28.časť

1.8K 113 30
                                    


Kyle

Prstami som prechádzal po nahej pokožke na chrbte dievčaťa, s ktorým som si práve užil. A musel som uznať, že to stálo za to. A tiež, že vôbec nebolo zložité ju presvedčiť.

,,Tak, prečo som tu?" Natiahla sa za okuliarmi s čiernym rámikom, ktoré mala položené na nočnom stolíku. Posadila sa na posteli a dlhé čierne vlasy si prehodila cez plece.

,,Ako to myslíš?" Opýtal som sa s prihlúplim úsmevom.

Vedel som, že Olívia nie je hlúpa, no že ma prekukne okamžite som netušil.

,,Je mi jasné, že za tým niečo je. Nikdy pred tým si mi nevenoval pozornosť a dnes som skončila v tvojej posteli, takže chcem vedieť, čo je za tým," odvetila rázne a postavila sa z postele, aby zo zeme pozbierala svoje oblečenie.

,,Nepáčilo sa ti to?" Opýtal som sa pobavene, v snahe čo najviac oddialiť to, prečo tu skutočne bola.

,,Nebol si najhorší," odvetila stroho popri tom, ako na seba obliekala čierne čipkované nohavičky mini rozmerov. A v mojom kamarátovi okamžite zapulzovalo vzrušenie. No teraz na to nebol vhodný čas.

,,Kecáš," odvetil som so smiechom, pretože so svojím výkonom som bol väčšinou spokojný. Inak to nebolo ani dnes, keď som pod sebou videl zvíjajúcu sa Olíviu.

Na miesto odpovedi na seba navliekla čierne nohavice a hneď potom nasledovala blúzka rovnakej farby.

,,Prečo stále chodíš oblečená v čiernom? Si krásna baba, určite by ti pristalo aj niečo...sviežejšie," zamyslel som sa odrazu. Vlastne som Olíviu nikdy nevidel oblečenú v inej farbe, ako čiernej.

,,Čo si ty od módnej polície?" Posadila sa na posteľ vedľa mňa, keď bola konečne hotová. Rovné vlasy si na záver jemne prečesala prstami, no úplne to stačilo.

,,Tak fajn," odignoroval som jej poznámku a zhlboka sa nadýchol. ,,Mala si pravdu. Nie si tu len tak," priznal som napokon.

Olívia sa narovnala na posteli a na tvári jej trónil pobavený výraz. Očividne jej bolo okamžite jasné, čo som mal na mysli. Toto zistenie ma mierne rozhodilo, no snažil som sa, aby som na sebe nedal najavo nervozitu, ktorá sa mi v jej prítomnosti vkrádala do mysle. O Olívii som nikdy nemal príliš vysokú mienku, najmä pre jej zvláštne správanie a záľubu v okultných vedách.

,,Ide o Arrianu, však? No s tým ti ja nepomôžem, drahý Kyle. Pretože Lucas ju v posteli určite uspokojí omnoho lepšie, ako ty," škodoradostne sa zasmiala a práve sa chystala postaviť, no ja som ju okamžite stahol späť na posteľ.

V hneve, ktorý mi koloval žilami som si neuvedomil, ako silno som jej ruku v zápästí zvieral.

,,Pusti ma, ty chudák," odvetila úplne pokojne, čo ma ešte viac vyviedlo z miery.

,,Myslíš si, že niekto ako ty ma môže vydesiť? Si len hovno a dokonca aj niekto taký, ako Arriana ti dá košom," chichotala sa naďalej a jej slová boli pre mňa poslednou kvapkou.

Napriek tomu, že som nikdy pred tým neudrel dievča, tento krát moja ruka vystrelila k jej lícu, no na poslednú chvíľu som ju zadržal. Ostávali len milimetre od toho, aby som jej na tvár vlepil poriadnu facku.

Olíviina tvár sa ani na sekundu nezmenila. Naďalej ma pozorovala s úsmevom, akoby bola odolná voči všetkému, čo sa jej mohlo prihodiť.

,,Zažila som už horšie veci, ako tie, ktoré sa tebe roja hlavou, Kyle. Mne ublížiť nemôžeš," odvetila potichu a postavila sa z postele. Jediným pohybom sa vytrhla z môjho zovretia a mne neostávalo nič iné, ako pozorovať ju s otvorenými ústami.

𝐓𝐇𝐄 𝐃𝐄𝐕𝐈𝐋'𝐒 𝐁𝐑𝐈𝐃𝐄 𝟏,𝟐 ✅Where stories live. Discover now