3. časť

2.7K 142 26
                                    


Arriana


,,Proste Arriana," opätovala som mu pozdrav a posadila sa na jediné voľné miesto priamo, vedľa neho.

,,Ó bože, už aj on je tu," prehodila Samantha trochu hlasnejšie, ako chcela.

Okamžite si svoj výstup uvedomila a zahanbene si rukou prekryla ústa. Všetci už dávno vedeli, koho mala na mysli. Samozrejme, okrem mňa. Ako inak. Naťahovala som krk, ako žirafa za zdrojom záujmu, ale moja prekliata výška mi úplne znemožnila výhľad.

,,Kto? Kto je to?" Naťahovala som sa zvedavo za zdrojom záujmu Samanthy a ťahala Kylea za rukáv.

,,Kto asi. Náš Casanova. Davies," povedal otrávene Kyle a rukou si podoprel hlavu, jasne tým dávajúc na javo jeho nezáujem.

,,Jeden chlapec a taký ošiaľ? Prehnané," zachmúrila som sa a posadila sa späť na svoje miesto.

,,Keď tak vidím všetky slintajúce baby okolo, nemám ten pocit," posadil sa späť vedľa mňa a s pokrčenými plecami mi venoval úsmev.

V skutku, veľmi pekný úsmev.

Zahanbene som sklopila zrak a napila sa zázvorového piva, ktoré medzi časom priniesla čašníčka.

,,Uhm, to je vážne dobré," zvískla som prekvapene.

,,Slečna Frei, bez zábran," zasmial sa z chuti Kyle.

,,Čo je na ňom také úžasné?" Ozvala som sa, keď sa vrava v bare konečne ukľudnila a pán ,hollywood' sa posadil ku partii chlapcov.

,,Žartuješ?" Vyprskla Jenna a nechápavo pokrútila hlavou.

Samantha už svoje emócie radšej nechala v úzadí.

,,Ten chlapec si úplne pýta, aby som ho pretiahla," pokračovala zasnívane Jenna a dievčatá súhlasné prikývli.

,,A hlavne to jeho tajomstvo," ozvala sa Olívia, načo som nechápavo nadvihla obočie.

,,Tajomstvo?" Otočila som sa, aby som si ho konečne mohla prezrieť tiež.

Sedel na stoličke oproti nás a v ruke zvieral nedopité pivo. Jeho tvár sa zrazu otočila mojím smerom a jeho pohľad sa znovu zapichol do mojich očí. Nebol to však typický pohľad, akým sa chlapec pozerá na dievča. V jeho pohľade bol hnev a okamžite ma donútil odvrátiť zrak.

,,Je plný tajomstiev," zašepkala Olívia.

,,Ale no tak. Toto je vážne smiešne," pokrútila som so smiechom hlavou A zrazu som mala pocit, akoby som sa ocitla v zlej komédii, ktorú snáď muselo režírovať dieťa.

Olívia na mňa nepriateľsky zazrela. Fajn, kamarátky zrejme nebudete. Výborne, Arriana. Ozvalo sa moje svedomie.

,,Keď myslíš, nič o tom nevieš," zavrčala.

,,Ty snáď vieš niečo, čo my nie?" Nadvihla obočie Jenna a snažila sa zadržať smiech.

,,Dobre vieš, že o takýchto veciach sa nežartuje," zodvihla varovne prst Olívia.

,,Chápem tvoju vášeň k okultným vedám, ale tento krát podľa mňa preháňaš. A už vôbec nerozumiem, čo to má spoločné s kurva sexy Lucasom Daviesom," založila si ruky v bok Jenna a na tvári sa jej črtal nahnevaný výraz.

,,Jednoducho mám z neho divný pocit. Nie zlý, ale proste divný. Nezvyknem sa v tom mýliť, to dobre vieš Jenna." ,,Jednoducho sa od neho pre istotu držte ďalej kým nezistím, čo je zač," doplnila Olívia.

𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐄𝐕𝐈𝐋'𝐒 𝐁𝐑𝐈𝐃𝐄 𝟏,𝟐 ✅Where stories live. Discover now