Capitolul 30

1.7K 139 19
                                    

Scuze de ora târzie si de eventualele greșeli:( am grija de verisorul meu si sincer, este al naibii de dificil sa te concentrezi pe doua lucruri, dar totusi, doresc si sa scriu capitolul. Lol, so i hope you enjoy))
—————
—Ti-ai luat pastilele? Ma întreabă, arcuindu-si o sprânceana.
Mai lua câteva dintre hainele pe care mi-le adusese pe parcurs si le impacheta.
Ma întorc cu spatele la el, imi iau hainele si ma dezbrac de pijamalele de la spital.
—Nu le suport, ma plâng.
Rămân cu spatele dezgolit, simțind aerul rece lovindu-mi pielea. Apoi simt câteva scântei cand satenul trasează o linie invizibilă cu buricul degetului peste sira spinării.
—Încă o săptămână si nu mai trebuie sa le iei. Te rog, angelo, șopti înmânandu-mi cutia cu medicamente.
Oftez si o iau in mâna.  Scutur o pastilă in palmă si o înghit fara apă.
—Poftim- a, stai, ai inghitit-o deja, zice tinand un pahar cu apa in mâna si chicotind.
Totusi iau paharul din mâna si il beau. Imi era usor sete, iar asta mi-a potolit-o.
—Merci, ii răspund scurt.
Isi mușcă buza, examinandu-mi corpul. Simt o roseata in obraji si ma întorc brusc cu spatele la el. Apuc puloverul de pe pat si ma îmbrac stângaci.
—Okiii, am împachetat tot. În sfârșit iesi din spitalul ăsta idiot si putem sa ne petrecem ce a mai rămas din buletinul de boală, chicoteste.
Ce-i drept, teoretic mai puteam sta 2 saptamani in plus pe foaie de boală si nu aveam sa le las așa. Plus ca Noah era atat de entuziasmat sa chiuleasca de la facultate cu mine, încât mi-se părea prea drăguț.
Il urmez cuminte pana iesim din salon. Ajungem la receptie, unde sunt pus sa semnez ceva si sa iau nu stiu ce notițe cu dieta mea.
Nu reușim, totusi, sa iesim bine din corpul spitalului ca dau nas in nas cu asa zisul meu tată. Ma strâmb și ii strâng palma lui Noah in a mea.
—Bună, ma salută usor stânjenit si zâmbește ușor.
Il privesc neinteresant.
—Ce vrei? Suier rece si plictisit.
Isi arcuieste o sprânceana si isi schimba punctul de greutate pe alt picior. Isi pune mâinile în sân și înghite în sân.
—Poate nu am inceput bine data trecuta, dar am putea încerca. Ai putea veni la noi si sa te muți pe perioada refacerii, zâmbește larg, iar eu imi dau ochii peste cap.
Noah totusi preia inițiativa.
—El va sta cu mine, veni raspunsul lui si ii schițează un zâmbet.
Un oftat părăsi buzele bărbatului, dar nu se da din fața noastră.
—Bine, zice scurt. Macar o cină, ceva? Poate veni si iubitul tău, spune ultima parte mai încet, parca sperând să nu o aud.
Ma întorc spre saten, uitandu-ma la el. El da pozitiv din cap, iar eu ma întorc spre tata.
—Bine, vom fi mâine la cină.

~

Imi plimb capul curios prin apartamentul lui Noah, înghițind în sec. La dracu, avea un apartament de enspe milioane de ori mai mare decat casa unde locuiam eu.
—Ok, daca vrei, poti sa iti iei camera aparte sau sa stai in una cu mine. Totusi, mi-ar plăcea mai mult ultima variantă, dar vezi ca aici nu merge cu faza aia cu paturi aparte, angelo, spune pe un ton serios, ceea ce ma face sa explodez in râs.
Il prind din urmă, deoarece mergea mai rapid decat mine. Se întoarce spre mine si rânji. Ma lua in brate stil mireasa.
—Te miști prea greu, imi șopti la ureche și împinse o ușă.
Un dormitor in nuante închise se afiseaza in fata ochilor mei. Jaluzelele acopereau geamurile, creând o atmosferă mai întunecată in cameră.
Ma aruncă în pat, râzând.
—Drăguț dormitor, chicotesc, iar el se pune deasupra mea.
Rânji, atingandu-mi linia maxilarului cu buzele.
—Vrei sa stii ce poti face aici? Imi șopti la ureche.
Ma ridic in fund, unindu-mi buzele cu ale lui într-un sărut lung. Imi apuca marginele puloverului, tragandu-mi-l peste cap.
—Hai, la culcare, angelo, spuse și se culcă.
Ma cuibaresc in bratele lui, inspirandu-i mirosul, adormind in timp ce satenul isi plimba gingaș degetele prin parul meu.
Ma saruta părintește pe frunte, eu ssimțind cum somnul ma prinde tot mai rapid.

~

Ma trezesc cu razele soarelui strecurandu-se usor printre jaluzele si reflectandu-se pe podea.
Ma foiesc prin pat, prins în brațele satenului, care imi ținea lipit spatele de abdomenul lui.
Reusesc totusi sa ma intorc cu fața spre el. Ma împing mai sus, ajungând la nivelul fetei lui si imi lipesc buzele timid de ale lui.
Constat uimit ca satenul imi rânji peste buze, adâncind sărutul.
—Cineva are chef de jocuri de dimineață? Intreaba, zâmbind larg, după ce ne despărțim zgomotos din sărut.
Voiam, defapt, sa il sărut usor doar pentru ca părea atat de calm si drăguț când dormea.
—Nu-ți place? Pufnesc, aruncandu-i o privire fugara.
Ma ridic pe marginea patului, simțind instant diferenta de temperatura dintre bratele lui si cameră.
Se ridica si Noah, apropindu-se de mine si imbratisandu-ma pe la spate. Isi rezema bărbia de umărul meu si aplica un sărut delicat pe umăr.
—De-ar fi sa mă trezești în fiecare dimineață asa, imi șopti la ureche, rânjind.
Imi scot limba la el.
—Erai treaz, nu minți.
Satenul rase scurt, ridicandu-se din pat. Merse pana la dulapul lui, căutându-și haine prin el, în timp ce își etala corpul, acoperit doar de materialul boxerilor.
Iau perna de pe pat, aruncand-o in el, ceea ce îl provoacă instant sa se întoarce spre mine.
Rânji si apuca perna, lăsând dulapul la o parte. Sari peste mine, gadilandu-ma.
După o criză serioasă de ras, ajungem lipiți unul de celalalt printr-un sarut apăsat.
Il împing, urcandu-ma eu deasupra lui, chicotind. Apuc elasticul boxerilor lui, uitandu-ma atent la privirea lui care imi urmărea fiecare mișcare.
—Fără ei iti sta mai bine, murmur, scoțând un rânjet de pe buzele lui.

Adună-mă, Satana (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum