Capitolul 18

1.6K 155 33
                                    

Imi plimb privirea prin holul plin de oameni. Aveam impresia ca fiecare era dușmanul meu, insa ca intotdeauna era totul in capul meu.
Am stat ascuns in baie 2 ore, timp suficient de a reflecta si de a ma calma. Însă în loc să mă calmez si sa reflectez, eram nervos si confuz.
As fi vrut sa fiu fata. Sa o pot pocni pe Maia ca sa baga si sa am macar vreo sansa cu Noah. Însă dorințele există ca să rămână doar vise deșarte.
Imi cobor privirea spre podea, în timp ce grăbesc pasul. Reusesc sa nu ma lovesc de nimeni si sa intru in cantină.
Imi privesc din reflexie locul meu de la masă, langa Noah. Cel putin, de cand Karen a dispărut, eu acolo stăteam.
Dar realizez ca desi locul meu inca era acolo, Noah se schimbase langa Maia. Simt cu sângele imi fierbe in vene. Înghit în sec, frustrat.
Inteleg ca Maia nu stia ce simt pentru saten. Nimeni nu stia, nici propria persoană, insa totusi ma simteam prost. Fix singura mea prietenă, care dintr-un motiv necunoscut acum si ea ma evita.
Imi golesc plămânii de aer și trec cu un aer superior pe lângă masă. Numai cu ei nu aveam chef de a sta.
Caut grăbit cu privirea orice masă goală și pufnesc ușurat cand o zaresc pe Clarissa mancand fara prea mult chef singura la o masă. 
Merg până la ea, cu toate privirile asupra mea. Presupun ca deja toți s-au obișnuit sa stau la masa popularilor.
— Bună, o salut timid, captandu-i atenția.
Isi ridica privirea din tava cu mâncare, expirand zgomotos.
—N-am nevoie de milă, imi explică degajată. Poți sta acolo, imi face un semn cu capul spre masa lui Noah.
Imi dau ochii peste cap, așezând totuși tava in fata ei. Ma fac comod pe scaun.
—De-ar fi atat de simplu, chicotesc forțat.
—Am uneori impresia ca Noah chiar nu are limite. Se cuplează cu tot ce poate fi futut, spune dezgustata inca cu atenția concentrată asupra mancarii, deși nu mânca.
—Nu vorbi despre el așa, ma trezesc ca ii tin apărarea.
—Scuze, am uitat ca il placi. Deși, chiar nu vad de ce e cu Maia. Tipa aia e o panarama, ofta zgomotos.
—De unde stii ca il plac? Intreb rosind.
Un raset scurt ii părăsi buzele.
—Te rog, chicoti. Am observat asta din prima clipa. De ce crezi ca ma uitam la tine asa? Surase forțat, dandu-si o suvita de par dupa ureche.
—Chiar atat de vizibil este, ma strâmb nemulțumit.
Ea își ridică privirea, captandu-ma cu ochii săi de un negru închis. Avea o privire rece, care iti trezea fiori. Poate de asta in continuare imi era usor frica de ea.
—Tu il placi? O intreb nesigur si îngrijorat.
Dacă îl placea, avea să fie nașpa. Având în vedere faptul că Clarissa este o fata mult mai de treaba decat la prima impresie si chiar simt ca as putea tine conversații normale cu ea.
Isi arcuieste o sprânceana.
—M-am folosit de el pentru ca e bogat, imi zice liber si isi scoase telefonul din buzunar.
—Nu pari săracă, înghit în sec, stânjenit.
—Nu sunt. Mama ma pune sa ma întâlnesc cu tipi bogați. Ea asa a facut si uite unde a ajuns, ofta cu o nota de tristețe in glas.
Nu stiam cine este mama Clarissei, insa mi-se părea dezgustător sa iti impui fata sa se cupleze cu bărbați bogați. Mai ales ca nici fata nu părea bucuroasa sa vorbeasca despre asta.
—Oh, soptesc nesigur.
—Ești gay sau bisexual? Puse ea intrebarea dupa cateva secunde de liniște stânjenitoare.
Tresar la auzul acestei întrebări si ma strâmb. Nici nu eram sigur daca sunt gay, iar ea ma întreba de orientarea sexuală. Mai ales faptul că nu fusesem vreodata cu o fată și nu aveam pic de habar cum este într-o relație normală.
—N-nu știu, ma bâlbâi eu rușinat.
—Fii sigur pe tine, doamne, isi da ochii peste cap, pufnind. Lui Noah nu ii plac persoanele timide și care nu au deloc incredere in sine.
Nu eram inca pregătit să recunosc că Noah este crush-ul meu, iar ea deja lua in considerare cum as putea sa il cuceresc.
—Te rog, mormăi stânjenit.
—Ugh, ești prea timid. Înainte imi placeai mai mult, zise visătoare plimbandu-si furculița prin farfurie.
—Nu intenționez să mă bag cu el intr-o relatie, imi arcuiesc o sprancena si imi bag mainile in san.
—De ce nu? Il placi doar asa de flori verzi? Ma privi confuză si plictisită.
Oftez zgomotos.
—El e cu viata lui, eu cu a mea. Si pentru numele lui Dumnezeu, cui ii trebuiesc? Imi dau ochii peste cap. Plus ca suntem amândoi baieti, daca ai uitat,  adaug la sfarsit.
—Și crezi ca as fi fost geloasa degeaba daca problemele astea ar fi contat pentru Noah? Stii, femeile cunosc mai mult. Ranji si se ridică de la masă, lasandu-ma al dracului de confuz.
Ma uit pierdut la geam, zarindu-i reflexia. Zâmbea.
Însă zâmbetul lui nu imi aparținea mie, ci ei~

Adună-mă, Satana (boyxboy)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum