part 11

10.7K 1K 167
                                    

Writer: AriiEel

Couple: KookV, YoonMin, HopV

VMin(FriendShip)


جیهوپ  با حرص دستاشو رو شونه یونگی گذاشت :

_ جونگکوک کجا رفت ؟؟  تهیونگو کجا برد ؟

یونگی مشکوک به جیهوپ که با بی قراری شماره جونگکوک رو  پشت هم میگرفت خیره شد

_ چته هوپی ؟؟ چیشده مگه هر جا رفته باشن. واسه چی برای تو مهمه؟؟

جیهوپ عصبی از حرفای یونگی  گوشی رو محکم رو زمین کوبید ..

_ تهیونگ همونه ....همونه یونگ …

یونگی اخمی کرد به جیهوپ که با بی قراری دست به کمر ایستاده بود و پیشونیشو با دو انگشت ماساژ میداد خیره شد .

_ همون کیه هوپ از چی حرف میزنی ؟؟

سرشو بلند کرد به چشمای منتظر یونگی زل زد با بی قراری که باعث لرزش لباش شده بود اروم لب زد :

_ تهیونگ همون کسیه که من  عاشقشم یونگی ..

______________________

فلش بک 8 سال قبل .

از دادگستری بیرون اومد حدود 2 ساعتی دادگاه طول کشید ، و تمام مدت با مجرمی که سعی بیخود در تبرئه خودش داشت  بحث کرده بود .

سوار ماشین شد برف اروم میبارید و هوا به شدت سرد بود ساعت از 12 بعدظهر گذشته بود و  بیشتر شباهت به غروبای گرفته سانفرانسیسکو داشت تا یک ظهر زمستونی تو سئول .

باید برای گرفتن یکسری مدارک به  محله متهم میرفت ،مردی که بخش خیلی کوچیکی از باند   پخش مواد مخدر تو مدارس بود .

روبروی خونه نسبتا بزرگی نگه داشت پس کیم سه یونگ اینجا زندگی میکرد ،خونه دقیقا روبروی یه دبیرستان بود به ساعت نگاه کرد نزدیک دو بعدظهر بود .

بچه ها بعد از زنگ کوتاهی که به صدا در اومد از مدرسه بیرون اومدن بهشون خیره شد

حتما چند نفری بودن که براش مواد رو تو مدرسه پخش کنن و حتما نزدیک خونش میشدن .

به پسری که از خیابون گذشت و اروم سمت خونه اومد خیره شد .

لباسای مدرسش کمی چروک بود رو زانو شلوارش پاره شده بود و کنار مچ دستش و روی گردنش جای بریدگی داشت .

کاملا شبیه پسری که دنبالش میگشت

از ظاهرش به خوبی دردسر ساز بودن مشخص بود،

روبروی خونه ایستاد .انگار از دستگیری کیم سه یونگ خبر نداشت

زنگ در رو اروم فشار داد ولی قبل از اینکه منتظر بمونه تند از اونجا دور شد .

به پسری که با ترس قدماشو تند کرده بود و هر از چند گاهی برمیگشت و به پشت سرش خیره میشد زل زد .

puppeteerWhere stories live. Discover now