Capitolul 21

1.7K 156 41
                                    

Cum am ajuns la facultate, am sărit din mașina satenului. Nu m-am obosit sa imi iau la revedere de la el, mi-am apucat ghiozdanul si am fugit înăuntrul facultății. Nici Noah nu ma oprise, deci presupun ca era bine. Oricum fusesem împotriva de la inceput sa merg cu el, doar nu voi intra cu idiotul asta de mana in clădire.
Reusesc sa ma lovesc de câteva persoane, dar nu le acord importantă. Nu aveam chef nici de ceartă, nici de vorbit cu altcineva, nici de nimic.
Scad viteza cand ajung langa clasa unde avea prima pereche Clarissa. Arunc priviri fugare in cabinet si cand realizez ca ea nu era aici, ma rezem de perete si imi aranjez mai bine ghiozdanul pe umăr.
Imi ridic privirea, examinand fiecare persoana, cautand-o pe ea.
Nu eram sigur daca citise mesajul si voiam sa ma asigur ca o făcuse. Nu riscam sa se prinda Noah ca il mintisem. Nu ca mi-ar păsa, dar preferam sa nu fiu luat de mincinos.
Imi framant degetele, verificând câteodată ora la telefon. Realizez ca fata chiar nu se grăbea să își facă apariția la școala, iar asta ma enerva.
De ce unii vin atat de tarziu? Ma intreb in sine, pufnind iritat.
Il zăresc cu coada ochiului pe saten. Isi impletise bratele in jurul taliei Maiei. Simt cum o vena imi pulsează nervos, dar încerc sa imi concentrez atenția fix spre altceva. Modul în care se comporta cu Maia si modul in care se comporta cu mine...era atat de confuz. Nu mai stiam ce sa cred, deoarece vazut din perspectiva mea, părea mort dupa iubita lui. Cuplul perfect, ceva rar intalnit din partea lui. Iar barfele ce umblau prin facultate cum ca Noah in sfarsit isi gasise jumătatea, ma dadeau peste cap. Apoi el se trezea din cand in cand sa se agațe de mine. Stia cum ma afectează modul în care vorbea cu mine, modul în care se comporta si modul in care ma atingea. Apoi era rece din nou, de parca totul a fost un vis. Aveam impresia ca stia chiar si de sentimentele mele, probabil ăsta fiind si scopul lui.
Problema era ca nu ii înțeleg motivele. Însă rasetul zgomotos al iubitei satenului se auzea de la o poștă, iar eu îmi întorc capul fulger spre cei doi, reușind să îl zăresc pe el cu buzele pe gâtul ei. Fata ii șoptea ceva la ureche, provocând ranjetul lui.
Sincer, prefer sa ma mint ca urasc gesturile de afectiune in public, însă realitatea era alta. Eram gelos. Al dracului de gelos. As fi vrut sa ma duc direct la ei si sa o lovesc pe Maia in față.
Pentru ca daca planul lui a fost doar sa se joace cu mine si sa ma faca sa ma îndrăgostesc, atunci si-a facut treaba bine.. prea bine.
Înghit în sec si imi bag mainile in buzunar.
—Bună, Nova. Ce faci aici? Aud un chicotit vag si imi ridic privirea.
O vad pe Clarissa. De data asta arata mult mai bine. Dacă în ultimul timp optase pentru hanorace si pulovere, plus ca era rece cu toti, astăzi a revenit inapoi cu vechea ea. Purta o bluza albă , brodata cu flori mici, abia vizibile, cu un decolteu modest. O fusta crem, de o mărime medie care ii scotea talia subtire in evidența. Desi pusese putin pe ea, nu se observa absolut deloc. Mai purta o pereche de tocuri albi ce o facea cu mult mai inalta decat mine si ii facea picioarele sa para mai lungi. Plus o pereche de dres plasă.
Și să nu uit de zâmbetul de milioane de pe buze.
Parul ii curgea peste umeri, dandu-mi impresia ca in fata mea aveam vreun model din revista. Nu puteam nega ca Clarissa era o fata chiar frumoasă, asta daca nu se neglija.
-Wow, astăzi arati...diferit, veni raspunsul meu șocat, iar ca răspuns din partea ei primesc un raset.
-Mă flatezi, iubitule, zice ea sarcastică, dandu-mi de inteles într-un mod subit ca citise mesajul. M-am săturat să fiu posomorata, adaugă si zâmbește larg.
-Sper ca e de bine, imi schimb centrul de greutate pe alt picior.
Ea dă din cap, trecandu-si usor nervoasă degetele prin păr.
-Am realizat ca nu mai are rost sa imi plâng de milă dupa Sandra. Dacă o sa mai am vreo șansă să mă întâlnesc cu ea, atunci bine. Dacă nu, tot bine. Imi stric viata degeaba daca iar ma apuc de plâns, ofta usor.
Dau pozitiv din cap si ii returnez zâmbetul.
-Și totuși, daca vrem sa o aruncam pe Maia la gunoi, sa o facem intr-un stil mare. Sa aiba Noah motiv ca sa fie gelos, imi face ea cu ochiul.
Rad forțat.
Il privesc pe saten cu coada ochiului si realizez ca se uita plictisit la noi doi, in timp ce Maia vorbea dracu stie ce cu el. Presupun ca si Clarissa vazuse asta, deoarece se intinde si imi aplica un sarut pe obraz.
Tresar, nepregătit de gestul ei, insa ii zâmbesc, știind că Noah era cu ochii pe noi.
-Eu ma duc la ore, o anunt si ii fac semn cu mâna.
-Pa, dragule, strigă ea din urma mea, încât să o audă si satenul.
Nu stiu daca o auzise, însă el ma urmări cu privirea până dispar din zona lui vizuală. Imi scot repede telefonul din buzunar.
Eu: NU STII CAT DE IUBESC CA FACI ASTA PT MN. s-a uitat la mn!!!!!!!!!
Clarissa: o fi realizat ce fund misto ai, doamne ajută.
Imi arunc telefonul in buzunar, in timp ce zambeam ca un idiot si intru in clasă.

~

Imi spăl mâinile dupa ce ies din baia școlii. Era pauza de prânz, însă nu ma prea grăbeam in sală. Trebuia să mă întâlnesc cu Clarissa ca sa intram acolo precum un cuplu adevărat.
Imi asez ghiozdanul pe umăr și ies din toaletă. Înainte să fac inca vreun pas, ma lovesc de pieptul cuiva.
Imi ridic capul si ma strâmb cand ii vad fata lui Harry.
Tânărul imi arunca priviri urate si inainte sa realizez ce se întâmplă, imi simt corpul lovit cu putere de perete. Scancesc de durere, in timp ce tipul ma privi nervos.
-C-ce s-a întâmplat? Ma bâlbâi agitat, el tinandu-ma de guler iritat.
-Ascultă, tampitule, sa nu te atingi de Clarissa, ai inteles? Daca te mai văd odata pe lângă ea, iti rup picioarele, scuipă cuvintele si ma lovi puternic in față.
Simt o durere oribilă în nas, iar sângele incepe sa imi curgă.
Cad la podea, tinandu-ma mâinile la față.
-Și nu ma intereseaza ce ii vei zice tu iubițelului tău. Dacă ești bărbat adevărat, nu vei fugi ca o muiere sa te plângi, mârâie in continuare nervos.
Imi sterg sângele de la nas de mâneca hainii, uitandu-ma la el. Nu înțelegeam nimic din tocmai ce s-a întâmplat. Tot ce am priceput era ca aveam nasul spart.
-Ce dracu?! Aud vocea Clarissei, apoi sunete de tocuri apăsați pe podea.
Ea se coboară la nivelul meu si imi atinge usor vânătaia de pe fața. Harry inca era aici, dar nu se uita la noi. Se concentra pe un punct mort din podea.
-Ești prost?! Țipă fata la el si se ridică de pe jos.
Il lovi cu geanta, iar tânărul face un pas în spate.
-Iubito, nu e ceea ce crezi, zise el, însă ei nu ii păsa.
Continuă să îl lovească.
-Ti-am zis de sute ori sa nu te mai bagi in viata mea! Esti tâmpit?! Țipă in continuare ea.
Toata situația ma făcea putin sa rad, deși vânătaia imensă de pe fața ce se forma si nasul rupt nu prea ma avantaja.
Harry se duce, rămânând pe hol doar eu cu Clarissa.
-La dracu, șopti si ma ajută să mă adun de pe podea. Ești bine? Hai la asistența medicală...
Ma ridic in picioare, tinandu-mi mâna la nas, ca sa opresc cumva sangerarea.
-Sunt ok, o anunț. Mhm, nu vreau sa afle nimeni de asta...ii spun nesigur.
Ea imi arunca o privire confuză, dar ma ajută să ajung la asistenta medicală.

Adună-mă, Satana (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum