Perspectivă autor
Pe drum, Mary se gândea la cum să ceară câteva zile libere pentru a pleca la filmări.
-Taehyung! spuse ea făcându-l atent pe băiat.
-Da Ma-Ry. Ce s-a întâmplat? îi răspunse el.
-Săptămână viitoare veți avea liber cumva? îl întrebă ea puțin ruşinată.
-Mi se pare că da. De ce vrei să pleci pe undeva? o întreabă el.
-Da ști...Și nu aș vrea să plec știind că nu mi-am făcut responsabilitățiile.
-A, păi e în regulă. Dacă vrei vorbesc eu cu domnul Bang să te lase. se oferi Tae.
-Nu mersi, aş vrea să-i spun eu ca să-i explic și motivul. zise Mary.
-Și am ajuns micuțo. spuse el întrerupându-o.
-Văd, mersi că m-ai adus Tae. Drum bun și sper să te distrezi...a da...şi ai grija de tine. îi spuse ea ruşinată.
-Da "mamă "! spuse el în glumă. Și mersi! spuse și îi trimise un pupic în aer, apoi plecă.
A doua zi de dimineață, Mary porni spre companie pentru a vorbi cu directorul.
Perspectivă MaryNici bine nu intru în companie că mă și lovesc de cineva. Și ce să vezi persoana era chiar Jungkook.
-Scuze! spun eu. Eram grăbită și nu te-am văzut.
-Nu-i nimic, de fapt eu sunt cel vinovat. spuse el arătându-și zâmbetul de iepuraș. Și apropo unde te grăbești așa dacă îmi poți spune.
-Mă duc să discut ceva cu directorul. îi spun eu, nevrând să-i spun și despre ce.
-A okay. Auzi după ce termini, crezi că ai putea veni să discutăm ceva?
-Da, normal. spun eu.
-În regulă, ne vedem în sala 13. Bye!
-Okay. spun eu plecând si îndreptându-mă spre director.
Ajunsă în fața biroului, bat la ușă apoi o deschid puțin.
-Bună ziua! spun eu. Pot intra?
-Desigur că da, chiar aș fii vrut să vorbim.
-Despre ce domnule? Am greșit cu ceva? întreb eu.
-Nu, nu, nu! Ba chiar din contră sunt foarte mulțumit de tine. Atât eu cât și băieții, ești chiar incredibilă plus că am observat că te înțelegi foarte bine cu Taehyung.
-Da domnule, vă mulțumesc foarte mult. Însă eu aș fii vrut să vă întreb ceva...
-Desigur, spune.
-Păi știți...aş vrea dacă puteți să îmi dați și mie liber săptămâna viitoare, pentru că am de înregistrat și de filmat o piesă.
-În regulă, oricum băieții sunt liberi. spuse el. Îți voi da pentru că te înțeleg. De fapt poți pleca de mâine dar cu condiția de a-mi arăta și mie rezultatul.
-Desigur, vă mulțumesc foarte mult domnule. spun apoi plecând.
Acum trebuie să vorbesc cu Jungkook. îmi spun în gând.-Hei Jungkook, am venit.
-Ohh, ai ajuns. Hai intră.
-Și despre ce vrei să vorbim? îl întreb eu.
-Păi Ma-Ry...vreau să-ți mulțumesc pentru că te-ai angajat aici.
-Adică? Ce legătură are?
-De când ai venit tu Ma-Ry văd că te-ai împrietenit cu Tae.
-Dar noi eram... vreau eu să spun dar el mă întrerupe.
-Știu că nu erați prieteni, îl cunosc pe Tae și mi-ar fi spus de tine. Ideea e că înainte să vi tu, Taehyung era cam deprimat. Chiar dacă nu vreea să arate, eu îl cunoșteam prea bine. De când ai venit tu parcă Tae a revenit din nou, de aceea îți mulțumesc că ești aici și i-ai devenit prietenă, de fapt ne-ai devenit. spuse el.După ce am mai stat puțin cu el la vorbă, am plecat.
Oare chiar așa o fii? Tae era deprimat? Dar chiar nu părea... Plus că noi nici nu ne putem numi prieteni, cel puțin el nu a spus că am fi.
Perspectivă Taehyung7:00 Ce repede a trecut ziua de ieri stând lângă familie, deja astăzi trebuie să plec și sunt puțin trist că i-ar nu-mi voi vedea familia ceva timp. Îmi iau la revedere de la părinții mei și de la surioara și fratele meu apoi plec puțin supărat, însă gândul că o voi întâlni din nou pe Ma-Ry certăreața și ne vom certa iar, mă bucură puțin.
15:30 Odată ajuns acasă mă schimb apoi mă bag în pat însă când să mă bag zăresc ceva, era o pensulă de a lui Ma-Ry.
-Fata asta chiar e o prostuță. spun râzând.
Ridic pensula și mă bag în pat, până la urmă adormind imediat.Perspectivă autor
Mary era în apartamentul ei pregătindu-şi bagajele. În timp ce așeza machiajele pentru a lua ce e necesar cu ea, se trezi fără pensula ei preferată.
-Oare am uitat-o la băieți acasă? Aish doamne, sunt moartă dacă o găsește Tae.vvorbi ea singură .
Pensula pe care o pierduse era de fapt una din pensule ei personale. Acea pensulă îl avea pe "Tata" caracterul lui Taehyung pe ea, de aceea și era preferata ei.
Fiind disperată de teama ca Taehyung să nu o fii găsit, aceasta îl sună pe Namjoon, singurul membru al cărui număr îl avea, dat fiind că el era liderul.
Conv. telefonică:
-Alo?! spuse Namjoon.
-Alo, Namjoon! Sunt eu Ma-Ry, make-up artista. zise fata.
-A, da! Ce s-a întâmplat? întrebă el.
-Namjoon ai găsit cumva ceva nepotrivit în casă? întreabă ea. De fapt știi ce, mi-l poți da te rog pe Taehyung la telefon.? mai adăugă ea făcându-l pe Namjoon să gândească chestii greșite și interzise.
-În regulă. Taehyung!! Unde ești? strigă el.
-În cameră, vino sus. răspunse Taehyung.
-Poftim. E pentru tine. îi spuse Namjoon dându-i telefonul.Perspectivă Taehyung
Îl văd pe hyung Namjoon dându-mi telefonul și spunând că e pentru mine.
-Alo? Da!? spun eu.
-Alo. Kim Taehyung ai găsit cumva ceva de la mine în camera ta?
-Ohoho, domnișoara "ceartă " se pare că ți-ai adus aminte. Ce deja Îți lipsește? spun eu râzând.
-Ya, Taehyung ești prost?! Nu mai râde! îmi spuse ea țipând.
-Ya, tu ești domnișoară, nu eu. Și dacă mai țipi nu ți-o mai dau niciodată. îi spun eu apoi văzându-l pe hyung uitându-se ciudat și parcă rușinat de această conversație.
-Ah, bine domnule Taehyung. Vin să-mi iau pensula!
-Ok, te aștept. spun apoi dându-i telefonul lui hyung care se uita cam bizar...
--------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomansaDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...