Perspectivă autor
A doua zi de dimineață, Mary se trezi bulversată, încă nu-i venea să creadă că și-a întâlnit idolii și m-ai și lucrează pentru ei.
După ce își făcu rutina, se îmbracă în ceva lejer și plecă.Perspectivă Mary
8:05 Nici bine nu intru că zăresc acel zâmbet minunat și pătrățos de care m-am îndrăgostit.
- În sfârșit ai ajuns, m-ai întârziai mult? îmi spuse proprietarul acelui zâmbet minunat, scoțându-mă din gândurile mele.
- Scuze, dar am întârziat doar 5 minute plus că știi cum e traficul aici...
- Așa și? Asta însemnă că vei întârzia mereu?
Aish băiatul ăsta chiar e pus pe ceartă, de ce nu poate fi drăguț ca pe net. gândesc eu.
- Nu mai exagera Taehyung, am întârziat doar 5 minute, voi oricum intrați abia la 9.
- Exact Tae, lasă fata în pace, nu mai exagera atât. spuse o voce din spatele meu.
- Hei, eu sunt Jungkook , tu ești Ma-Ry nu?
- Da. spun dând mâna cu el iar el zâmbindu-mi.
- Wow! Tu chiar ai zâmbetul de iepuraș, nu îl ai așa doar pe net și în videoclipurile.
- Hahaha, mersi și tu ai un zâmbet drăguț. îmi spune el făcându-mă să roșesc.
- Ok, ok! Începem astăzi cu machiajul Ma-Ry? întrebă Taehyung.
- Da, acum.
În timp ce îl machiam mi se părea mult prea perfect acest băiat, mai perfect ca pe internet. În tot acest timp privirile noastre s-au intersectat de câteva ori.
- Gata! spun eu ridicând privirea de la buzele pe care tocmai le-am dat cu strugurel.
În timp ce îmi ridicam privirea, ochii mei s-au intersectat cu ai lui. Acea privire emana atâta căldură și inocență încât mă facea să vreau să-l strâng în brațe și să nu-l mai las.
- Bine, mersi! spuse el ridicându-se. Apropo ști că de aici vei merge cu noi la altă emisiune? mă întrebă el.
- Da Taehyung, îmi știu și eu programul. spun eu.Perspectivă Taehyung
- Bine, mersi! Apropo şti că de aici vei merge cu noi la altă emisiune? îi zic eu.
- Da Taehyung, îmi știu și eu programul. îmi spuse ea puțin nervoasă.
Ah, ce-mi place să o enervez, este atât de drăguță când este nervoasă și vorbește răstit. Sunt sigur că vom fi buni prieteni.Perspectivă autor
După terminarea emisiunilor, Mary se gândi să plece.
- Ya! Unde crezi că pleci? spuse Taehyung din spatele ei.
- Acasă. Unde altundeva aş putea pleca? spuse ea.
- Singură? La ora asta? Tu ești nebună? Nici gând, haide te duc eu.
- Taehyung tu ești nebun. Dacă te va vedea cineva? Plus că vei pleca cu șoferul și băieții.
- Haha. Așa idiot mă crezi? Îmi voi chema șoferul să-mi aducă mașina mea și plus că este destul de târziu, nu mă va recunoaște nimeni.
Aproape tot drumul Taehyung și Mary au râs, au vorbit și părea că deja s-au împrietenit.Perspectivă Taehyung
-Și ce te aduce în Coreea?
-Păi mi-am dorit foarte mult să o vizitez datorită serialelor la care m-am uitat și pentru k-pop.
-Aa, drăguț. Și vei rămâne mult sau...?
-Păi chiar nu știu, la început am vrut să stau 2-3 luni pentru a vizita. Însă acum cred ca voi rămâne până voi fii concediată.
-Adică peste câțiva ani buni?😂
-De ce ai crede că aș fii concediată peste câțiva ani și nu chiar mâine?
-Pentru că ești destul de bună în ceea ce faci și nu ai dat motive pentru a fi.
-Da dar dacă vor afla că sunt o fană sigur mă vor da afară.
-Ehh, voi vorbi eu să nu te dea.
-Ămm...mersi Tae, ești chiar drăguț.
-Să nu te obișnuit prea mult. spun mai mult în glumă, făcând-o sa râdă.
-Hei am ajuns! îi spun făcând-o atentă.
-A da, scuze. spuse ea, eu uitându-mă cum coboară .Dar dintr-o dată se opri.
-Mersi că mai adus Tae. îmi spuse ea dându-mi un pupic pe obraz apoi ieșind în grabă.
-Noapte bună! strig eu scoțând capul pe geam după ea.
Perspectivă MaryAish, doamne. Ce tocmai am făcut!? spun lăsându-mă ușor în jos cu spatele de ușă și punându-mi mâna la gură zâmbind ca proasta.
După ce m-am ridicat și mi-ai făcut un duș, m-am schimbat și m-am pus în pat, adormind cu gândul la el.5:00 Aish, cine doamne iartă-mă sună la ora asta.
-Da,cine este? spun somnoroasă.
-Ma-Ry!!! Repede am nevoie de tine!
-Kim Taehyung!! spun țipând. Tu ești nebun? Cine dracu sună la ora asta?
-Ya, Ma-Ry în primul rând lasă tonul mai mic, și în al doilea vino repede că am nevoie. A da și i-a machiaje.
Ahh, băiatul ăsta chiar e nebun, mai nebun decât credeam. spun în timp ce mă îmbrac.6:00 -Ya,Kim Taehyung! Deschide odată idiotule. spun bătând ca disperata în ușă
Când să bat încă odată, ușa se deschise, eu căzând.
-Auch, Kim Taehyung, tu chiar ești bădăran! spun apoi dându-mi seama că am în fața mea un Taehyung gol.
Acea burtică despre care vorbeau toți fanii, era acum "o burtică" puțin cam bine lucrată.
-Ya! Ce-ai rămas așa? Hai intră.
-Deci ce arde așa de grav "mister vedetă". spun eu, amintindu-mi de cearta din bloc.
-Hopaaaa, cineva și-a amintit de aceea ceartă. Și apropo vezi că eu chiar sunt vedetă. Deci...
-Da, da în fine. De ce m-ai chemat la ora asta așa devreme?
-A da. Păi ști... spune el frecându-şi ceafa. Ideea e că o să plec până acasă astăzi și aveam nevoie să mă machiezi dar nu eram sigur că vei veni dacă te chem mai târziu, având în vedere că azi n-ai nimic în program...
-Aish Taehyung, tu chiar ești nebun, m-ai trezit așa devreme degeaba. Cum să crezi că n-aş veni mai încolo ca să te machiez, când asta e meseria mea.
-Păi...
-Ști ceva las-o baltă. spun dându-mi seama ca el încă era la bustul gol în fața mea. Și pune ceva tine!!spun țipând și punându-mi fața în perne.
-Hoo că mă duc! Până acum nu ai mai țipat. bolborăsi el.
--------------------------------------------------------------TAE LA BUSTUL GOL🤤😍
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...