6.rész: A párbaj!

374 22 2
                                    

Felvettem, ezt a terep mintás ruhának nevezett valamit. Magamra húztam a gatyát a pólót, majd a bakancsot is felhúztam a lábamra. A bakanccsal meggyűlt a bajom. Szitkozódtam, hogy nem tudtam befűzni a cipőfűzőt. Erre bejött egy lány, ugyan olyan szerkóban volt, mint mindeki a bázison. A lány furán kezdett nézni, majd rápillantott a bakancsra és szó nélkül elvette és befűzte nekem.

- Köszönöm! Nita vagyok.
- Jobban jársz ha megtanulod, hogy kell befűzni újonc. Én pedig Rose vagyok, a szobatársad.
- Örülök.
- Én is. Figyelj ha van valami kérdésed nyugodtan elmondhatod, nem leszek bunkó. Mikor én kerültem ide, akkor nem volt szoba társam és nem tudtam senkivel se beszélni, segítséget kérni.
- Mióta vagy itt?
- Azthiszem 3 éve.
- Eddig nem volt szoba társad?
- Nem és most örülök, hogy valakivel tudok beszélgetni majd.
- Hol van a gyakorló tér?
- Megmutatom, mert nekem is oda kell mennem.
- Szuper.

Elindultak a térre. Minden egyes férfi megbámulta Nitát. Rose ezzel nem törődött. Fütyültek, tapsoltak, mint akik ki vannak éhezve.

Láttam, ahogy Koda a többi katona előtt állt és vigyázz állásban beszélt hozzájuk. Mi is hátra mentünk Rose-val.

Koda hangosan beszélt.
- Most bejelentem, hogy egy újonc került a soraitokba, szeretném ha segítenétek neki mindenben. Most hogy ezt elmondtam, kezdjünk egy párbajjal, hogy bemelegítsünk. Választok 1 embert aki választhat a többiek közül, a győztes választ a következő meccsen. Érthető voltam?
- Igen! - Mindenki kiáltott egyszerte.

Koda mutatott egy nagydarab férfira, a nevét nem értettem annyira. Választott egy azonos testalkatú férfira.
Mindenki csendben körbe állta a párbajozókat.
Elkezdték a harcot. A kihívó gyorsan mozgott az alkata ellenére, míg a másik lassú volt ahhoz, hogy eltalálja. A kihívott folyamatosan támadott, a másik pedig védekezni kényszerült. Mind a ketten egyszerre ütöttek és így egymás öklébe csaptak. Váratlan fordulat következett be, a lasúbb férfi kibuktatta az ellenfelét, majd kiütötte.

- A győztes Maxi. Harsogta Koda hangosan.
Most válassz ellenfelet.
- Legyen az újonc!

Koda erre meglepődött, de nem lépett közbe.
Maxi nem tudta, hogy egy nő lesz az ellenfele, ezért is hívta ki az újoncot hogy megismerhesse és kitapasztalja.

Nagyot nyeltem, majd elindultam a kör közepéhez. Mindekit végig néztem és mindenki csodálkozva nézett, hogy egy nő az ellenfele Maxinak.

- Nem foglak megkímélni, mert nő vagy! - Mondta mérgesen Maxi.
Én csak sóhajtoztam. Gondoltam magamba hova kerültem, és hogy most tényleg ezzel kell harcolnom?! Beledobtak egyből a mélyvízbe, nagyon fasza!

Kezdjétek - Koda felkiáltott.

