capitolul 7

324 16 2
                                    

                 Perspectivă Mary

-Ya! Kim Taehyung ia-ți mâna!! spun  eu țipând la el , simțind că nu mai pot sta așa aproape fără să fac ceva.
-Okay, okay. Dar nu mai țipa. îmi spuse el.
-Cum să nu țip când ești aproape dezbrăcat în fața mea.
-Zici că ar fii prima oară... vorbi el în barbă dar asigurându-se că aud. Și  oricum e camera mea deci pot umbla cum vreau.
-Mda...scuze, am uitat...dar ia ceva pe tine te rog.
-Hmm...de ce? Ți-e frică? îmi spuse seducător apropiindu-se de mine.
-N-nu...spun eu speriată că n-aş putea rezista.
-A, da? Păi atunci... spuse el punând mâna pe spătar, astfel blocându-mă acolo. Ce ar fii să... continuă apropiindu-se și mai mult. Te dai jos și să-mi faci ceva de mâncare. îmi șopti blând la ureche, eu având ochii închiși.
-Ya, Taehyung! Ce sunt eu aici. bucătăreasa ta? spun împingându-l, astfel el căzând pe spate și trăgându-mă peste el.

 bucătăreasa ta? spun împingându-l, astfel el căzând pe spate și trăgându-mă peste el

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Nu! îmi spuse uitându-se în ochii mei.  Ești prietena mea bună.
-Hmm...hai că m-ai convins.  spun eu încă cu mâinile pe pieptul lui.
-Păi hai sus. spuse el râzând, făcându-mă să-mi amintesc de poziția în care eram.

               Perspectivă Taehyung

   Ah ce corp are fata asta! gândesc în timp ce îmi mușc buza de jos. Kim Taehyung ce-i cu mintea asta perversă? Încetează să gândești așa! îmi cert eu conştința.
- Tae, hai jos că e gata! o aud strigând de jos.
-Acum micuțo. spun trăgând un tricou pe mine.
    Când cobor jos, o văd râzând de mama focului cu hyung Hoseok. Cu mine de ce nu e așa?
-Bună hyung, ce faci? întreb eu.
-Ou, Tae! Uite bine povestesc cu Ma-Ry. Tu ce faci?
-Am venit să mănânc. Despre ce povestiți?
-Despre cum Jin nu-ți mai face de mâncare și ai pus-o pe ea. A da, și îi spuneam că ar trebui să dăm o petrecere în cinstea ei. Chiar e o super bună prietenă.
-Da... spun eu punându-mi mâna la ceafă apoi plecând la masă.

                 Perspectivă autor

   Ceasul se făcu 22:00, însă timpul trecu repede atât pentru noii prieteni ai lui Mary cât și pentru ea.
   Din punctul de vedere al băieților, Mary era o tipă super tare și de treabă rău, parcă avea ceva diferit față de celelalte make-up artiste pe care le-au avut.
   Fiind destul de târziu Mary, se gândi că ar cam fii timpul să plece.
-Băieți, eu voi pleca acum...este destul de târziu.
-Bine. Dar nu vei pleca singură, exact cum ai zis și tu este destul de târziu și ești fată deci te va duce cineva. spuse Jin iar Namjoon îi dădu dreptate.
-Dar chiar nu trebuie băieți, nu vreau să vă deranjați.
-Dar nu ne deranjezi. Hai că te duc eu. se oferi Jungkook.
-În regulă... spuse ea stânjenită.
-Alooo!! țipă Taehyung. Ce, eu sunt invizibil? Kookie lasă că o duc eu, oricum avem de vorbit. Nu Ma-Ry?  îi spuse el fetei apoi îi făcu cu ochiul.

                 Perspectivă Mary

   Taehyung mă apucă de mână și mă trase până la mașină.
-Intră prințesă.  îmi spuse el deschizând ușa .
-Acum intru, broscoiule. îi spun râzând  iar el scoase limba și se strâmbă la mine.
    Este pentru prima dată când sunt cu Taehyung în mașină și este o liniște stânjenitoare rău.
- Și despre ce ai vrut să vorbim Tae? întreb eu rupând tăcerea.
-Păi mai ști că aveai să-mi dai niște explicații despre de ce țipi la mine? Dă-i drumul și zi. spuse el.
-Aaaaa! Păi e simplu. spun râzând. Pur și simplu îmi place când văd că te comporți ca un copil mic și îmi place să te enervez.
-Îți bați joc de mine? Ăsta e rolul meu. Doar eu trebuie să te enervez, nu tu pe mine. îmi spuse el uitându-se urât și serios.
-Aish, ce enervant ești! spun dându-mi ochii peste cap și făcându-i pe plac.

                 Perspectivă Taehyung

-Așa mai merge! îi zic eu văzând că vrea să-mi facă pe plac. Auzi pot să urc și eu sus ca să beau apă?
-Da normal. Haide sus!
   Când intru înăuntru, văd că este un loc la fel de drăguț ca și ea .
-Vrei suc de portocale sau doar apă? mă întrebă îndreptându-se spre bucătărie.
-Suc!! strig eu încercând să-i găsesc camera.
   În sfârșit am găsit-o. gândesc eu. Când intru  rămân complet uimit, pe lângă câteva lucruri cu noi avea un loc plin de băutură.
-Woww!! țip eu fără să-mi dau seama.
-Ya, Kim Taehyung! o aud din spatele meu. Ce cauți tu aici? Ți-am dat eu voie?
-Uoh Ma-Ry, tu chiar bei din astea?
-Da, ce are? Pur și simplu îmi place.
-Ții la băutură? o întreb eu.
-Normal. spuse ea râzând. Dar tu nu, știu deja.
-De unde ai auzit tu asta? zic ridicând o sprânceană.
-Ți-am spus că sunt fană. spuse ea.
-Da. Dar nu e adevărat să ști.
-Aham știu, știu. îmi spuse abținându-se să nu râdă iar.
-Vrei sa vezi? Te provoc să bem împreună.
-Okay! îmi spuse cu o privire de câștigătoare.
   După vreo 6-7 păhărele, văd că încă se ține bine rău. Fata asta e super tare!
-Mai te ține? o întreb uimit.
-Da. De ce, pe tine nu te mai ține? spuse ea râzând.
-Ou ba da, doar îmi făceam griji pentru tine.
    După încă câteva paharele bune, ne-am amețit amândoi.

                  Perspectivă Mary

8:45 Mă trezesc cu o groaznică durere de cap însă cel mai ciudat este că m-am trezit pe canapea cu un cap de Taehyung pe burtica mea.

8:45 Mă trezesc cu o groaznică durere de cap însă cel mai ciudat este că m-am trezit pe canapea cu un cap de Taehyung pe burtica mea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

   Ah doamne! Oare ce am făcut aseară... ce chip angelic are băiatul ăsta... gândesc eu apoi dându-mi seama că nu e bine.
-Kim Taehyung! Ridică-ți capul acela mare de pe mine!!!
-Hoo, nu mai țipa, mă doare capul!
-Și pe mine...oare cine a câștigat?
-Îți dai seama că eu. spuse el râzând  parcă trecându-i capul.
-Și de ce oare crezi asta? De unde știi tu sigur?
-Păi sunt băiat știi...şi e cam logic.
-Ba nu. spun încercând să-mi amintesc ce s-a întâmplat.
   O nuuu!!! zbier eu ca proasta, amintindu-mi de ce s-a întâmplat. FLASHBACK:
"-Ya Taehyung!! țip abea stând pe picioare.
-Da pitico. Ce vrei?
- Ești un așa idiot. spun arătându-l cu degetul și sughițând. Abia ce scăpasem de sentimentele pentru tine și acum vin iar! Iar tu!? Tu habar n-ai de mine! zic plângându-mă.
-Ești așa o proastă. îmi spuse apoi mă trase și mă sărută atât de pasional încât era mai ceva ca-n filme."
END OF FLASHBACK.
-Ce-ai de zbieri așa deodată?
-Nimic, nimic. spun eu ruşinată.
-A da? Păi atunci de ce ești așa roșie? spuse apropiindu-se .
-Ya stai departe! Și cine e roșie? Cred că ai probleme la cap.
 
                 Perspectivă Taehyung

   Oare și-a amintit că am sărutat-o? Altfel n-ar avea de ce să țipe așa...Ce o fii vrut să spună cu "Abia am scăpat de sentimentele pentru tine și acum vin iar". Oare m-a confundat cu vreun fost din cauza băuturi? Mai mult ca sigur.
-Eu trebuie să plec. Cred că băieții și-au făcut griji aseară. îi spun încercând să fac să dispară acel moment stânjenitor de liniște.
-Da...ar fii trebui să-i anunțăm, dar în fine dacă vrei poți pleca. îmi spuse ea.
-Pa! îi spun pupând-o pe obraz.
-Pa Tae. îmi spuse roşind.
      Parcă a devenit mai dulce, de când a venit mă face să mă simt așa liber.

10:15 -În sfârșit ai ajuns!!!strigă Jin. Unde ai fost toată noaptea râzgâiatule?
-Ya Jin!! Nu sunt râzgâiat și am rămas la Ma-Ry.
-Ooo!!! strigă toți. TaeTae al nostru are iubițică! se alintă Jimin pe lângă mine.
-Ceeee??? Nu, nu, nu! Ești nebun, suntem doar prieteni.
-"tuse " da știm "tuse". îmi spuse Jungkook.
-Ya kookie! Tu ar trebui să fii de partea mea, ști că suntem doar prieteni.
- Are dreptate băieți. Așa că i-a mai lăsați-l voi pe Tae al meu în pace! spuse Jungkook în apărarea mea.

Vedetă sau Iubită?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum