Intru in apartament. Astăzi nu aveam de gand sa sar peste cină. Eram într-o stare super buna si nu voiam să mi-o stric. Intru un bucătărie, repetandu-mi in minte "mâncarea e buna. Mâncarea e bună", deși cred ca nu sunt atat de bun la convins, deoarece am pufnit cand am deschis frigiderul. Iau câteva roșii, castraveti si toate cele necesare pentru o salata. Voi incepe cu ceva ușurel, doar nu voiam sa vomit toata noaptea. Voi incerca sa ma impun singur in a mânca cel putin 2 mese zilnic. Poate voi trece peste faza asta nasoală cu mâncarea și voi fi normal.
Imi trag scaunul, asezandu-mi salata pe masă. Imi scot telefonul din buzunar, ii sterg ecranul de pantaloni si il asez pe masă. Imi aleg un video si cu speranta ca voi fi sustras de telefon, voi reuși să mănânc tot.
Cumva, chiar am avut dreptate, deoarece peste abia jumatate de oră, termin salata. Mândru de mine, ma ridic de la masă și ma apropii de chiuvetă. Spăl farfuria, stropindu-ma usor. Tresar cand picurii reci imi ating pielea, dar continui. Imi sterg mâinile de un prosop si il arunc pe masă. Ies din bucătărie.
Faptul că era aproape ora 8, deoarece am zăbovit mult pe la bibliotecă, nu ma ajuta. Voiam doar sa ma culc cat mai repede si sa înceapă ziua de maine. Doar ca nu simțeam că voi adormi. Oftez lung si caut prin dulap un tricou mai larg, pe care sa il folosesc ca tricou de noapte. Devenise deja prea frig noaptea ca sa dorm dezbrăcat.
Iau un tricou de un mov pal si il arunc pe pat. Apuc capătul hanoracului cu mâinile și mi-l trag peste cap. Murmur nemulțumit cand aerul rece imi lovi pieptul. Mai mulți fiori imi trec si ma îmbrac cat se poate de repede cu tricoul de noapte. Doar ca nu puteai compara căldura hanoracului cu cea a tricoului.
Ma bag in pat, acoperindu-ma cu pătura. Imi aranjez perna si iau cartea in mâna.
Ușa se deschise ușor, intrând Noah. Ii arunc o privire fugara, însă nu ii acord atenție. Eram prea concentrat pe anatomia unui gandac.
-Ai îmbătrânit cam repede, zice el pe un ton rece.
Imi dau ochii peste cap la auzul glumei proaste si mut pagina, examinand desenele.
-Serios? Pufnește amuzat si realizez ca el era langa mine, uitandu-se in cartea mea.
Închid cartea cu putere, uitandu-ma urat la el.
-Da, serios, suier si întorc cartea încât el să nu vadă.
-Stai calm, angelo, nu ma prea intereseaza cum arată un gandac disecat, zice inca pe un ton glumeț, ducandu-se spre patul lui.
Imi arcuiesc o sprânceana, urmarindu-l cu coada ochiului.
Se dezbracă de haine, lasandu-si corpul la vedere. Înghit în sec, in timp ce culoarea obrajilor mei era se schimba înspre roșu. Eram al naibii de gelos pe felul în care arăta. Eu eram o scobitoare pe lângă pachetul impresionant de mușchi pe care il avea satenul.
Isi arunca tricoul negru pe un scaun de langa patul lui si isi scoate telefonul, verificându-l. Ranjeste cand citeste conținutul mesajului si acum parca as fi dat orice sa stiu cu cine vorbeste si despre ce. Mi-aș fi dorit să am o vedere mai bună si sa pot vedea ce fel de mesaj a primit de aici.
Incerc sa ma concentrez iarasi asupra cărții, trecând cu vederea peste fiecare rând. Însă informația nu imi intra in cap, de fiecare data cand imi închid ochii, imaginea satenului fara tricou proiectandu-se pe retină ca un coșmar.
-Ai chef de un film? Doar nu vrei sa citesti cartea aia idioata toata noaptea sau sa te culci la ora asta, zice atragandu-mi atenția.
Si iar ma trezesc holbandu-ma la lunile pronunțate de pe abdomenul lui. Înghit în sec, sperând doar ca Noah sa nu observe unde imi era fixată privirea.
Dau din umeri, dorind să nu ia acest raspuns precum da. Nu voiam să spun nu. Nu stiu, poate cu adevărat imi doream sa imi petrec timpul cu el. Nu stiu de ce as vrea sa ma imprietenesc cu Noah, deoarece de zile bune sentimentul de frica fata de saten s-a evaporat.
El nu imi raspunde, deschizandu-și laptopul. Dă click de câteva ori si ia laptopul in brate, venind spre mine.
La naiba, a luat asta precum un da. Era de bine sau de rău?
Asez cartea pe noptieră, dandu-ma într-o parte și facandu-i loc lui Noah.
-E ok acest film? Ma întreabă, arătându-mi titlul.
Dau pozitiv din cap. Nu auzisem despre acest film, dar nu voiam sa dau impresia ca sunt tocilar. Poate eram si imi era frica sa recunosc. Mâine ies in oraș. Dacă nu uit.
El se culca in pat, langa mine, luandu-ma in brate. Simt câțiva fiori, iar el imi pune laptopul in poală. Imi asez capul pe pieptul lui si înghit în sec. Dacă nu eram acum roșu, nu stiam ce sa zic.
Porni filmul si eu inca eram super tensionat. Nu puteam fi atent la film, deoarece ma simt ciudat in prezenta lui. Respirația sa pe gâtul meu nu ajuta deloc. Nici macar degetele pe care si-le plimba gingaș in parul meu nu ma ajuta. Ma simteam atat de ciudat. Mai ales cand ii simt contactul pielii fierbinți pe pielea mea.
Trecuseră deja 20 minute. Nu aveam pic de habar despre ce e filmul. Nu stiam de ce nu eram atent, deoarece nu mi-se mai întâmplase.
-Ești ok? Chicoti la urechea mea.
Un fior imi trece prin sira spinării. Imi ling buzele nervos.
-Putin mi-e somn, mint.
Eram atat de plin de energie încât as fi putut alerga un maraton acum. Inima imi bătea puternic, iar eu incercam zadarnic sa înțeleg filmul.
-Ești sigur ca somnul e problema? Imi șopti la ureche.
Eram de-a dreptul stânjenit. Nu stiam de ce ma comport atat de ciudat si de ce observam fiecare mișcare a sa. Respir greoi, prefacandu-ma ca nu il auzisem.
El isi plimba lent degetul arătător pe gâtul meu.
Si poate era vina filmului, poate era pentru ca sunt ciudat sau poate imi era somn, dar ma întorc brusc spre el si il sărut apăsat.
Rămase blocat câteva secunde, dar cum realizează ce se întâmplă, începu să conducă. Simțeam un imbold ciudat in stomac, iar inima imi bătea puternic. Imi mușcă buza timid, facandu-ma sa gem gutural in gura lui. El rânji peste buzele mele si cu o mână, pune laptopul jos. Ma întoarse, fiind acum deasupra mea. Continuă sărutul penteu câteva secunde, dezlipindu-se zgomotos.
Un rânjet tamp ii acoperea fața. În momentul asta as fi dat orice sa nu fi facut asta. Nu imi mai puteam controla propriul corp.
-Acum, angelo, la culcare, zise si zâmbi.
Se ridica in genunchi si stinse lumina, deoarece interupatorul era la marginea patului meu. Inima imi ia la goană când realizez ca el intenționa să doarmă cu mine. Zambesc larg, deoarece acum era intuneric si nu putea vedea.
Imi înconjura talia cu brațele, lipindu-ma strâns de el. Materialul tricoului meu se ridicase, pieptul lui frecandu-se acum de spatele meu.
Ma bucuram ca este intuneric, deoarece simteam pielea cum imi ia foc. Mii de fiori imi trec prin corp, iar inima bătea atat de puternic incat imi era frica sa nu o audă.
El aplică un sărut scurt pe gât.
-Noapte bună, angelo~
CITEȘTI
Adună-mă, Satana (boyxboy)
Romansa"Dacă uneori crezi ca nu aparții acestui univers, gandeste-te ca nu doar aparții, ci esti însăși soarele." Nova este doar un băiat obisnuit. Brunet, nu prea înalt si nu face parte din echipa de sport al liceului. Nici nu isi doreste sa schimbe ceva...