Stăteam în pat. Pătura imi acoperea intreg corpul pana la gât. Strâng un colț din pătura intre degetele, privind un film la telefon.
Nu eram atent la film, folosind mai mult momentul ca sa ma gândesc.
Trecuse o lună. O lună de când Karen nu a mai venit la scoala. O lună de când nu am mai vorbit cu ea si o lună de cand mi-am pierdut prietena.
Mârâi ceva incoerent. Imi prăbușesc fata pe pernă.
La naiba, si inca ii scriam. Imi citise primul mesaj, dar in rest ma evită. Nu stiu unde sa o caut si ma simt oribil ca prieten. Nu stiu absolut nimic despre ea.
-Ești îndrăgostit de ea? Se aude vocea puternică a satenului. Se repeta precum un ecou în propria minte.
-De cine? Intreb si imi ridic față, schitand un zâmbet.
Stiam clar despre cine vorbeste. Doar ca problema era ca nici eu nu eram sigur. Nu fusesem vreodata îndrăgostit si eram paralel la capitolul ăsta.
Il privesc in fața, reușind să surprind privirea sa curioasă. Vad o scânteie in ochi si înghit în sec.
Deși daca ma gandesc la asta, nu m-as putea imagina împreună cu Karen. Mai degraba as fi împreună cu Noah, decat cu ea. Presupun ca raspunsul asta, fie si doar pentru mine, imi era de ajuns.
-Karen, zice ridicandu-se din pat.
In obscuritatea camerei, reusesc sa ii observ figura masivă apropindu-se calm de patul meu. Se așează pe marginea patului, uitandu-se la mine. Deși era cam întuneric in camera, mai ales ca era 8 seara, afara soarele apunand, ii vad ochii ațintiți asupra mea.
-Nu. Doar ca, incep eu intorcandu-ma pe spate si privind tavanul, m-am atasat de ea si este o prietena incredibilă. Tine mult- cel putin a ținut si sincer, mi-e frică pentru ea, ii mărturisesc sec.
-De ce?
-Știu că ascunde ceva, ii răspund.
-Odata si odata vei primi un raspuns, nu te enerva atat degeaba, imi zice ridicandu-se in picioare.
Zâmbi scurt, zâmbetul lui trezindu-mi fiori in stomac. Simt cu inima incepe sa imi bată necontrolat, iar respirația imi era inuman de lenta. Oxigenul din camera părea tot mai insuficient, iar palmele imi transpirau.
Il apuc de mână, tragandu-l cat mai aproape de mine. Imi unesc scurt buzele cu ale lui, el rămânând uimit de fapta mea.
Ne mai sarutasem, ce-i drept, nu pot nega. Doar ca de fiecare data era la fel. Un amalgam de emoții și sentimente plus motive ascunse. Nu aduceam niciodata in discutie motivul de ce făceam asta pentru ca stiam amândoi ca nu aveam raspuns. Sunt singur ca amândoi suntem cat se poate pe fete, însă nu renunțăm totusi la asta. Dar in acelasi timp, nu am trece nici la un alt nivel.
Isi ridica palma, mangaindu-mi obrazul. Cu cealaltă mâna imi ciufuleste părul.
Geme satisfăcut peste buzele mele, impingandu-ma usor in spatele de langa pat.
Ii simt corpul fierbinte peste al meu, în timp ce inima imi bătea tot mai puternic. Un fior electrizant imi parcurge sira spinării. Înghit în sec si imi ridic si eu mâna.
Ii cuprind gâtul, cu cealaltă apucand gulerul de la geaca de pe el.
Ne dezlipim zgomotos, în timp ce respiratiile neregulate erau singura sursă de zgomot din camera. Ii simteam respirația fierbinte pe gât si privirea atintita spre ochii mei.
Zâmbește lent, mangaindu-mi fața. Se aseza langa mine, cu o mână apucandu-mi talia si tragandu-ma la el in brațe. Rosesc, bucurandu-ma ca in camera era intuneric si el nu mă putea vedea.
Isi trece delicat buzele peste lobul urechii mele, coborând spre gât.
-Este o petrecere, mhhm, vrei sa vii cu mine? Intreaba in timp ce își plimba degetele pe sub tricoul meu.
Nu o făcusem vreodata, dar nici nu intenționăm. Cum am spus, ne limităm la saruturi. Nu eram pe bărbați și nu ma atrăgeau in vreun fel. Deși ceea ce aveam in pantaloni spunea fix altceva, dar presupun ca atingerile lui si saruturile ma dădeau peste cap.
Eram sigur de atracția mea sexuală.
-Ce zici, angelo? Repeta el, realizând că nu eram atent la ce spune.
Ma sărută tandru in spatele urechii, un fior ciudat incoltindu-mi corpul. Imi mângâia abdomenul cu buricul degetelor, coborând dureros de lent spre elasticul pantalonilor.
Înghit în sec.
-Ar fi ok, pronunț cu jumatate de glas.
Obrajii imi erau fierbinți și îmi mușcam buza nervos.
El chicoti timid la urechea mea. Imi cuprinse bărbia cu 3 degete, indreptandu-mi fața spre el. Isi lipi fugitiv buzele cu ale mele intr-un sărut cast. Rânji larg și se ridică din pat.
-Sa ne pregătim atunci, ranjeste.
Ma rugam doar sa nu aprindă lumina. Înainte ca el să ajungă la interupator, o rup de fugă în baie.
Apas interupatorul, clipind apăsat cand lumina umple camera. Ochii mi-se umezira din cauza luminii puternice, dar ma acomodez rapid.
Ma uit in oglindă, fiind jenat de propria persoana. Imi uram corpul si hormonii ca acționau mai repede decat a unei adolescente. Ma înjur in șoaptă si intru in dus. Las apa rece sa imi calmeze fierbințeala nu doar a pielii ci si a inimii.
Ma simteam atat de sensibil si fara aparare. Uram cand cineva avea prea mult control asupra mea.~~~
Un mic capitol in care afecțiunea dintre cei doi joaca rolul principal >~<'. Nu, nu sunt împreună, dar vreau sa scot in evidenta comportamentul dintre cei doi plus cum se simte Nova in prezenta lui Noah.
De-asemenea, cartea NU e aproape de sfarsit, deci mai aveti de așteptat până se aranjează totul. Am niste idei interesante si doar sper sa le pot pune pe toate in aplicare, asta daca nu uit (pentru ca nu v-ati imagina cate chestii faine am uitat la celelalte carti. Pur si simplu scriu pe moment cand postez si imi vin noi idei, uitandu-le pe cele vechi) sau prin magie raman fara timp liber.
Sau mai rau, incep sa urăsc cartea, deși deja ii iubesc pe cei doi, deci slabe șanse~
Karen inca nu a dispărut, stați fara griji!<3
Btw, Maia, daca citesti asta ESTI BRAVO FATOOO
CITEȘTI
Adună-mă, Satana (boyxboy)
Romance"Dacă uneori crezi ca nu aparții acestui univers, gandeste-te ca nu doar aparții, ci esti însăși soarele." Nova este doar un băiat obisnuit. Brunet, nu prea înalt si nu face parte din echipa de sport al liceului. Nici nu isi doreste sa schimbe ceva...