Capitolul 37 ~Final

2.5K 163 63
                                    

După o lunga discutie cu Sandra, îmi explicase toata treaba cum stătea. Faptul că tatăl ei era în această mafie si ii era frica sa isi puna familia in pericol. Faptul că ea aflase de asta si a insistat să fie alaturi de el. Faptul ca va reveni la facultate dupa vacanta de Crăciun. Eu i-am explicat cum am ajuns prieten cu Clarissa, cum am scăpat de problemele cu Harry si cum am ajuns impreuna cu Noah.
Avusem si destul de mult timp la dispoziție, deoarece Noah a stat până la 5 dimineata. Acum eram in mașină, rezemat de geam, încercând să nu adorm.
Dar dacă aș fi pus sa aleg, niciodata nu as fi ales altceva.
—Ti-e somn? Ma intreaba el, aruncandu-mi o privire fugara, apoi mutandu-si inapoi privirea asupra drumului.
Ma întind si casc.
—Mâine, adică azi e Crăciunul. Sunt putin obosit, ii recunosc.
Eram nerăbdător să îi dau cadoul meu satenului, insa cred ca va trebui sa astepte pana ne trezim amandoi. Si lui parea sa ii fie somn.
In timp ce conducea, ma prindeam pe mine holbandu-ma la el. Si asa imi plăcea să îl văd- zâmbind.
Cine ar fi știut in urma cu cateva luni ca idiotul de colegul meu de cameră ar fi ajuns o persoana atat de importantă pentru mine. Cine ar fi știut că aș fi ajuns sa ii port hanoracul, în timp ce stam in mașina, la 5 dimineata. Cine ar fi știut că m-aș fi gandit la asta vreodată.
—Am ajuns, chicoteste si oprește motorul mașinii.
Imi deschid ochii, clipind des.
—Perfect, mormăi si ies din mașină.
Închid portiera, Noah apucandu-ma de mână. Ma trage dupa el, pana ajungem in lift. Ma rezem de umărul lui, el rânjind.
—Dacă ma întrebai ce se intampla, era mai usor decat sa te furisezi, stii? Sparge liniștea, iar eu încep a râde.
Ma fac ghem in bratele lui, pana iesim din lift.
—Știu, doar ca mie nu imi plac lucrurile usoare.

~

Vad ora 10 la ceas. Ma întorc spre Noah, care imi captase talia intre brațele lui. Il sarut usor pe obraz si ma furisez din pat.
Intru repede in living, luând cutia de sub canapea, unde am ascuns cadoul pentru el. Nu era cine stie ce, dar vazusem aceste pulovere si mi-s-au parut super adorabile pentru el. Cu pasi lenti intru in camera lui, ținând cutia. Ma urc in pat in genunchi si ma apropii de el. Ma aplec si il mai sărut odată, de data asta pe buze. El se trezi si casca lung.
—Mhm, angelo, buna dimineața, se freacă la ochi si isi rezeama corpul in cot.
—Crăciun fericit! Strig entuziasmat si bat din palme.
Ii întind cutia, iar el își ridică sprâncenele uimit. Rânji, în timp ce rupe ambalajul multicolor de pe cutie, până se dezvalui materialul puloverului.
—"Al lui Angelo"? Isi arcui o sprânceana si incepe sa râdă. Il ador! Continuă, tinandu-l la piept.
Chicotesc si scot celălalt pulover din cutie.
—Sunt perechi, murmur.
Noah se ridică la nivelul meu, aplicând un sărut gingaș pe fruntea mea.
—Ohhh, il ador!!! Probează-l, strigă si mi-l baga in brate.
Surâd si mi-l trag peste tricou. Noah ma privi cu o scânteie in ochi.
—Dacă nu te fac sa porti asta nonstop, atunci nu știu, zice trecandu-si degetul peste textul unde scria "Angelo".
Imi unesc buzele cu ale lui intr-un sărut scurt, iar el il adânci.
—Oricum, poarta-l si tu pe al tău! Ma uit încruntat la saten, el rânjind.
Se îmbracă, iar eu zâmbesc larg.
—Doar al tau, comenta si se ridică din pat. Vin imediat! Adaugă.
Ma fac comod in pat, rezemandu-ma de pat. Ma joc cu pătura pana ii aud pașii lui venind.
Avea ceva la spate, în timp ce se apropia de mine.
—Ghici, chicoteste.
Clipesc lung, încercând să mă gândesc, în timp ce Noah se așează în pat inapoi.
—Renunț, spun si imi ridic mâinile în sus in semn de predare.
El întinde o cutiuta spre mine, iar eu o deschid. Erau niste chei.
—Și sunt de la...? Pufnesc amuzat.
Observ un rânjet discret pe chipul lui, inainte sa ma împingă în pat. Se urca deasupra mea si se apleacă la urechea mea, șoptind:
—De la casa noastră.
Ma uit la saten confuz, arcuindu-mi o sprânceana.
—Poftim? Chicotesc.
Noah trece cu degetul peste linia maxilarului, zâmbind.
—Având în vedere ca este ultimul meu an de la facultate, nu vreau sa fim despartiti dupa. Am cumparat o casa langa facultate. Vom sta acolo, ma anunta zâmbind.
Il privesc usor uimit.
—Ești nebun, soptesc si ma ridic, fiind extrem de aproape de fata lui.
—Dar sunt al tau, zâmbi și ma sărută lung.

