنه .
جیهوپ لبخند تلخی زد و روبروی عمارت نگه داشت :
_ تو اینکار بشدت ماهره وقتی فلش رو تو قاب عکس خانوادگی تهیونگ تو ارامگاه مادرش پیدا کرد و با یه حرکت حساب شده حتی وقتی خوده تهیونگ هم.نفهمیده بود فلش رو برداشت و بعد هم. قاب عکسارو جا به جا کنه جوری که جئون فکر کرد قاب عکس توی خونه است و یه فلش خالی ولی محافظت شده رو تو قاب عکس جا داد باید متوجه زرنگی بیش از حدش میشدی .
_ کار تعقیب کردن جئون و یپدا کردنم هم کار جونگکوک بود ؟؟
_جونگکوک تو اون فلش یه ردیاب جاسازی کرده بود و در عین حال با باز شدن فلش تمام سیستم امنیتیشون رو حک کرد و تمام اطلاعات این سالهای اخیر هم سریع به لپتاپ خودش انتقال داد …
میتونم بگم جئون رسما با طنابی که جونگکوک براش پرت کرده بود توی چاه افتاد .
جین پوزخندی زد و به کمک یونگی که در رو باز کرد داخل عمارت رفت.
جیمین سریع از دست مینجی گرفت و سمت اتاق بردش و به سوالای مینجی با حوصله جواب داد :
_اقا زخمیه کیه ؟؟
_ یکی از دوستامون عزیزم .میخوای این لباسارو بپوشی ؟؟
_ نه.
با تموم شدن حرفش سریع از اتاق بیرون پرید و به جیمین که پشت سرش دنبالش میدویید تا نزاره با اون صحنه روبرو بشه توجهی نکرد .
با وارد شدن همزمان تهیونگ و جونگکوک همه نگاها سمتشون برگشت
تی وی بزرگ.سالن پشت هم اخبار افشای رسوایی بزرگترین شرکت داروسازی کشور و سهام دار اصلی ترین بیمارستان های خصوصی سئول رو نشون میداد حکم دستگیری رئیس پلیس و وزیر و جئون و تمام سیاستمدارهایی که تو فیلم بودن امضا شده بود و تک تک از دستگیری و شلوغی جلوی خونه هاشون فیلمبرداری میشد.