Capitolul 20

1.7K 156 33
                                    

În momentul cand pășesc în holul întunecat, pe jumătate adormit, casc. Abia acum am realizat ca de cand dorm cu Noah într-o cameră, crizele de insomnie s-au calmat. Cum am dormit altundeva, nu am închis un ochi.
Un căscat imi mai părăsește odata buzele si intru in camera de camin. Intru fără să descui usa, deoarece satenul nu se obosise sa o încuie.
Expira ușurat cand realizez ca defapt era in dus. Cel putin, presupuneam asta dupa zgomotul apei si absența lui. Plus hainele împrăștiate de pe podea.
Imaginația mea bogata imi șoptește ca poate si-o trage chiar acum cu Maia cu in baie, un fior de groază trecandu-mi peste piele. Dau din cap negativ si ma îndrept spre patul meu.
Deschid usile dulapului, luând primele haine la îndemână. Nimeresc un hanorac albastru, un tricou alb si pantaloni de un blue-marin.
Le trântesc pe pat, indreptandu-ma spre bucătărie. În liniștea camerei, unde se auzeau doar sunetele apei in depărtare, pașii mei se auzeau ferm si clar. Pornesc aparatul de cafea si ma rezem de blatul din bucătărie.
Buzele mele mai parasisera odata un căscat, iar eu imi bag mainile in sân. Clipesc adormit si astept liniștit.
Cand realizez ca (,) cafeaua era gata, imi iau ceasca. Deși am spus de multe ori ca nu sunt fanul cafelei, una m-ar fi ajutat perfect in momentul ăsta.
Sorb o gura din conținutul fierbinte si amarui, lingandu-mi dezgustat buzele. Încă nu imi placea, dar nu aveam sa lipsesc de la școala doar de dragul somnului.
Ies din bucătărie, asezandu-mi cafeaua pe noptieră de langa patul meu. Imi scot geanta de sub pat si imi adun lucrurile, asezandu-le rapid in interiorul ghiozdanului.
Ma ridic in picioare, verificând ce imi trebuie.
Simt o mână ce imi înconjoară talia, apoi isi coboara respirația sa mentolata pe gâtul meu.
—Angelo, șopti el cuvantul cu un aer suav care imi dădea fiori.
Imi lipi spatele de abdomenul lui ud din cauza apei. Tresar si înghit în sec.
Imi ridica materialul tricoului usor, trecandu-si degetele peste pielea dezgolită.
— Noah, ii șoptesc numele stânjenit. 
Pe buzele lui se afiseaza un rânjet. Isi coboară mâna spre cureaua pantalonilor.
—Angelo, jocul acesta se joacă în doi, vocea lui sună precum un ecou în camera.
Imi mușcă lobul urechii, chicotind.
—Ce s-a întâmplat? Il intreb confuz pe saten, in timp ce el ma sărută timid pe gât.
Simt cum pielea imi lua foc, iar respirația mi-se oprise.
Isi coboară mâna tot mai jos. Imi deschide cureaua, aruncand-o pe podea. As fi vrut sa fac ceva, orice, dar nu stiam ce. Pur si simplu stateam înghețat.
Imi explora pielea cu degetele, coborând pana la dunga boxerilor. Inima incepe sa imi bată nebunește, iar buzele imi tremurau. Atingerile sale imi tăiau respirația, fără să am habar de ce făcea asta.
Imi apuca organul in mâna, corpul meu incordandu-se.
—N-nova, ii bâlbâi numele rușinat, în timp ce obrajii mei luaseră o nuanta puternică de roșu.
Deodată se opri. Ii vad ranjetul reflectat în oglindă de pe noptieră. Isi scoase mana din pantalonii mei si se intoarse cu spatele. Cu pasi mici pleaca de langa mine.
Mă întorc spre el, urmarindu-l cu privirea. Mă simt mai roșu cand realizez ca el avea doar un prosop in jurul taliei.
Imi aranjez fugar pantalonii.
—Ce e gresit cu tine?Ma trezesc ca il intreb, în timp ce intrebarea mea era singura sursă de zgomot din încăpere.
—Dar cu tine ce este gresit? Ma intreaba cu spatele la mine, căutând prin dulap.
Mârâi nervos si imi apuc hainele de pe pat. Ori cafeaua isi făcuse efectul, ori toata întâmplarea de dimineata ma dăduse peste cap. Indiferent, acum eram mai treaz decat vreodată.
Intru in baie si ma rezem de ușa închisă. Ofer libertate oxigenului sa imi părăsească plămânii, lasandu-ma pe mine gol pe dinăuntru.
Si totusi, inima imi bătea ca nebuna.

~

Ies din baie, cu privirea fixată spre podea. Nu aveam chef de saten si tot ce îmi doream in momentul ăsta era ca el să fi plecat deja. Însă nu avusem absolut deloc noroc, deoarece reusesc sa il zăresc cu coada ochiului.
Stătea bine merci in pat, îmbrăcat, jucandu-se pe telefon. Nu imi acorda importantă, dar parca aștepta ceva.
—Nu pleci? Pun eu intrebarea usor stânjenit.
El isi ridica o sprânceana. Isi da ochii peste cap, revenind la ecranul telefonului.
—Nu, te astept pe tine, imi zise clar si limpede.
Înghit în sec. Cum putea sa se comporte atat de calm dupa ce a fost acum cateva minute? Eu muream pe interior, iar el se comporta de parca era absolut normal. Si in plus, inca avea tupeul sa mai fie in prezenta mea.
Simțeam cum mor usor doar cand stiam ca el este dupa ușă, darămite cand aveam sa fim in aceiasi mașină.
—Prefer sa merg pe jos, il anunț si zambesc fals.
—Nu, vei merge cu mine, se ridică din pat ușor iritat.
Cu pasi mici era deja langa mine. După expresia fetei, nu era deloc mulțumit de raspunsul meu.
Isi pune mâinile în sân, privindu-ma.
—Te voi dezamăgi. Merg pe jos, pufnesc deloc sarcastic.
Il aud cum înjură in șoaptă si isi da ochii peste cap. Mă apucă de talie, de data asta lipindu-ma de el cu fața spre a lui.
—Ascultă, angelo. Daca ai chef sa iti bati joc de mine si sa ma enervezi, atunci vei juca dupa regulile mele, imi explică el inca cu un ton nervos.
—Cu ce mi-am batut eu joc de tine? Ii replic confuz.
El evita sa imi raspunda si imi lua geanta de pe pat. Se întoarse cu spatele la mine si porni spre ieșire.
—E ghiozdanul meu! Strig si il urmez.
—Încuie camera, imi zice calm aruncandu-mi o privire.
Oftez zgomotos si nemulțumit. Încuie camera si intram amandoi in lift.
Deși acum cateva secunde părea iritat de absolut tot ce faceam, in momentul asta era calm. Prea calm.
Imi era frică de liniștea de dinaintea furtunii.
Cand liftul ajunge la parter, el ii saluta pe cativa cu un zâmbet. Iesim rapid afara, eu inca urmarindu-l.
Intrăm în parcare. Isi deschid mașina și imi arunca ghiozdanul pe locul din fața. Imi face cu capul o mișcare sa ma asez si il ascult fara sa comentez.
Nu stiam de ce se comporta asa, însă ma simteam nesigur.
El porni mașină și peste câteva minute, deja eram pe drumul spre facultate.
—Minunat, putem vorbi acum fara riscul de a pleca, aud vocea lui.
Imi întorc capul spre el si ii arunc o privire confuză.
—Care e faza? Înghit în sec.
Noah strânse volanul mașinii in pumni, intorcandu-si fugitiv privirea spre mine. Mă examină si ofta.
—La cine ai fost ieri? Pune întrebarea iritat.
Pufnesc si imi concentrez atenția spre drum. Mă fac comfortabil in scaunul pasagerului si imi bag mainile in sân.
—Ce iti pasa tie? E treaba mea, ii răspund răutăcios.
Nu intenționasem sa fiu răutăcios, însă faptul că el era langa mine, ma dădea peste cap. Mă simțeam ciudat si fara sa faca el ceva, însă ca intotdeauna, complica totul.
—Oh, angelo, ba imi pasa. M-ai facut sa fierb de nervi toata noaptea, e si normal sa imi pese. Cine, dracu, e iubita ta? Ma întreba nervos.
Înghit în sec, confuz.
—De ce te-am facut sa fierbi de nervi? Pun si eu intrebarea nesigur.
Satenul evita sa imi ofere un raspuns concret, privind plictisit drumul.
—Că asa vreau eu, veni si raspunsul lui peste câteva secunde.
Ma uit la el urat, deși nu eram sigur daca el realizase modul în care ma holbam la el. Nu vad problema lui. Prima dată isi făce o iubita pentru  care ar da si luna de pe cer, evitandu-ma pe mine. Apoi imi cere mie socoteala cu cine umblu eu. Sa creada el ca o sa ii zic.
—Nu e treaba ta, rad forțat.
Mă uit spre geamul din stânga, încercând să evit sa ma mai uit la saten. Mă întreb cum am reusit sa il plac. Este atat de posesiv, încât iti este si frica de el.
—Mai bine mi-ai răspunde, fluieră exasperat.
Imi dau ochii peste cap. Nu ca m-ar fi convins într-un fel, însă dacă am inceput totul, atunci sa si continui.
—Clarissa, pronunț numele si ii zambesc triumfător.
Spusesem numele în speranța că va fi furios, deoarece ieșeam cu fosta lui. Însă el doar isi da ochii peste cap, calm.
—E o alegere ok, da din umeri, lingandu-si buzele uscate.
O alegere ok?! La dracu, Noah cu toanele tale. Te prefer nervos decat de acord. Poate daca ai tipa la mine, as incepe sa te urăsc. Oricum nu e mult de la dragoste pana la război.
Decid să nu îi acord importantă satenului pana ajung la facultate. Reusesc sa ii trimit un mesaj fugar Clarissei.
"Dacă ceva, suntem împreună. M-a intrebat cine este iubita mea si i-am zis ca tu. Nu te enerva, oricum tu ai inceput totul!!"

Adună-mă, Satana (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum