22- Can I Hurt You

1.7K 104 0
                                    

Jimin stále očima propaloval místo, kde se mu černovlásek ztratil. Nedokázal probrat, co se tu před chvílí stalo.

Já se mu kompletně podřídil

Prsty si vjel do odrostlých vlasů a zmučeně vydechl zadržovaný vzduch. Cítil, jak se mu klepou ruce, nejen ruce. Měl pocit, že kdyby se teď zvedl, složil by se na zem.

Mohl jsem se bránit

Zrzek si uvědomoval, že odporem by si vše jen zhoršil, ale přiznat si, jak moc je bezmocný se mu příčilo.

Stále cítil jeho rty na těch svých, teplý dech, ruku na jeho očích i tu, co ho hladila po tváři.

Nebyl zlý

Vlastně to bylo docela příjemné. Až na to, že to bylo vynucené a bez citů, nebylo to tak špatné.

Co? Nemůže se mi to líbit

Zrzek si dal v mysli pořádnou facku, ale stejně to nepomohlo. Stále mu rty příjemně brněly namísto toho, aby na nich cítil znechucení.

Je to zlý člověk

Chlapec už byl že všeho tak moc zmatený a zoufalý, že jeho myšlenkové pochody momentálně odpovídaly úrovni malého dítěte.

S povzdechem si položil hlavu na desku stolu. Bylo toho na něj moc. Tolik pocitů, emocí a myšlenek najednou neměl šanci zpracovat.

Možná... Možná bych to tu mohl prozkoumat

Černovlásek ho tu nechal samotného a zakázal mu pouze chodit ven a do sklepa.

Navíc, alespoň se nebude muset zabývat takovými složitými věcmi, jako je muž zahalující se rouškou.

Pomalu se tedy zvedl na rozklepané nohy, které ho jen tak tak udržely ve stoje. Stále se raději opíral o opěradlo židle.

Očima těkal po místnosti a hledal všechny možné dveře do kterých by mohl nahlédnout.

Alespoň mám co dělat

Mezitím, co Jimin otevíral a zavírá všechny možné dveře a skříňky, které nebyly zamčené, černovlasý chlapec seděl v lese, daleko od domku, pohrával si s nožem v ruce a přemýšlel.

Jak jsem se sakra dostal do této situace?

Ještě před pár týdny, možná jen dny čekal, kdy mu přijede měsíční dodávka a teď má na krku tohle světem nezkažené mládě.

Proč jsem ho sakra nemohl zabít?

Otázka, která vrtala V-mu hlavou tak často, že začal vymýšlet nejzvláštnější odpovědi, ale ani jedna mu nedávala smysl.

Vyhodil nůž do vzduchu, nechal ho udělat pár salt a opět ho obratně chytil mezi prsty.

Vzpomínal na ten poslední polibek, co si u něj vynutil. Nebyl nijak dravý, nebo hrubý, přesto byl neuvěřitelně příjemný.

Ještě kdyby ten paličatý prcek spolupracoval

S povzdechem zaklonil hlavu a zadíval se do korun stromů, ve kterých přelétávali drobní, hluční ptáčci.

Jimine, co mi to děláš?

Už dlouho neměl ve svých pocitech takový nepořádek a za všechno mohl jeden malý chlapec.

Zatraceně sexy chlapec

V při každé myšlence na zrzka pociťoval nejen zmatení, ale také touhu po jeho těle.

Hunter/VminKde žijí příběhy. Začni objevovat