Stăteam cu nebuna mea pe canapea, aceasta stând cu capul în poala mea "uitându-se" la film. Se vedeam că e supărată și încă se gândește la ceva.
-Nu mai fi supărată. Sunt sigur că se vor lămuri lucrurile cât de curând. îi spun mângâindu-i capul.
-Cum pot sa fiu Tae, când știu că prietena mea suferă și în pântecul ei are un mic suflețel...Iar Jimin, cum a putut să o lase așa?
-E mai complicat Ma-Ry. Jimin nu știa crede-mă, dacă ar fii știut nu ar fii lăsat-o.
-Mi Re a spus că e fostul ei, Tae tu ști ce s-a întâmplat între ei?
-Păi Mi Re și Jimin au fost împreună un an, erau foști colegi de generală care s-au îndrăgostit când au crescut și s-au reîntâlnit. Erau foarte fericiți împreună, ba chiar câțiva angajați și chiar și noi băieții eram geloși pe relația lor când îi vedeam dar la un moment dat Jimin a primit un apel necunoscut de la cineva, care i-a spus că dacă nu se va despărți de Mi Re, va publica toate pozele și videoclipurile cu ei doi astfel încât ea să nu aibă niciodată o viață sigură și liniștită. Din câte știu eu d-asta s-au despărțit dar să ști că deși Jimin a ales să fie laș, el chiar a ținut la Mi Re...plângea în fiecare seară pe ascuns.Perspectivă autor
Fata stătea în poala lui și ascultă cu atenție, mai având puțin să plângă.
-Promite-mi că niciodată nu o să faci așa ceva! spuse fata ridicându-se și privindu-l cu lacrimi în ochi.
-Niciodată nu o să o fac prostuțo, nu am să te las! spuse Taehyung trăgând-o în brațele lui.
-Noi... spuse ea trăgându-și nasul. Noi ce suntem Tae? întrebă privind parcă în gol, îngândurată.
-Tu ce crezi că suntem? o întrebă și el după ce îi dădu un pupic scurt.
-Păi... spuse fata lăsând privirea în jos.
-Suntem iubiți prostuțo, suntem împreună! îi spuse trăgând-o iar în brațele lui.
-Te iubesc Tae! îi spuse ea îmbrățișându-l mai strâns.
-Și eu nebuna mea! spuse el pupând-o pe cap.
După vreo trei minute de stat îmbrățișaț, lui Taehyung i se aprinse un beculeț.
-Auzi, ce scrie în spatele urechii? Adică pare un nume și...dacă e de la vreun fost nu mă supăr... spuse lăsând privirea în jos.
-Taehyung. spuse ea calm.
-Da? întrebă nedumerit, de frică să nu fii spus ceva greșit.
-Asta scrie,"Taehyung". spuse întorcându-se cu spatele la el, dându-și părul pentru ai arăta.
Când băiatul văzu cerneala de pe pielea fetei, o atinse ușor cu degetele ca și când i-ar fii teamă să nu o rănească.
-De ce? întrebă el, încă atingând tatuajul.
-Hăă? spuse ea, neînțelegând la ce se referă.
-De ce "Taehyung"? întrebă iar, făcându-se înțeles.
-Pentru că "Taehyung" e numele care m-a facut să mă îndrăgostesc. E numele băiatului care mi-a furat inima și mințile...e numele ultimului băiat din viața mea. spuse fata lăsându-și părul înapoi pe spate și întorcându-se cu fața la el.21:00 Seara își făcu apariția, găsindu-i astfel pe cei doi îndrăgostiți în cameră lor.
-Iubito, mereu m-am întrebat cum de ai trăsături asiatice? Adică ți-am văzut familia și ei nu au. spuse Taehyung, stând cu capul pe abdomenul ei.
-Nici eu nu știu. spuse Mary, jucându-se în părul lui. La un moment dat și eu am crezut că sunt adoptată sau că m-au încurcat la naștere dar nu...Din câte am înțeles, tata mereu și-a dorit o fată care să semene cu actrițele din filmele lui chinezești, el fiind mare fan.
-Deci dorința lui s-a îndeplinit, să înțeleg?
-Da cam așa... Taehyung?
-Hm, spune! îi spuse punându-și mâna peste a ei.
-Cine era fata de la companie? îl întrebă pierdută printre gânduri.
-Cine Rossie? E noua recepționistă, e de treabă dar cam aeriană.
