23- It'll Be Good

1.9K 134 17
                                    

Jimin černovláska propaloval svým nevinným, prosebným pohledem. Nechtěl tu bolest zažít znovu, obával se, že tentokrát by to už nezvládl.

V znejistěl, líbily se mu jeho slzy, líbila se mu jeho bezmoc, ale toto na něj bylo moc.

Jakoby se celý ten komplikovaný člověk změnil na malou ustrašenou hromádku zoufalství.

Takhle to nepůjde

S povzdechem se celou váhou zapřel jen o jednu ruku a tou druhou zrzka pohladil po tváři.

Vzpomněl si na ten polibek. Byl jemný a Jimin nějakým způsobem spolupracoval.

Třeba by mohl být i teď klidnější

Ať se mu tento pohled na mladšího sebevíc nezamlouval, touha po jeho těle byla až moc silná.

Nedokázal by přestat, i kdyby chtěl. Zrzek byl prostě příliš přitažlivý a on žil až moc dlouho sám na to, aby teď krotil své chutě.

Hluboce vydechl a ze zadní kapsy kalhot vytáhl již známý černý šátek. Jen co ho Jimin uviděl, začal se zmítat a snažit se vysvobodit zpod černovlasého.

Jeho mysl byla naplněna jen myšlenkami na nutný útěk, aby se vyhnul bolesti.

Uteč... Uteč... Uteč...

Paradoxně stejné slovo, jaké mu bylo zanecháno ve vzkazů, když se poprvé probudil v lese.

V ho chytl za vlasy, prsty zabořil až k jeho kořínků a pevně sevřel v pěst. Překvapivě to nebolelo, ani netahalo, jen ho to nutilo držet hlavu na místě a čelit černovlasému pohledu.

Ten se pohodlně usadil na jeho klín, aby měl alespoň jednu ruku volnoi a mohl mu trochu obtížně mu zavázal oči.

Jimin opět pocítil tu bezmoc. Věděl, že by jeho věznitele nepřepral, ale když viděl, věděl aspoň na co se připravit, nebo kam utíkat, kdyby se vyskytla příležitost.

Černovlasý si řádně užíval pohled na rozklepané tělo před sebou. Mladší si ani neuvědomoval, co s ním dělá.

Jsi jen můj maličký

Sundal si roušku a nahl se k nevidomému chlapci pro polibek. Nechtěl ho vyděsit, proto se zastavil těsně před jeho rty.

Jemně mu na ně foukl, aby upozornil na svůj úmysl. Chvíli počkal, aby se zrzek trochu připravil, pak si ale jeho rty nekompromisně vzal.

Nebylo to takové jemné uždibování jako předtím, dravě mu na ně útočil, kousal ho do nich a opečovával je jazykem.

Tak slaďoučký

Po krátké době se odtáhl, jakoby mu ta 'ochutnávka' stačila. Narovnal se a přetáhl si přes hlavu černou mikinu, pod kterou se vyjímala jen jeho holá hruď.

S Jiminovým trikem si moc starostí nedělal, jednoduše ho z něj strhl. Zrzek překvapeně zalapal po dechu, když ucítil, jak jeho honí část oblečení zmizela. Moc dobře si uvědomoval, že teď ho před starším chrání jen černé boxerky a obával se, že ani ty už mu dlouho nezůstanou.

V se kochal pohledem na odhalené, drobné tělo. Úzký pas a ploché bříško, které by mu mohla závidět kdejaká dívka, trochu širší boky, než bylo u chlapců zvykem a hubená stehna.

Tak krásný a jenom můj

Černovlasému přišlo až sobecké, že tuto krásu mohl mít sám pro sebe, ale nehodlal to měnit.

Hunter/VminKde žijí příběhy. Začni objevovat