ArrianaPotom, ako sa Lucas nevracal, ani keď začala prednáška znervóznela som. Prstami som neustále búchala po lavici a pohľad upierala na dvere.
Napriek tomu, že som bola proti, Kyle sa rozhodol, že pokiaľ sa Lucas nevráti ostane sedieť pri mne. Nepokladala som to za najlepší nápad, no nijakým spôsobom sa mu nedalo protirečiť.
,,Určite si v poriadku?" Opýtal sa ma už snáď po tretí krát a ja som znovu prikývla.
,,Prečo ťa to vlastne odrazu tak zaujíma?" Zašepkala som a pohľad tento krát presunula pred katedru. Nechcela som na seba budiť podozrenie, alebo nebodaj riskovať, že ma vyhodia z prednášky za narúšanie hodiny.
,,Vždy si ma zaujímala, Arriana. Len som bol proste nahnevaný. Stále však nerozumiem, prečo práve Davies," povedal mi blízko pri uchu, načo mi na tele vystúpili zimomriavky. Bol to však len slabý odvar z toho, čo som pociťovala v blízkosti Lucasa.
,,Aj také veci sa stávajú," odvetila som ľahostajne.
Jeho odpoveď ma prekvapila, no napriek tomu som necítila povinnosť zverovať sa mu s detailmi nášho vzťahu.
,,Iste," odvrkol sucho a o kúsok sa odtiahol.
Jeho reakcia mi prišla vtipná a detinská a dokonca som mala čo robiť, aby som zadržala smiech, ktorý sa mi dral von. No tiež som si bola istá, že za moje správanie môže nervozita a zároveň žiarlivosť, ktorá ma hlodala.
,,Prepáč," zašepkala som, no neodhodlala som sa mu pozrieť do tváre.
,,Mrzí ma, že sa naše kamarátstvo skončilo a že som ti vtedy dala plané nádeje. Neviem, čo sa to so mnou dialo, no nechcela som ti ublížiť," vyslovila som a pristihla sa, že sa mi uľavilo. Boli to presne slová, ktoré som tak veľmi potrebovala dostať zo seba a konečne som dostala príležitosť.
Skôr, než by však stihol Kyle akokoľvek reagovať sa dvere na aule rozleteli a dnu vstúpil Lucas. V momente, ako jeho pohľad zastavil na mne a mojom spolusediacom, oľutovala som rozhodnutie neprotirečiť Kyleovi viac.
Kyleov výraz však hovoril čosi úplne iné. Bol očividne spokojný, že nás Lucas vidí a že je patrične nahnevaný.
,,Tak toto je vrchol," ozvala sa z pred katedry prednášajúca a ja som pohľadom nervózne prebehla pohľadom po aule. Ako som predpokladala, všetky pohľady sa sústredili striedavo na mňa a Lucasa.
,,Nebudem vás rušiť," odvetil sucho Lucas a rýchlym krokom podišiel ku miestu, kde som sedela spoločne s Kyleom.
,,Uhni, ty dement," oslovil ho cez zuby Lucas a natiahol ruku mojím smerom.
Na chvíľu som váhala, no z jeho pohľadu som ľahko vyčítala, že ak neurobím to čo chce, koledujem si spoločne s Kyleom o poriadny problém. Do jednej ruky som vzala knihy, ktoré som mala položené na lavici a potom, ako sa mi Kyle neochotne odstúpil som Lucasovu ruku prijala.
,,Je vám dúfam jasné, že pri skúške prihliadam na dochádzku, však?" Odvetila s rukami v bok prednášajúca.
,,Prepáčte," zašepkala som potichu a cez ostatné miesta sa dobíjala za Lucasom, ktorý moju ruku držal silnejšie, ako bolo potrebné. Za nič na svete som to však nechcela dať najavo pred celou triedou, a tak som v tichosti pretrpela bolesť až k východu.
Hneď za dverami som sa vymanila z jeho zovretia a miesto, kde ma pred tým držal si prudko pošúchala.
,,Prepáč," odvrkol, no ďalej sa náhlil až k východu budovy.
YOU ARE READING
𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐄𝐕𝐈𝐋'𝐒 𝐁𝐑𝐈𝐃𝐄 𝟏,𝟐 ✅
Romance,,Cítim tvoj strach a to ma neskutočne vzrušuje, Arriana. Čo s tým teda urobíme?" Zapriadol mi do ucha. Arriana práve nastúpila na vysokú školu, kde presne ako očakávala nezapadla úplne podľa svojich predstáv. Zdá sa, že už v jej dosť pokašľanom ži...