Maxi még mindig lassú volt, és ezt ki is használtam. Jobb kezes és már az ökle fáj neki, biztosra veszem, hogy keveset fog azzal ütni. Elkezdett felém jönni én is felraktam a kezem, hogy támadásba tudjak lendülni.
Maxi ütött a bal kezével én lehajoltam, majd jobb kézzel gyomorba vágtam, aztán hátraléptem egyet és lábbal ugyan oda rúgtam, erre Maxi vért köpött ki és elkezdte fogni a hasát.
- Ezt megbánod te kurva!
Megindult és elkezdett sorozni, mindig csak a kezemet tudta ütni, mert védekeztem. Kezdett fájni a karom és nem bírtam tovább fenntartani. Leengedtem, kihasználta az alkalmat és telibe az arcomba ütött. Kiterültem, forgott velem a világ. Maxi nem hagyta annyiba mivel 2x találtam el ő is jött a következő ütéssel, hogy kvittek legyünk. Erre én émelyegve de kitértem az ütéstől, majd megfogtam a kezét áthajítottam magam fölött, majd ledobtam a földre és a karját kezdtem feszíteni hátra. A következő pillanatban, csak egy reccsenést lehetett hallani és így elengedtem. Felkeltem, bár az az egy ütés amit bevitt, nagyon fájt és émelyegtem is, de nem hagytam magam.

Mindenki lesokolódott, tátott szájjal figyelték Nitát. Koda is ugyan így volt, majd az egyik pillanatban megrázta a fejét és kijelentette hogy Nita lett a győztes.
Felszólalt valaki a körben lévő emberek közül.
- Csak így tovább újonc, illő módon mutatkoztál be!

Nem tudom ki mondta ezt, de jól esett.

- Most hívj ki engem, nem engem! Veszekedni kezdtek, hogy kivel harcoljak. Én persze egyáltalán nem akartam, alig áltam a lábamon.

Koda felszólalt:
- Vigyétek a sürgősségire azt a mamlaszt, majd a földre mutatott. Te pedig most nem hívsz ki senkit, elég volt neked mára! Mutatott Nitára.

Nita ennek hallatán megörűlt, majd elájult. Se kép se hang, már csak arra ébredt hogy ő is a sürgősségin volt.

- Örülök hogy felkelt! Hogy érzi magát? Kérdezte az orvos.
- Mostmár jobban érzem magam, köszönöm a kérdést.
- Tudja az ellenfele nem járt ilyen jól, kiugrasztotta a vállát ugye tudja?
- Nem tudtam, hogy pontosan mi lett vele, én a törésre gondoltam volna.
- Nem nem tört el neki, de nagy fájdalmai vannak.
- Elnézést, oda tudna engem vinni?
- Persze!

Elindultunk és a sátor, másik oldalán volt.
- Most nekem mennem kell, ne sokáig maradjon!
- Rendben köszönöm!

- Haver nagyon rosszul festesz.
- Menj innen! Nem akarlak látni se!
- Sajnálom, de mostmar én is ide tartozok. Ne haragudj hogy ezt tettem veled
- Mindegy, amúgy is itt az a szabály hogy üss, vagy megölnek.
- Ezt hogy érted?
- Úgy hogy itt ha párbajozunk, akkor kilehet ütni az ellenfelet, vagy eltörni valamijét. Ez még a gyengédebb, de ha fentebb kerülsz szintileg, akkor ott már nem fognak ilyennel szarozni, ott már használhatod a szárnyaidat és a képességeidet.
- Értem köszönöm, hogy figyelmeztettél!
- Ugyan. Ja és csak hogy tudd, szeretnék egy visszavágót.
- Rendben benne vagyok.

Ezután a mondat után elindultam kifele a sátorból. Koda várt rám.
- Szeretném ha most a barakkba  mennél.
- Rendben.

Mikor elhaladtam mellette megfogta a karomat, majd oda súgta a fülembe:
- Örülök, hogy te győztél és hogy nem lett komolyabb bajod.

Kikaptam a kezem, majd indultam a barakkba.
Mikor a barakkba bementem, Rose még nem volt ott. Ledőltem az ágyra és elaludtam...
************************************
Köszönöm azoknak akik eddig  olvasták a könyvemet. Most indul be igazán a történet remélem tetszett és várjátok a kövi részt ;)

-99Pepy99--

Angyali katona (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora