Ies din cabinetul asistentei medicale. Imi trec degetele prin par iritat, aruncandu-i un zâmbet prietenos Clarissei.
Fata stătea așezată, asteptandu-ma. Se ridică în picioare brusc cand ma zări si imi returna zâmbetul.
— La naiba, aia nu arată prea bine, spune pe un ton îngrijorat, atingandu-mi obrazul.
Imi dau ochii peste cap.
—Dacă ceva am cazut pe scări, o anunt si imi flutur degetul arătător prin aer.
Oftează usor.
—Asta ar suna mai veridic din partea ta, decat ca te-a batut Harry, râde, eu neintelegand daca sa iau asta precum o jignire sau ca un compliment.
Imi bag o mana in buzunar. Stătusem destul de mult la asistenta medicală, încât ea nu mai reușea si la cantină. Imi iau ghiozdanul din mâinile fetei si ii fac semn cu mâna.
—Ok, eu fug la camin, chicotesc.
Avusem noroc, într-un fel. Asistenta mi-a dat invoire pentru următoarele ore. Ma puteam duce acasă si sa contemplez mai bine asupra minciunii pe care o vor auzi toti. Voi dormi si voi privi, poate, ceva film.
Clarissa isi lua la revedere de la mine scurt si eu plec.
Nu prea chiulisem de la școala, iar motiv ca sa lipsesc, nu avusem pana acum. Facultatea nu ma prea fascina. Cu plăcere as sta toata ziua acasă.
Ieșind din corpul facultății, imi doresc sa fac drum inapoi in momentul cand il zăresc pe Noah. Statea singur si fuma, în timp ce se uita in ecranul telefonului.
Imi mușc obrazul pe interior si imi acopăr, într-un mod care sa nu iasa in evidența, fața. Imi strâng materialul hanoracului in pumn si cu pasi fermi ma îndrept spre poarta.
—Măi sa fie, uite cine chiuleste, aud glasul lui si imi dau ochii peste cap.
Inima incepe sa imi bată, dar nu stiam daca era pentru faptul că ar putea sa imi vadă fața sau pentru ca eram îndrăgostit de el. Ar putea fi si ambele motive.
Totusi, il evit si imi mentin pasul. Doar ca nu fusesem suficient de rapid, deoarece satenul ma prinde din urmă. La naiba, nu putea fi azi una dintre zilele cand ma evita fara motiv?
—Ce vrei? Il intreb iritat.
El pleoscai din buze zgomotos, nemulțumit de tonul meu.
—Să- ce ai la față? Intreaba brusc.
Imi dau ochii peste cap si nu ii răspund. Nu aveam de ce sa ii dau raportul fix in fix. Nu era treaba lui ce se întâmplă cu mine.
El ma apuca de umeri și ma intoarce spre el.
—Cine ti-a facut asta? Mârâie nervos.
Pufnesc.
—De ce iti pasa? Il intreb neconvins si imi schimb centrul de greutate pe alt picior.
—E din anul 3? Sare peste intrebarea mea si ma priveste fix in ochi.
Rad forțat si ii dau mâinile jos de pe umerii mei.
—Nu, doar demonstrația faptului că gravitația functioneaza pe scări, atât, ii arunc o privire urâtă.
Il aud cum înjură in șoaptă.
—E Harry, nu? Il omor, șoptește ultima parte in continuare nervos.
Ma întorc cu spatele la el si imi continui drumul.
—Ti-am spus deja ce am pățit. Nu trebuie sa complici lucrurile, ii fac un semn cu mâna si ies pe poartă.
Merg spre cămin, căpătând mai multe priviri asupra vanataii de pe fața.~
Iau punga de chipsuri si ma aranjez comod in pat. Era undeva pe la 11 seara, după un maraton de filme. Ma plictiseam de moarte si ma întrebam de ce Noah nu vine dracu odată. Poate el ar fi mai animat atmosfera. Iar somnul, nici el nu ma prindea din dracu stie ce motiv.
Parca l-as suna, dar nu vreau sa creada ca imi pasa de el. Deși el niciodata nu se sfia sa ma sune sau sa imi trimita mesaje sa ma întrebe unde sunt.
Peste câteva minute aud ușa. Imi ridic capul din pat si il vad pe șaten cum intra in camera. Ma liniștesc si ma întorc la filmul meu.
—M-ai mințit, mârâie nemulțumit.
Ma ridic in fund si asez laptopul pe noptieră. Imi arcuiesc o sprânceana si imi bag mainile in sân.
—Mă rog, cum? Il intreb ironic, deoarece stiam la ce se referă.
Pufnește si se duce la patul lui. Isi da geaca jos si se întoarce spre mine.
—Harry, pronunță scurt. De ce nu mi-ai spus ca el e cel care te-a lovit?
Imi dau ochii peste cap.
—De ce ti-as fi spus? Ii întorc intrebarea, plictisit.
El nu spuse nimic, doar se întoarce spre pat. Isi da haina jos, facandu-ma sa rosesc in momentul cand ii zăresc spatele gol. Observ cateva vanatai proaspete pe spatele lui, facandu-ma sa ma intreb in sine de unde le avea. Realizez ca ma holbam la el, dar oricum Noah era cu spatele la mine si nu ma observa. De ce fix el? De ce nu am putut si eu sa ma îndrăgostesc, de exemplu, de o fata? Bine, sa spunem ca sunt gay. Ar fi putut fi orice alt bărbat. De ce el?
Imi doream sa ma bat uneori pentru alegerile mele, dar intr-un fel era si vina lui. Daca nu s-ar fi comportat astfel cu mine, poate nu as mai fi reactionat precum o adolescenta in calduri.
