—Nu-mi sta bine in cămașa. Mai bine rămân la un tricou, spune nemulțumit satenul.
Mă întorc spre el si imi dau ochii peste cap.
—Dacă pe tine nu sta bine, inseamna ca pe mine arata oribil. Nu te plânge, ca daca as avea eu corpul tău-
Isi arcuieste o sprânceana, rânjind.
—Te-ai masturba uitandu-te in oglinda? Continuă nerușinat.
Apuc perna si o arunc direct in fata lui. Pufnesc mândru cand nimeresc direct in ținta.
—Perversule, murmur si ma întorc cu spatele. Misca-te mai repede, vom întârzia.
Noah casca demonstrativ si ma urmează prin hol. Realizând ca nu aveam habar pe unde este ieșirea, ma ia pe umăr și ma duce pana la ușă. Ii arunc o privire rușinat, rezemandu-ma de perete, asteptandu-l sa se incalte.
—Misca-ti odata fundul ăsta sexy ca întârziem, chicoteste si imi ciufuleste părul.
Ii arunc o privire urâtă.
—Defapt eu sunt gata demult. Tu esti ala care nu se gra-
—Nu e bine sa vorbesti prea mult, ma interupe si ma trage de mână afară.
Ma trezesc peste câteva minute, în mașină, bine legat cu centura de siguranță și cu Noah conducând.
Mă întorc iritat spre geam, priveliștea nopții conturandu-se pe retină.
Mă enervam ca tata încerca să se bage in viata mea.
Inteleg ca nu a fost vina lui, dar acum nu mai aveam nevoie de el. Nu a fost cand trebuia, deja este problema lui, pentru ca nu ma repară cu nimic chestia asta.
Imi rezem fruntea de geam, începând sa fredonez o melodie, cu ochii închiși.—Am ajuns, ma anunță.
Mă cobor din mașină, trantind portiera.
—Atât de repede..? Intreb suspicios, trecandu-mi in mod repetat degetele prin par.
Pufnește amuzant, tragandu-ma de mână.
—Dacă ai dormit mai bine de jumatate de drum, cred si eu, da din umeri.
Mârâi nemulțumit și ma las tras de el pana in fața casei.
Imi ridic privirea, examinand casa. Era si asta gigantică, iar asta ma baga in speriați.
—Putem pleca? Fac semn spre mașină, zâmbind scurt.
Nu ma asculta, deoarece in urmatoarea secundă apasa soneria. Iau o gura mare de aer, privindu-l nervos. De ce eu?
Aproape tresar speriat cand usa imi este deschisă de o pustoaica in jur de 16 ani. Parul ii era prins într-o coada simpla, iar ea purta pijamale. Clipeste des cand ma vede si face un pas înapoi.
—Tati, cred ca au venit oamenii tai, strigă si se rezema de usa.
Ne examina pe amândoi, fără să ascundă acest fapt. Isi baga mâinile în sân și rase scurt.
—Mă întreb ce faceti aici, zise plictisită, așteptând un raspuns.
Însă înainte să primească unul, desi nu eram sigur ca aveam sa ii ofer unul, tata apare. Poarta ceva haine care par mai confortabile decat unul dintre costumele lui cu care l-am vazut inainte.
—Intră, imi face semn, iar eu pășesc speriat înăuntru.
Bruneta ma privea nesigură, urmarindu-ne. Iritatia de pe chipul ei ne demonstra ca deja nu ne plăcea.
—Mă bucur ca ati facut cunoștință, incepe bărbatul si zâmbește într-un mod ciudat.
Mă întorc spre Noah, prin priviri rugandu-l sa plecam dracu mai repede de aici. Totusi, zăresc un zâmbet subtil pe chip, fapt care ma făcuse sa il înjur in gand.
—Pe dracu am facut cunoștință, șuieră fata intrecandu-ne.
Ajunge in fata noastră, intorcandu-se spre noi si mergând cu spatele. Observ un perete si deja ma asteptam sa se lovească de el, dar ea, fără să se întoarcă, il ocolește la limită.
—Deci...ea e Lisa, Nova. Este sora ta mai mica, spune tata.
Il aud pe Noah cum pufneste amuzat, in timp ce il inghiontesc cu cotul.
—Sora mea..? Pun intrebarea, arcuindu-mi o sprânceana.
Lisa se oprește în drum si fluieră nervoasă. Realizez ca ținea ceva carte in mână in momentul cand tranteste de podea cartea. O împinge cu piciorul si se întoarce pe vârfuri. Cu pasi apăsați, se urca pe ceva scări.
—Nu prea ii plac veștile noi, imi pare rau. E supărată pentru ca abia acum te-a cunoscut, oftează bărbatul.
Dau din umeri și intru într-o cameră amenajată cu gust. Doua canapele mari, bej, se aflau în mijlocul camerei. Un semineu, probabil nefolosit, într-un colț si o bibliotecă cu carti mai groase decat mâna mea in alt colț.
—Știe de mine? Intreb si înghit în sec, asezandu-ma pe canapea.
Noah nu zicea nimic, probabil pentru ca nu știa ce sa spună. Îmi împletesc degetele cu ale lui, rezultând un zâmbet discret pe chipul lui.
—Da, stie de vreo 4 ani. Însă niciodată nu te-a luat in serios...ea crede că iti oferim mai multa atentie tie si se enervează ca nu este luata in serios, spune si toarnă într-un pahar ceva vin. Cina va fi gata peste câteva minute, adaugă.
I-aș fi spus ca nu sunt fanul vinului, însă deja ma simteam prea nepoliticos.
—Și...povestiți-mi de voi, zice ridicând paharul in încercarea de a ciocni cu noi.
Însă nu intenționez să ciocnesc cu el, facandu-l sa soarbă mâhnit o gura din vin. Murmură un "inteleg" vag si aștepta.
—Suntem colegi de cameră la căminul facultății, incepe Noah. Asa ne-am cunoscut.
Tata ii arunca o privire furisa si da pozitiv din cap.
—Nu esti cumva fratele lui Zen? Trăsăturile fetei sunt absolut imposibil de confundat, intreaba bărbatul, întorcându-si privirea spre Noah.
Mă întorc si eu spre el, arcuindu-mi o sprânceana. N-aveam nici cel mai mic habar ca avea un frate.
Aproba scurt.
—Mdah, dar nu ma implic in treburile lui, ii raspunde sec, luând o gura din paharul cu vin.
Tata se face mai comod in scaun si golește paharul de vin.
—Păcat.
CITEȘTI
Adună-mă, Satana (boyxboy)
Romansa"Dacă uneori crezi ca nu aparții acestui univers, gandeste-te ca nu doar aparții, ci esti însăși soarele." Nova este doar un băiat obisnuit. Brunet, nu prea înalt si nu face parte din echipa de sport al liceului. Nici nu isi doreste sa schimbe ceva...