Perspectivă Mary
În sfârșit am ajuns și la petrecere. OMG!! Aici sunt numai staruri din muzică și filme.
-OMG aceea e Park Bo Young!! spun eu, făcându-i atenți pe băieți.
-Da, chiar ea este. spuse Taehyung. Și dacă vrei să o cunoști vino cu mine. spuse el și îmi întinse brațul.
Fără să mă m-ai gândesc îl apuc cu mult curaj de braț și ne îndreptam spre ea.După ce am vorbit cu Park Bo Young, am mai vorbit cu încă câțiva actori și actrițe când dintr-o dată începu o melodie lentă iar atunci îl văd pe Jungkook venind înspre mine.
-Dansezi? mă întrebă el.
-Ămm...ce va zice lumea dacă te va vedea cu mine? Mai bine nu. spun eu încercând să evit vreun zvon.
- Pff...haide nu va zice nimeni nimic. Plus că vreau să văd cum va reacționa Tae. Haide! îmi spuse luându-mă de mână.
-Okay... spun eu derutată.
Când să-mi pun mâna pe umărul lui iar el mâna pe mijlocul meu, se auzi un tușit forțat.
-Ouu, Tae! spun eu puțin speriată de privirea lui.
-Jungkook frate, scuze dar în seara asta prietena mea nu va dansa cu nimeni în afară de mine.
-E okay hyung! spuse Jungkook plecând si făcându-mi cu ochiul.
Dintr-o dată, Tae mă trase în brațele lui și îmi captivă ochii cu ai lui.
-Dansezi? mă întrebă uitându-se în ochii mei și vrăjindu-mă.
-Da! îi spun mai sigură ca niciodată.După ce am dansat cu Tae mai ceva ca în Kdramale la care m-am uitat, m-am îndreptat cu băieții spre zona cu băuturi.
În timp ce mergeam mi-am întors puțin capul la Taehyung iar atunci am intrat din greșeală într-o persoană.
-Îmi cer iertare! spun în timp ce fac o plecăciune.
-Nu-i nimic. spuse persoana.
Mi se părea așa cunoscută vocea aceea iar când m-am ridicat am rămas şoc total.
-Dylan!?! OMG!! spun eu sărind în brațele lui.
-Ma-Ry, tu ești? Așa frumoasă te-ai făcut?
-Ce sa vezi, spre surprinderea ta da! spun râzând. Apropo ce cauți tu aici?
-Păi verișoara mea a scris scenariul și am venit cu ea. spuse el ridicând din brațe.
-Nu mă miră, tot așa profitor ai rămas. îi zic râzând apoi văzându-i pe băieți care parcă se uitau la mașini străine.Perspectivă Taehyung
O văd pe Ma-Ry că după ce se ridică îi sare în brațe acelui băiat și începe să vorbească parcă cunoscându-se de o viață. Oare cine o fi acest băiat?
-Oah, frate chiar nu mă așteptam să ai dreptate când ai spus că are iubit. îmi spuse Jimin ușor.
Nici eu nu mă așteptam. Dacă știam că așa e aş fii tăcut din gură. îmi spun în gând.
-Băieți el este Dylan, prietenul meu!
Dylan ce? Hă prieten, mie nu-mi mai zice așa. gândesc eu.
-Dylan, ei sunt Namjoon, Hoseok zis Hobi, Jimin, Jin, Jungkook, Yoongi și Taehyung. îi spuse ea lui, serios eu ultimul...
-Hei, sunt Taehyung, prietenul lui Ma-Ry. îi spun accentuând cuvântul "prieten".
-Bună, eu sunt Dylan. spuse prezentându-se și dând mâna cu mine.
-Deci tu ești marele Dylan Wang. spuse Yoongi lăsându-mă confuz. Dar parcă erai chinez nu?
-Da. spuse el parcă mândru.
-Păi și ști și coreeană? întrebă Jimin.
-Oarecum. Nu prea vorbesc în general.
-Păi și cum vorbeai cu Ma-Ry? îl întreb eu.
-Vorbeam mai mult engleză și câteodată puțin chineză. îmi răspunse ea, râzând la el.
-Și acum cum ai vorbit cu el în coreeană? o întreb văzând că se bagă și ea.
-Păi am luat niște lecții, doar nu o puteam lăsa doar pe Ma-Ry să se chinuie cu limba mea și engleza. îmi răspunse de data asta el însă zâmbind la ea.
-Ma-Ry, eu ar trebui să plec deci dă-mi numărul tău.
-Bine. spuse ea dându-i numărul și pupându-l pe obraz.
-Băieți haideți acasă, m-am plictisit. spun eu după ce plecă acel Dylan.
-Păi și nu mai bem? mă întrebă Ma-Ry.
-Nu! Hai sa mergem.Perspectivă autor
Ajunsă acasă, Mary se schimbă și se aruncă în pat; era fericită deoarece Dylan era un bun prieten, el a învățat-o că dacă va fii să fie cu Taehyung, destinul va face orice pentru ai aduce împreună.
Fata îl cunoștea pe Dylan de la filmarea unei drame în care a jucat cu el deși aceasta îl știa de mult timp, văzând seriale cu el; aceasta a jucat rolul iubitei lui deci îl știa foarte bine și la fel de bine o știa și el.
Pe de cealaltă parte, Taehyung era în pat gândindu-se la seara de azi. Se întreba de ce oare Ma-Ry nu a spus că e prietenul ei cum a făcut cu acel băiat, oare ea nu-l considera prieten. Și mai era ceva ce îl frământa, faptul că Yoongi i-a spus Marele Dylan Wang
-Oare o fii vreo vedetă? gândi el cu voce tare și începu să caute pe net.
Acesta găsi multe poze cu Dylan și Ma-Ry în care păreau un cuplu foarte fericit însă ce nu știa el era că acele poze erau de la ședințele foto pentru serial.-Hă...au și relația publică. spuse el în batjocură văzând că cei doi apăreau până și pe copertele de reviste.
Băiatul începu să caute și detalii despre viața lui neştind nici el de ce este așa interesat de acest Dylan.
-Hei Tae! spuse Yoongi întrerupându-l din căutări. Ce faci?
-Uite căutam ceva, tu?îi zise Taehyung.
-Ce cauți? îl întrebă Yoongi ducându-se către el. Pe bune Tae, îl cauți pe Dylan? întrebă el râzând.
-Ce e de râs, am vrut să aflu mai multe despre el pentru că mi se pare ciudat. zise Taehyung, încercând să pară credibil.
-Singurul ciudat ești tu frate. îi zise Yoongi râzând de el. Dylan e doar în simplu actor...bine și cântăreț...și basketballist. adăugă el după ce se gândi mai bine.
-Și tu de unde mă rog ști toate astea? întrebă Taehyung serios.
-Ce, mă mai uit și eu la seriale din când în când. Doar sunt și eu om. spuse Yoongi ridicând din brațe și ieșind, făcându-l astfel pe Taehyung sa râdă.
Deci d-asta îl place Ma-Ry. se gândi el apoi se duse la somn...mai bine zis tentativă de somn.
--------------------------------------------------------------Cine nu l-ar place pe omul ăsta😍❤
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...