Miloval to... Taehyung miloval stopování kiřisti. V posledních letech to byla jeho jediná zábava.
Dokud nepřišel Jimin
S povzdechem se na chvíli zastavil, opřel se o strom a popadl dech. Vlastně si ani neuvědomoval, jak je život se zrzkem zábavnější.
Potěšení z lovu už nebylo takové. Stále to srovnával s chytáním jeho malého zrzka.
Vzpomínal, jak našel rozhrabanou hromadu jehličí, zakryté koleje od aut a nepravidelné stopy.
Byl chytrý, ale vyčerpaný...
Jeho dnešní oběť taková nebyla. Už po dvou hodinách slyšel vyděšený křik z podobné části lesa, kde vyložily Jimina.
Už teď věděl, že zítra ráno už bude doma a zásoby v batohu pravděpodobně ani nevyužije.
Les znal dobře a tak mu nedělalo problém se i bez kompasu zorientovat. Pokaždé se uměl přímou čarou vrátit domů.
Za Jiminem
Potřásl hlavou, aby z ní alespoň na chvíli dostal myšlenky na drobného chlapce.
Je zamčený, jídlo i vodu má, bude v pořádku
Tak nějak už se smířil s tím, že chce aby byl Jimin v bezpečí. Venku mu hrozilo nejen roztrhání vlky, ale i vyhladovění či smrtelná dehydratace.
Jenom já mám právo mu ublížit...
Je můj!
Nakonec se mu skutečně podařilo vyhnat z hlavy ryšavé prameny a soustředit se jen na stopování.
Zajímalo ho, jak bude jeho kořist vypadat tentokrát, jestli bude prosit o život.
Měl rád, když prosili. Dodávalo mu to pocit moci. Bylo jen na něm jestli budou žít, nebo zemřou.
Les pomalu přecházel do hustějšího porostu a V cítil, že se blíží, pomalu už se stmívalo a ztěžovalo mu to vidění, jemu však výzvy nevadili.
Normálně by si toho nikdo nevšiml, ale Taehyung dokázal vidět i takové drobnosti, jako rozhrnuté jehličí od podrážek.
Má náskok tak hodinu, maximálně hodinu a půl
Přidal do kroku, ale stále zůstával tichý jako myš. Byla to jedna z vlastností, které se musel naučit.
V prvních měsících byly jeho lovy neúspěšné. Vetšinou našel jeho kořist po několika dnech mrtvou pravděpodobně z dehydratace, nebo roztrhanou od vlků.
Ale naučil se stopovat, chodit tiše, schovávat se ve stínech a házet nože. Každým lovem se zdokonaloval.
"Tak se mu zdá bráško, že se z tebe nakonec psychopat stal" kdyby V mohl, spálil by ty červené vlasy na uhel.
"Vypadni" zasyčel směrem k postavě, co se provokativně opírala o strom.
"Co takhle vychování Taehyungu?" posmíval se mu. Jungkook se odlepil od stromu a srovnal s Taehyungem krok.
"Já už nejsem TAEHYUNG!" zakřičel a vztekle se na šklebícího se kluka otočil. Doufal, že to nebylo příliš nahlas a jeho kořist ho neslyšela.
"Ne? Když ti tak říkal Jimin, nevadilo ti to" zmínka o drobném zrzkovi s V-m ostražitě cukla.
"On je vlastně Jimin výjimka" poškleboval se dál a černovlasý už s ním ztrácel nervy.
ČTEŠ
Hunter/Vmin
FanfictionJednou se Jimin probudí sám v lese s jedinou zprávou . . . UTÍKEJ Z mladého Jimina se stává kořist, ale kdo je lovec? #1 Vmin #28 Bts