Ma întorc cu spatele la el, simtindu-mi obrajii cum luară foc. Ma topeam doar daca ma uitam la el si la naiba, tot ce speram era ca anul asta sa se termine dracu odata. Anul viitor el nu va mai fi, deci nu voi fi cu el in cameră.
—N-ai incredere in mine, ofta zgomotos.
Ii aud pașii care vin tot mai aproape de mine. Era atat de liniște in camera, încât imi era frica sa nu imi audă bătăile inimii.
Ii simteam prezența tot mai aproape si instant imi doresc sa nu mai fi vrut ca el să fie aici.
Patul se lăsă sub greutatea lui. Ma întorc spre saten si înghit în sec cand realizez ca bărbatul era deasupra mea, privindu-ma curios.
—Cum adică n-am incredere in tine, pufnesc neconvins.
El isi musca buzele, coborandu-si ochii peste corpul meu. Simt cum privirea sa imi arde orice bucatica de piele dezgolită.
Si la naiba, acum chiar regret ca imi era prea cald ca sa mai port tricoul.
Isi coboară buzele spre gâtul meu. Imi aplica saruturi fierbinți pe piele, facandu-ma sa ma incordez. Isi ridica buzele spre urechea mea, șoptind suav:
—Angelo, te comporti de parca sunt cel mai periculos dușman al tău, dar în următoarea secundă de parca esti îndrăgostit de mine. Ma privești pe ascuns, dar iti este frica sa imi spui orice despre tine, ranjeste, iar eu înghit în sec.
Nu stiam la ce fel de raspuns se aștepta de la mine, deoarece nu puteam nega. Ma simteam atat de slab datorită influenței sale asupra mea si in acelasi timp, datorită faptului că ma putea citi atat de bine.
Ma mușcă de gât, facandu-ma sa gem gutural. Imi ascund fața în umărul lui si imi asez palma dreapta pe spatele lui.
El coboara cu saruturile, lasand urme fierbinți.
Ajunge la sfarc, moment în care obrajii mi-se inrosira grav. Imi lua sfarcul in gură, eu acoperindu-mi fața cu palmele stânjenit. Nu puteam sa ma plâng, pentru ca, la dracu, buzele lui se simțeau al naibii de bine. Trece si la celălalt sfarc, făcând acelasi lucru~
—Esti drăguț când rosesti, chicoti, facandu-ma sa tresar.
Imi lua palmele în mâinile sale si ma sărută apăsat pe buze. Ii raspund la sărut, el bagandu-si limba in lăcașul meu umed. Cu mâna dreaptă trasa cercuri invizibile pe abdomenul meu, iar cu stânga, imi descheia pantalonii.
Dacă aș mai fi avut ceva fărâmă din demnitate, i-aș fi spus sa se oprească. Doar ca nu aveam si nu ma puteam plânge.
Imi trec degetele prin parul lui, el zâmbind peste buzele mele. Isi lipi pielea abdomenului pe pielea mea, zâmbind. Se ridica in mâini deasupra mea, pastrandu-si pe buze caracteristicul sau rânjet.
Imi lua palma in palma sa si imi sărută dosul palmei gingaș, facandu-ma sa imi mușc buza.
—De ce faci toate astea? Il intreb stânjenit.
Rânji larg, coborandu-si mâna usor peste pielea mea, până ajunge la tivia pantalonilor. Isi baga mâna în pantalonii mei, coborandu-si fața langa fața mea.
Incepe sa frece, moment în care scap un geamăt gutural.
—Ce sa fac? Intreaba el, chicotind mulțumit.
Nu imi oferi libertate la un raspuns, deoarece in momentul următor, isi lipi buzele de ale mele într-un sărut lent, calm, dar în același timp plin de emoții și sentimente neimpartasite. Cel putin asta, din partea mea.
Cu cealaltă mâna imi ciufuleste părul.
Noah incepe sa imi frece mai tare organul. Ii mușc buza, el gemand.
Si desi era totul atat de greșit, totul atat de imatur si totul mult prea mult pentru mine, ajunsesem dependent de saruturile sale. Ajunsesem dependent de atingerile sale. Ajunsesem dependent de propria sa ființă. Si oricât de toxic părea să fie, oricât de greșit si oricât de nepotrivit era el pentru mine, il doream. Cu întregul meu corp. Il voiam doar al meu, chiar daca realizam ca era un vis prea măreț.
Imi dau drumul in palma lui si un geamat puternic imi paraseste buzele. Corpul mi-se incorda, iar respirația imi era neregulată. Bătăile inimii erau incontrolabile.
El isi dezlipi zgomotos buzele de ale mele, zâmbind larg. Era un zâmbet molipsitor.
Isi duse un deget in gură, facandu-ma sa ma rusinez.
—Ești delicios, imi șopti la ureche.
Lua un șervețel de pe masă și se șterge.
—Nu prea te-am văzut sa zâmbești, continuă, chicoti vag si realizez ca si eu zambeam.
Imi ascuns fata in umărul lui, inspirandu-i mirosul. Atât de masculin, atat de mult ma ducea cu gândul la el si atat de perfect.
—Ar trebui sa zambesti mai des, angelo. Iti sta mai bine așa, surâde in timp ce imi mângâie gingaș spinarea.------------
Gata, atat pot face ))))))) mai pervers de la mn nu vedeți xd
CITEȘTI
Adună-mă, Satana (boyxboy)
Romance"Dacă uneori crezi ca nu aparții acestui univers, gandeste-te ca nu doar aparții, ci esti însăși soarele." Nova este doar un băiat obisnuit. Brunet, nu prea înalt si nu face parte din echipa de sport al liceului. Nici nu isi doreste sa schimbe ceva...