38- End

1.9K 132 22
                                    

"Jimine~" zašeptal Tae a natiskl se do mladšího ruky "Odsud nelze utéct" sklopil pohled.

Se vší upřímností si musel přiznat, že i kdyby bylo možné se odsud dostat, nepustil by ho.

Patří mi... Je můj...

"JK?" zachraptěl Jimin. Informaci o tom, že ať už se bude snažit jakkoliv, tento les neopustí, úspěšně odignoroval.

Tím sebudu zabývat jindy

"Hmm... Než mě odevzdal mafii, podepsal si mě. Nechtěl, abych na něj zapomněl" kývl.

Byl připraven zrzkovi odpovědět na každou otázku, kterou mu položí, nebo alespoň s jeho stavem hlasivek naznačí.

"Počkej!" zarazil ho však, když znovu otevíral pusu, vyskočil na nohy a odběhl ke kuchyňské lince.

Nenechám ho zničit si ten krásný hlas

Nalil do sklenice bodů a nechal v ní rozpustit šumivou tabletu. Pak odnesl nápoj Jiminovi.

"Vypí to, pomůže to" dal mu sklo do rukou a sledoval, jak se mladšímu pohybuje ohryzek, když žíznivě polyká.

Sexy... Ale nesmíš Tae!

"Lepší?" pokusil se o nějaký milý úsměv. Došlo mu, že teď bez roušky si bude muset dávat pozor na mimiku.

"D-děkuju" špitl zrzek již mnohem jemnějším hlasem, než předtím a na chvíli spojil jejich pohledy.

Tak jo Jimine... Ptej se, než mu přeskočí...

"J-Jak dlouho už tu jsi?" mladší sice věřil, že mu Tae nechce ublížit, ale to nic nezměnilo na tom, že byl psychicky velice nestabilní a nutil Jimina držet se na pozoru.

"Asi pět let" povzdechl siV a sklopil hlavu. Zrzek jen překvapeně vyvalil oči.

Pět let? To je strašně dlouho

Sám odhadoval délku svého pobytu zde tak na měsíc, možná dva a bohatě mu to stačilo k tomu, aby se dočista zbláznil.

A on tu byl ještě sám

Dostál velice nutkavou potřebu něco udělat. Vzhledem k jeho pozici to bylo až šílené, ale cítil, že je to správné.

Potřebuje tě... Má tě rád...

Opatrně, aby ho nezasáhla bolest zad, se naklonil naklonil nad Taehyunga a obmotal mu ruce kolem krku.

V byl šokovaný. Začínal trochu uvažovat nad tím, jestli tu nakonec není ten šílenec Jimin.

Možná jsme šílenci oba...

"Proč, maličký? Proč si tak jiný?" s povzdechem si drobné tělíčko za pas přitáhl a posadil na svůj klín.

Zrzek neměl potřebu odpovídat, ani neznal odpověď. Zabořil si hlavu do Taeho ramene a vdechoval jeho vůni.

"Omlouvám se" zamumlal mladší. Černovlasý se zarazil, protože netušil, za co by se měl jeho Jimin omlouvat.

"J-Já... Chtěl jsem jen vidět rodinu" vzlykl. Tae si povzdechl a začal mu vískat vlasy.

"A... A Yoongiho... Oni o mě musí mít strach..." máčel slzami staršího rameno, ale jemu to nijak nevadilo.

"Mrzí mě to Jimine" pohladil ho po zádech a nechal ho v plakát se, protože to bylo přesně to, co zrzek potřeboval.

Proč je najednou tak hodný?

Hunter/VminKde žijí příběhy. Začni objevovat