Arriana,,Čo to má do riti znamenať? Čo tu to dievča robí?" Zahrmel vysoký muž, ktorý sa až nápadne podobal na Lucasa. No len navonok. Jeho vnútro bolo zhnité, ako staré ovocie padnuté kdesi pod stromom.
Skúmavo som behala pohľadom z Lucasa na muža, ktorý ma prepaľoval pohľadom. Lucasova zaťatá sánka svedčila o tom, že je pripravený. Pripravený reagovať na čokoľvek, čo sa bude diať. A ja som si bola istá, že to nebude nič príjemné.
,,Myslel som, že sme sa na niečom dohodli," precedil cez zuby a svoju pozornosť presunul na Lucasa.
,,A ja som myslel, že je to môj život. Nie som váš majetok a preto nie som povinný počúvať nikoho z vás," odvetil Lucas so zaťatou sánkou nespúšťajúc zo mňa zrak.
,,Tak to sa veľmi mýliš chlapče. Si môj syn, moja krv a to znamená, že si môj majetok. Ak sa mieniš správať, ako posraté decko, budem nútený zakročiť," ukázal pán domu prstom na svojho syna a čakajúc na odpoveď spýtavo nadvihol obočie.
,,Už dávno nie som tvojím synom. Odmietam žiť v tejto prekliatej rodine! Odmietam dordžiavať vaše posraté pravidlá a vieš čo ešte? Seriem na vás!" Zreval, no hneď na to sa na jeho tvári objavil pobavený úškrn a ja som pocítila, ako ma zaplavila vlna úľavy.
Bola som na Lucasa tak veľmi hrdá. Hrdá na to, že sa dokázal postaviť niekomu, ako bol jeho otec. Netušila som, či jeho slová budú mať účinok, no vyslovil ich. Nemal strach.
,,Čo si to povedal, ty zastan?" Precedil cez zuby Davies starší a urobil niekoľko rýchlych krokov ku Lucasovi.
Veľkými rukami obopol jeho krk a prudko ho prirazil o drevený regál v ktorom hlasno zaštrngali porcelánové taniere.
,,Okamžite ho pustite," skrýkla som a bez premýšľania sa rozbehla ich smerom. Veľká ruka ma však zastavila skôr, než by som stihla čokoľvek urobiť. Dopadla som na podlahu len meter od nich a bolestivo si pri tom narazila chrbát.
Pohľad som zodvihla na Lucasa, ktorého tvár sa hnevom sfarbila do bordova.
,,Toto si nemal. Toto si nemal urobiť," mrmlal a rukami obopol ruky patriace jeho otcovi.
,,Skús to a zabijem ťa, ale najprv zabijem ju," zavrčal a pohľad upriamil na mňa.
Lucasovi sa z hrdla vydral priškrtený smiech a udalosti, ktoré nasledovali som sledovala s hrôzou v očiach. Rukou som si zakryla ústa a po zemi sa šúchala až na koniec miestnosti. Zastavila ma až stena, do ktorej som narazila chrbtom.
Ruky, ktoré zvierali Lucasov krk razom povolili a vysoký, pred tým silne pôsobiaci muž sa zvalil na zem, ako vrece zemiakov. Z hrdla sa mu dral hlasný rev a rukami si zakrýval hlavu, akoby sa chcem chrániť pred útokom.
Lucas sa ho však ani jediný krát nedotkol. Upieral na neho však pohľad, ktorý má desil. Pohľad, ktorý ovládol hnev a zlosť, ktorú v sebe musel držať tak dlho.
,,Lucas," potichu som zašepkala.
Viac som sa nemohla pozerať na muža, ktorý sa bolesťou zvýjal na zemi.
,,Lucas, zabiješ ho," zvýšila som tento krát hlas no bol, ako v tranze.
Pomaly som sa postavila a podišla bližšie. Ruku som mu položila na rameno, no jeho telo bolo ako z kameňa.
,,Lucas, prosím prestaň," prosila som zo slzami v očiach, no nedočkala som sa žiadnej reakcie.
Zmätene som sa obzerala okolo seba až mi zrak padol na Kate, ktorá postávala medzi dverami s rukou na ústach. V očiach sa jej odrážala hrôza a strach, no neurobila vôbec nič. Jednoducho postávala na mieste a bez slova pozorovala, ako jej syn zabíja svojho otca.
YOU ARE READING
𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐄𝐕𝐈𝐋'𝐒 𝐁𝐑𝐈𝐃𝐄 𝟏,𝟐 ✅
Romance,,Cítim tvoj strach a to ma neskutočne vzrušuje, Arriana. Čo s tým teda urobíme?" Zapriadol mi do ucha. Arriana práve nastúpila na vysokú školu, kde presne ako očakávala nezapadla úplne podľa svojich predstáv. Zdá sa, že už v jej dosť pokašľanom ži...