-Aham... spuse ea, luându-și mâna.
-Ești geloasă? o întrebă el, ridicându-se instant cu un zâmbet tâmp.
-Eu? Niciodată! Doar mi se părea ciudată.
-Da, da cum să nu! spuse râzând. Atunci pot vorbi cu ea.
-Ya! Kim Taehyung! Da, sunt geloasă. Bine? Am văzut ceva în ochii ei când vorbeați, ceva ce și eu aveam și am atunci când e vorba de tine... spuse lăsând capul în jos rușinată.
-Off, nebuna mea mică! Nimeni nu mă va putea lua de lângă tine, înțelege. Te iubesc ba chiar te ador prea mult, nu aș mai putea fără tine! spuse el ridicându-i capul iar atunci ea îl sărută cu foc.
Cei doi se sărutau cu mare foc și pasiune, se sărutau pentru a-și arăta iubirea și dedicarea unul celuilalt dar ca de obicei, momentul celor doi fu distrus de soneria uși.
-La naiba! Nu iar! spuse Taehyung enervat, făcând-o pe Mary să chicotească puțin.-Vedeți, v-am spus eu că e aici! spuse Hoseok când cei doi le deschise ușa.
-Bună și vouă! spuse Mary uitându-se ciudat la ei. Voi doi!?! exclamă ea, uitându-se urât și arătând cu degetul spre cei doi. Cumva v-ați împăcat?! spuse încă ucigându-i cu privirea.
-D-da... spuse Jimin oarecum speriat. A-am lămurit niște chestii și ne-am împăcat... spuse luând-o pe Mi Re de mâna.
-Sunt așa fericită pentru voi! spuse luându-i pe amândoi în brațe.
-Ne mai lași și pe noi înăuntru? întrebă Yoongi, privindu-i calm.
-Adevărat, am venit să discutăm despre ceva important, nu asta. spuse Namjoon privind-o serios pe Mary.
-În regulă, hai intrați! spuse fata dându-se din ușă.
După ce au intrat, s-au așezat toți în living și au început să discute despre acel lucru serios.
-Uitați! spuse Namjoon arătându-le o poza.-Uuu! Asta e de la concertul din România, ce bine a ieșit! spuse Taehyung fericit. Cine a făcut-o?
-Nu știm, asta e chestia....Cineva a postat-o mai devreme pe twitter și weibo.
-Poftim?!?! izbucni Mary ridicându-se, încă nevăzând poza. Cu-cum adică?
-Stați puțin! interveni Taehyung. Jungkook, asta nu e poza pe care ne-ai făcut-o tu când vorbeam?
-Ba da hyung...doar că nu eu am postat-o. Nu știu cine și cum a reușit să mi-o fure din telefon. spuse Jungkook, lăsând capul în jos de rușine și vinovăție.
-Ne-am ars! Ce ne facem acum? întrebă fata trecându-și mâna prin păr de nervi.
-Momentan calmează-te. îi spuse Mi Re ducându-se lângă ea.
-Mai întâi trebuie să aflăm cine a postat-o, adică sigur e cineva care este mereu aproape de noi și care vrea să vă facă rău. spuse Jin dându-le celor doi o privire caldă.După ce au mai discutat despre problemă, au planificat ce să facă și au calmat-o pe Mary, băieții decise să plece fiind deja târziu.
-Hai Tae, nu vi? îl întrebă Jimin, văzând că băiatul n-ar da semne cum că ar vrea să plece.
-Ce? Aa, ba da, acum! spuse băiatul apoi se duse la Mary să o ia în brațe. Iartă-mă că plec așa. îi șopti fetei după care îi sărută lobul urechii.
-Du-te, nu mă supăr. îi șopti și ea, încercând să nu geamă. Pa! spuse dându-i un pupic pe obraz, lăsându-i pe ceilalți uimiți. Pa băieți! zise iar, făcându-le cu mâna.
-Pa fetelor! le spuse și băieți ieșind.
-Seara fetelor!!! strigă Mary și Mi Re după ce le închise ușa băieților.
CITEȘTI
Vedetă sau Iubită?
RomanceDupă multe eforturi și compromisuri în sfârșit Ma-Ry plecă în Coreea pentru aș îndeplini visul. Oare între ea și Taehyung va fii doar o simplă prietenie sau se va lega mai mult? Va putea Taehyung să treacă peste adevărul nespus de Ma-Ry? Va putea Ma...