~

Mai aduc o cutie in casă, asezandu-ma pe zidul asta de cutii.
—Doamne, cate lucruri mai sunt! Ma plâng, iar satenul rase.
—Stai sa vezi cand le aranjam, pufni superior.
Imi scot limba la el, intorcandu-ma spre cutii. Ma asez in genunchi si o deschid pe prima.
—Uite ce am aici, spun cu un zâmbet larg pe buze.
Ii aud pașii cum se apropie de mine, apoi se oprește în spatele mele. Culege mingea din cutie si o pasează pe podea.
—Cu ajutorul mingei ăsteia te-am intalnit prima dată, spune recuperand-o de pe jos.
—A durut, ma strâmb.
Isi ridica sprâncenele si se coboară la nivelul meu.
—Știu că și primul nostru sărut te-a durut, pufni.
Il privesc urât.
—Mi-ai spart buza, crezi? Ii raspund ironic.
Însă în loc să primesc un raspuns, aud câteva bătăi false in ușă. Ne întoarcem amândoi spre ușa deschisă, unde erau Clarissa si Sandra.
Dar de pe podea, imbratisandu-le.
—Ai revenit de la munte! Zambesc fericit. Si vad ca ati discutat, adaug entuziasmat.
Noah se apropie și el de noi, chicotind.
—Ar trebui si eu sa le îmbrățișez? Teoretic Clarissa e fosta mea, spune așteptând o reacție din partea mea.
Însă cele două fete intra neinvitate înăuntru, examinand casa.
—Sincer, mi-era frica sa nu va prind făcând sex, imi explică Clarissa.
Satenul isi duse o mână la piept, predacandu-se jignit.
—Noi? Asa ceva? Niciodată! Zice el, imbratisandu-ma pe la spate.
Sandra isi arcuieste o sprânceana.
—Mai stii.
Imi duc palma la frunte, privind podeaua stânjenit.
—De ce trebuie sa vorbiti despre asta?simt cum fata imi ia foc.
Clarissa explodează în râs.
—Mi-e mila de tine cu nebunul de Noah, adaugă.
—Și Harry cum e la pat? O fulgeră cu privirea satenul, Clarissa rosind repede.
Faptul că Clarissa era mai nou împreună cu Harry, nu era o noutate.
—Ok, ma duc sa ma schimb si iesim in oraș, spun si fug la etaj.
Intru in dormitor si scot rapid câteva haine din dulap. Ma îmbrac la fel de rapid si cobor inapoi.
Acum a rămas doar Noah, cu mâinile în sold.
—Unde sunt?
El zâmbește ușor.
—Ne așteaptă afară, haide.
Cobor si ma apropii de saten, ciufulindu-i parul cu degetele.
—Mhm, stai câteva secunde, soptesc, captandu-i atenția.
Se întoarce spre mine.
—De ce? Rânji.
Il sărut lung si apăsat, inconjurandu-i gâtul cu bratele.
—Pentru asta~

Sfârșit
mulțumesc enorm pentru ca ati ajuns aici <3 inseamna enorm pentru mine fiecare persoana care imi citeste cartea. Idk nu am cuvinte sa imi exprim parerea, dar asta este categoric cartea mea favorită *^* din ale mele logic hehe
Sper ca va place :3 btw ne revedem la următoarea carte, pentru ca am câteva idei geniale. Nu stiu cand incep sa o scriu, azi sau maine))) BTW NU UITATI SA VA UITATI SI LA CELELALTE CARTI ALE MELE <3 LY ALL ;3

-o iubesc pe Maia si pe Milena hehe

Adună-mă, Satana (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum