Arriana
Skôr, než som stihla vystúpiť mi na pleci pristála Kyleova ruka. Prudko som vydýchla, no nechcela som dať najavo, ako veľmi zle sa v jeho prítomnosti cítim. Nerozumela som, čo sa s ním dialo, no za roky, ktoré ho poznám som ho nikdy pred tým nevidela v podobnom stave. Na malý moment som dokonca uverila tomu, že by mohol brať drogy. Avšak, nikdy pred tým som sa s nikým podobným nestretla, a tak nebolo z čím porovnávať.
Neochotne som sa otočila, no modrým očiam, do ktorých mu večne padali blonďavé vlasy som sa zámerne vyhla.
,,To už nedostanem ani pusu?" Zháčil sa a ja som bez slova prikývla.
Na pery som mu vtisla krátky bozk a dokonca som sa prinútila k úsmevu. A myslím, že za svoj herecký výkon by som si zaslúžila rovno zlatú malinu. No Kyleovi moje divadielko muselo stačiť, pretože sa so mnou s úsmevom rozlúčil a ja som sa konečne vysúkala z auta.
Namosúrene som kráčala do trojposchodovej budovy a fakt, že som na parkovisku videla Jennine auto ma potešil. Z čiernej kabelky, ktorú som mala prehodenú cez plece som vytiahla mobil, aby som skontrolovala čas. Mala som ešte dvadsať minút k dobru, čo mi muselo stačiť, aby som sa dala pred prácou dokopy.
S Jennou som sa zrazila už pred vchodom, kedy sa vybrala na svoju obvyklú cigaretu.
,,Prečo si na mňa nepočkala?" Prehovorila oduto, no v momente, ako si všimla môj pochmúrny výraz spýtavo nadvihla obočie a vo svojich pätnásť centimetrových podpätkoch sa zohla, aby mi videla do tváre.
,,Išla som s Kyleom do cukrárne," prehovorila som potichu s pohľadom naďalej upretým do zeme.
,,Pohádali ste sa?" Opýtala sa a medzi pery si vložila cigaretu, ktorú následne zapálila a dopriala si poriadny šľuk.
,,Nie...vlastne áno. Ja neviem. Správal sa vážne zvláštne. Z ničoho nič ma posadil do auta a nedokázal mi nijak logicky odôvodniť, prečo sa správal, ako magor," vysypala som zo seba premýšľajúc, či som na nejaký dôležitý fakt nezabudla.
,,Z toho som sa veľa nedozvedela," pokrčila nosom Jenna a znovu si potiahla z cigarety, na ktorej zanechala ružový odtlačok rúžu.
,,Nedokážem ti to vysvetliť, pretože neviem, čo ti mám vysvetliť," rozhodila som rukami.
,,Počuj, Ria. Začínam mať pocit, že ti čosi chýba. A ja presne viem, čo to je. Potrebuješ sa poriadne ožrať a hoplá...to je nám náhodička, presne to isté potrebujem tiež," pobozkala ma na líce, načo som tento krát pokrčila nosom ja. Neznášala som pach cigariet. Zvlášť pri Jenne mi nedávalo zmysel, načo na seba každé ráno vystrieka pol fľašky parfumu, keď okamžite po prvej cigarete páchne, ako popolník.
,,Daj pokoj s chľastom. Naposledy, keď som si s tebou niekam vyšla, mala som žalúdočné problémy tri dni," pokrútila som nesúhlasne hlavou.
,,To preto, že si miešala. A navyše to nebola otázka. Oznámila som ti to. V piatok otvárajú v meste nový klub a aj tak som sa tam plánovala pozrieť. Veď vieš, ten ktorý som ti spomínala a...oh, samozrejme, to by ma musela najprv slečna Frei počúvať, aby..."
,,Fajn, pôjdem s tebou. Len už prosím zavri ústa," priložila som si prst na pery, ak by slová nestačili.
Hneď nato som sa pobrala ku vchodovým dverám a ofučanú Jennu, nechávala za sebou. Na dnes som mala nezmyselných kecov viac než dosť.
~
,,Ty tomu nerozumieš, ešte nikdy sme neboli cez víkend bez seba. Nepochopí to," vrčala som na Jennu, navliekajúc sa do trblietavých šiat, ktoré mi nanútila.
YOU ARE READING
𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐄𝐕𝐈𝐋'𝐒 𝐁𝐑𝐈𝐃𝐄 𝟏,𝟐 ✅
Romance,,Cítim tvoj strach a to ma neskutočne vzrušuje, Arriana. Čo s tým teda urobíme?" Zapriadol mi do ucha. Arriana práve nastúpila na vysokú školu, kde presne ako očakávala nezapadla úplne podľa svojich predstáv. Zdá sa, že už v jej dosť pokašľanom ži...